Nee dank je voor de BBC, die kan ik niet ontvangen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 10:54 schreef FoXje het volgende:
De reclame is idd erg kut geplaatst. Lost begint, wow! 2 minuten, en dan reclameWaarom moet het nou op zo'n kut zender als NEt 5 komen, waarom niet op NED 1 2 of 3, of de BBC ofzo

Ik vind Net5 nou niet bepaald een kutzender, ze hebben mooie series...wees blij dat ze het uitzendenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 10:54 schreef FoXje het volgende:
De reclame is idd erg kut geplaatst. Lost begint, wow! 2 minuten, en dan reclameWaarom moet het nou op zo'n kut zender als NEt 5 komen, waarom niet op NED 1 2 of 3, of de BBC ofzo

Ik vond het ook heel snel voorbij, bij het einde dacht ik, neeeeee niet nu toch al? maar t was dus wel al t einde... majaquote:Op zaterdag 12 maart 2005 10:18 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Het was iig weer spannend enzo. Het is (door die kutreclame o.a.) alleen zo kort en zo snel weer voorbij..

Een vogel die bomen plat maait?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben wel benieuwd of dat grotere monster dan ook een soort beer is, zelf dacht ik eigenlijk meer aan een vogel ofzo omdat die ene piloot ook zo bovenop de boom lag.
FYI het zijn Koreanen.quote:En die Chinezen waren echt supervaag, niemand mocht zijn kleding uittrekken met hun in de buurt ofzo![]()

Argh!quote:

Ik vind het juist leuk dat ze dat niet vertalen. Die andere mensen daar verstaan hen ook niet,quote:Op zaterdag 12 maart 2005 07:40 schreef melismay het volgende:
Wat ik irritant vond, was dat ze die chinees de vorige aflevering wel vertaalde en deze keer niet. Je kunt natuurlijk wel een beetje uit de context halen, maar als je precies weet wat ze zeggen is toch wel wat handiger.... Maar zij gaan nog wel een grotere rol spelen denk ik

Moet je vaker doen met leuke/goede serie's... dan komen ze niet meer..quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:11 schreef pfaf het volgende:
Valt me allersinds mee, heb besloten om meteen alle andere afleveringen te downloaden.

Sorry, maar ik heb gewoon een gruwelijke hekel aan reclame en ondertiteling.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:57 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Moet je vakder doen met leuke/goede serie's... dan komen ze niet meer..![]()
Ik blijf de serie volgen, volgens mij zit er net als bij Alias een mysterieus laagje over..

quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:17 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl] vindt het ook nog steeds leuk. Had niet verwacht dat Kate de crimineel zou zijn. Vond het stukje met het zich herhalende bericht wel creepy.[/me]
Herhalend bericht creepy.. Dan is dit wel een hele slechte grap..quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:17 schreef Jojogirl het volgende:
[me=Jojogirl vindt het ook nog steeds leuk. Had niet verwacht dat Kate de crimineel zou zijn. Vond het stukje met het zich herhalende bericht wel creepy.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |