Je hebt ook waarschijnlijk iets raars gedaan, als op de reply knop drukken, precies op het moment dat het topic gesloten wordt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 04:40 schreef Seefje het volgende:
Dat ik zoiets niet meteen snap als nieuweling...
DOE DAT DAN OOK GODVERRREDOMME NIET!!!!quote:Op donderdag 17 maart 2005 03:25 schreef spooky1234 het volgende:
seefje:
detail met ijsbeer in stripboek viel mij inderdaad ook op ik mag in deze topic nix over verklappen maar dat is inderdaad relevant en er zal op teruggekomen worden.
idd. HEEEL Irritant. Je zegt dat je nix mag verklappen maar doet het tegelijkertijd wel. Rot op met je uitleg omdat je de eerste 18 eps hebt gezien. Was mij niet eens opgevallen met dat stripboek, maar nou weet ik dus al teveel!quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:51 schreef LostFormat het volgende:
[..]
DOE DAT DAN OOK GODVERRREDOMME NIET!!!!
Das niet waar.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:56 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Was mij niet eens opgevallen met dat stripboek, maar nou weet ik dus al teveel!
Is dit niet een spoiler??? dat jongetje kan ze te voorschijn toveren???quote:Op donderdag 17 maart 2005 05:29 schreef spooky1234 het volgende:
even tussendoor: damn mensen, moeten jullie niet slapen?
over die ijsberen: ok je zou misschien wel gelijk kunnen hebben, die beren worden vast gekoeld in dierentuinen... maar die beren zijn of genetisch gemanipulerde wezens of ze zijn niet echt.. dat jongetje kan ze tevoorschijn toveren zeg maar..
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooohquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Seefje, de kritiek was niet tegen jou gericht*denk ik*
Nee dombo, want dat betekent dat het in de overige 16 afleveringen nog niet duidelijk wordtquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:59 schreef Seefje het volgende:
Of mag ik hier ook niet speculeren over iets dat me in de serie die al geweest is is opgevallen?![]()
Nee je hebt niks gemist en spooky roept maar wat volgens mij.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:02 schreef Seefje het volgende:
[..]
Is dit niet een spoiler??? dat jongetje kan ze te voorschijn toveren???Heb ik weer wat gemist? De volgende serie komt vrijdag toch pas weer?
![]()
Om verder nog even terug te komen op de eerste regel: Ja ik had eigenlijk beter kunnen slapen... dan was ik nu niet zo brak geweest!![]()
Now you "LOST" me...quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:03 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
Nee dombo, want dat betekent dat het in de overige 16 afleveringen nog niet duidelijk wordt![]()
Ze denken gewoon dat je de volgende 16 afleveringen al gezien hebt (die zijn in de VS al uit nml.) en dat je het daar over hebt, terwijl je gewoon aan het speculeren bent, niks mis mee dusquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:07 schreef Seefje het volgende:
HahahaEn ik maar denken dat die serie ingewikkeld voor me was...
Ik moet een handboek gaan halen voor forum-gebruiks-aanwijzingen...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |