quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:01 schreef Neoktheone het volgende:
Ik zag tot twee keer toe een witte schoen aan een boom hangen. Als we toch op details gaan letten... Misschien betekent het ook wel weer iets...

Dat was toch alleen maar een schaduw van dat ding?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:
die hond, daar gaat ook wat mee gebeuren ik weet het zeker. (1e en 2e aflevering gezien)
Trouwens toen ze in dat neergestorte vliegtuig zaten, zag je op een gegeven moment iets op het vliegtuig stampen zegmaar door het raam van de kokpit, moest dat nou een poot voorstellen?

Jahh, toen ze in afl2 op 'transmitter-expeditie' gingen zat die hond daar achter wat bosjes naar die lui te gluren..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:
die hond, daar gaat ook wat mee gebeuren ik weet het zeker. (1e en 2e aflevering gezien)

quote:Op vrijdag 18 maart 2005 07:47 schreef tonks het volgende:
[..]Nee, het was een zee-egel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hahaha.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:54 schreef NvM het volgende:
Ik dacht dus eerst ook dat het giftig spul was, wat die Koreaan gaf aan dat zwangere meisje. Dus ik stond al springend voor de televisie te roepen: NIET ETEN, DAT IS GIF!

Dat zou natuurlijk ook wel kunnen ipv al die conspiracy theories...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:22 schreef m021 het volgende:
[..]
Hahaha.Nee, het was vrij duidelijk wat hij aan het doen was:
eten maken en (ongetwijfeld volgens Koreaans gebruik) het aanbieden aan anderen voordat hij en zijn vrouw er zelf van eten

Maar zeg nou zelf, wat is leuker? Die logische verklaring, of twijfelen aan alles wat je in de serie ziet?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:27 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk ook wel kunnen ipv al die conspiracy theories...![]()

Er is genoeg onverklaarbaars in de serie, we hoeven er niet zelf dingen bij te verzinnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:10 schreef NvM het volgende:
Maar zeg nou zelf, wat is leuker? Die logische verklaring, of twijfelen aan alles wat je in de serie ziet?![]()

Ja maar als ze slim zijn doen ze dat dus niet!!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:56 schreef Varr het volgende:
Ik ben benieuwt of ze het monster laten zien, soms is het gewoon spannender en leuker als je iets niet ziet (denk, blair witch project), en kan het juist de film serie verpesten als je het wel ziet (anticlimax). Ben benieuwt.

En dan eindigen met een onvergetelijke plottwistquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:12 schreef NvM het volgende:
Van mij mogen ze het hele seizoen door nog wel geheimzinnig blijven doen en beetje voor beetje dingen vrij geven...Anders is het natuurlijk geen klap meer aan

Ik las ergens dat de makers genoeg ideeen hadden voor 6 jaar....dat kan dus nog lang durenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:12 schreef NvM het volgende:
Van mij mogen ze het hele seizoen door nog wel geheimzinnig blijven doen en beetje voor beetje dingen vrij geven...Anders is het natuurlijk geen klap meer aan

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |