Ik wel, staat bijna symbool met het achteruit hollen onder leiding van Arie van E.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:07 schreef S-Two het volgende:
Ik vind dat er ook niets mis is met het nieuwe logo

Nou ja, Trabelsi zal wel kunnen spelen en Raffie traint niet scherp genoegquote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:11 schreef F1Bas het volgende:
AT5: Van der Vaart en De Jong beginnen op de bank; Babel vervangt Charisteas
Volgens de Amsterdamse tv-zender AT5 beginnen Rafael van der Vaart en Nigel de Jong zondag op de bank in het duel tegen AZ. Lindgren zou wel in de basis beginnen. Babel vervangt de geblesseerde spits Charisteas.
vreemd

Ik vind het ook belachelijk. Van der Vaart speelt al tijden uitstekend. Lindgren heeft nog niet laten zien en Sneijder is echt waardeloos de laatste weken.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:12 schreef mitt het volgende:
pft
Lindgren boven vd Vaart, tief dan Sneijder eruit.

Dat denk ik wel ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:16 schreef JeroenV het volgende:
Steek
Trabelsi-Heitinga-SQD-Maxwell
Maduro-Sneijder-Lindgren
Rosales-Babel-Boukhari
Als ik het goed begrijp?

Ik denk dat at5 het trouwens wel zal zeggen als maxwell wissel staat.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:19 schreef JeroenV het volgende:
Nouja, zoals mijn edit al zegt: Obodai is volgens mij het lievelingetje van Krol en de laatste tijd vrij zeker van een basisplaats. Ik zie hem er niet zo snel uit helaas.

Dan moet van Eijden weg. Het logo kan daar niks aan doen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:09 schreef gras het volgende:
Ik wel, staat bijna symbool met het achteruit hollen onder leiding van Arie van E.

Hij voetbalt idd klote, maar hij is wel ongeveer de enige middenvelder met scorend vermogen momenteel.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:25 schreef mitt het volgende:
Sneijder is waardeloos, en al tijden. Maar daar hoor je maar weinig over.
Weg ermee.

Het gaat ook om de herinneringen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dan moet van Eijden weg. Het logo kan daar niks aan doen.

Echt, hoeveel balverlies kan je leiden?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:25 schreef mitt het volgende:
Sneijder is waardeloos, en al tijden. Maar daar hoor je maar weinig over.
Weg ermee.

Ja en? Hij hoeft niet te scoren, dat is z'n taak toch niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij voetbalt idd klote, maar hij is wel ongeveer de enige middenvelder met scorend vermogen momenteel.

94/95quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:30 schreef gras het volgende:
[..]
Het gaat ook om de herinneringen.
De jaren met het nieuwe logo zijn nou niet zo positief te noemen. En dan hebben we het over de resultaten nog niet gehad!

Trabelsi speelt gewoon hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Trabelsi is geblesseerd.
Raffie weer op de bank? Belachelijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |