Ik las vorige week dat hij gescout werd door Man Utd, Arsenal en Bayern.quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:05 schreef Bonobo11 het volgende:
nog even en mijn neefje van 13 wordt geselecteerd, omdat hij een bal over 10 meter kan geven.
Ik kan het fout hebben hoor, maar ik meen hier toch enig sracasme te proeven....quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:31 schreef Erasmusch het volgende:
[afbeelding]
Na 2 wedstrijden in basis lijkt het me wel tijd voor een eigen topic. Koeman had geen boodschap aan hem en koos voor de oude garde. Onder Krol is Hedwig echter volledig opgebloeid. Weer een topproduct van de ajax jeugdopleiding.
Gisteren tegen ADO geen enkele keer zn verdedigers in verlegenheid gebracht. Heer en meester op het middenveld. Vervolgens stelt ie op onnavolgbare wijze houten Harry in staat om te scoren.
Hoa lang kunnen Bassie en Schip deze geweldenaar nog blijven negeren?
Bonobo11 is dus zo'n jongetje die klakkeloos alles overneemt van de commentator, als die zegt dat Hedwiges Maduro een slechte wedstrijd speelt, is dat ook zo...quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:05 schreef Bonobo11 het volgende:
Jongen pleurt toch op, Maduro was 85 minuten waardeloos en had nix in te brengen bij het middenveld van ADO, wat wel weet wat knokken is.
In Oranje, nog even en mijn neefje van 13 wordt geselecteerd, omdat hij een bal over 10 meter kan geven.
Doen koeien ook altijd met succes.quote:Op donderdag 3 maart 2005 16:37 schreef Suijk het volgende:
't wordt nu een beetje uitgekauwd.
Man, ik keek die wedstrijd door een ADO-bril, jullie door een Ajax-bril. SBS6Commentaar hoor ik niet eens. Doe mij Steve maarquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:43 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Bonobo11 is dus zo'n jongetje die klakkeloos alles overneemt van de commentator, als die zegt dat Hedwiges Maduro een slechte wedstrijd speelt, is dat ook zo...
Probeer eens een EIGEN MENING !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |