Ja hè?quote:Op zondag 6 maart 2005 17:04 schreef PirE het volgende:
Volg het US uitzendschema maar heb ook op NET5 gekeken. Het blijft vreselijk zonde dat men het beeld verknipt van 16:9 naar 4:3. Het ziet er gewoon niet uit. Zo een serie moet je gewoon in breedbeeld uitzenden.

het wordt herhaald, Armani, de pilot en de 1e aflevering, dus je boft.quote:Op woensdag 9 maart 2005 02:00 schreef ArmaniMania het volgende:
Godverdomme gemistvolgende keer maar kijken... Kan me iemand vertellen wat ik bij de 1e aflevering heb gemist? Wil het ook graag volgen...

Commerciële zenders vertikken het om iets in breedbeeld uit-te-zenden. Net5 is zelfs de enige zender die soms nog met Amerikaanse programma's/films een uitzondering maakt.quote:Op maandag 7 maart 2005 20:27 schreef m021 het volgende:
[..]
Ja hè?Zullen we een e-mail actie organiseren naar NET5 "zend het gvd in breedbeeld uit!"?
*gaat morgen het mail adres van NET5 eens opzoeken
Het is ook niet zo dat NET5 nooit in breedbeeld uitzend, een paar maanden geleden zonden ze nog de film "Robinson Crusoe" (toeval?) in 16:9 uit.

Dat is niet helemaal waar. Veronica zendt Star Trek: Enterprise ook in 16:9 uit.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:21 schreef CryARiver het volgende:
Commerciële zenders vertikken het om iets in breedbeeld uit-te-zenden. Net5 is zelfs de enige zender die soms nog met Amerikaanse programma's/films een uitzondering maakt.

Ik had inderdaad beter kunnen zeggen de SBS groep. Yorin (RTL Nederland) durft zelfs op 1.78 materiaal pan&scan toetepassen zodat het 4:3 wordt. Dan valt gewoon echt gigantisch veel van het beeld weg.quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:50 schreef m021 het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Veronica zendt Star Trek: Enterprise ook in 16:9 uit.
Maar is het echt zo dat mensen met een 4:3 tv afhaken bij een breedbeeldprogramma?Toen ik nog een 4:3 tv had ergerde ik me wel aan die balken, maar ik heb nooit afgehaakt om die reden.

Dat had je ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:04 schreef ImPrEzA het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik hier net had gereageerd...

Wordt nog veel leuker!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:44 schreef Adelante het volgende:
jup, wel weer leuk... ik had alleen iets meer dan een polar bear verwacht, maar
dat stukje met de transmitter begint er op te lijken...
die ene vent, die met die zwarte kid ging backgamonnen is volgens mij ook niet helemaal 100 procent... misschien dattie nog een grotere rol gaat spelen

*murmelt*quote:

Nee dat is volgens mij niet bekend gemaakt nee. Ze hadden t over die agent toen die blonde ineens met dat pistool kwam.... Ben benieuwd wat ze uitgevoerd heeft...... Die agent toch ook meteen toen ie wakker werd van die operatie.... Waar is ze?! (Dat was toch de agent??quote:Op zaterdag 12 maart 2005 01:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*murmelt*
Ik hou me in, ik download niet.
Tot nu toe vind ik het erg spannend. Tis leuk dat ze die crash niet in 1 keer laten zien, maar telkens stukjes uit een ander gezichtspunt. Nou hopen dat het verhaal niet té vaag wordt, want dan neig ik altijd af te haken. Verder wel toffe personages, dacht ik zo. Alleen die Chinees is irritant. Oh en heb ik gemist waarom Kate die handboeien om had? Dat is toch niet bekend gemaakt?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |