uhmm WE ? JIJquote:
Mja mensen hebben altijd wel een mening. Kan me eigenlijk geen ruk boeien wat anderen denkenquote:Op woensdag 2 maart 2005 02:34 schreef Cappy het volgende:
Zelfs als ik acteer kan ik zeggen .... dat ben ik![]()
erge is .. het is ook zo![]()
alles kan erbij .. zolang alle wijzende vingers elkaar maar niet kennen![]()
Bier links, muis rechts... en een synthesizer on screen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 02:36 schreef Cappy het volgende:
Joint in my left hand .. drink In my right .... ( muziek nootje)
tuurlijk wel .. een minuut ofzo .. en dan komt het muurtje om je heen ...en dan "fuck jouw ouwe" OF "flikker op hoer ken je me ofzo "quote:Op woensdag 2 maart 2005 02:36 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja mensen hebben altijd wel een mening. Kan me eigenlijk geen ruk boeien wat anderen denken
Typen met een paar krassen in je pols is kut kom ik net achterquote:
Eehhh neequote:Op woensdag 2 maart 2005 02:39 schreef Cappy het volgende:
tuurlijk wel .. een minuut ofzo
neuh .. niet stabiel .. zelfs een beetje debiel .. ik hoor mezelf en klink seniel.quote:
het is ook eerst typen dan krassen..quote:Op woensdag 2 maart 2005 02:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Typen met een paar krassen in je pols is kut kom ik net achter![]()
tis maar net wat je wel wil aannemen en wat nietquote:Op woensdag 2 maart 2005 02:40 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Eehhh nee
En al helemaal niet als het om internet teksten gaat
klinkt goed!quote:Op woensdag 2 maart 2005 02:40 schreef Cappy het volgende:
[..]
neuh .. niet stabiel .. zelfs een beetje debiel .. ik hoor mezelf en klink seniel.
Maar dan nog ik zuip te veel en ik draai vinyl.
Zo van: "Vraag me moeder of ze me hond Fifi eten wil geven" *kras*quote:Op woensdag 2 maart 2005 02:40 schreef Janetje het volgende:
het is ook eerst typen dan krassen..
ze weten dan ik achter de comp zit daar gaan ze me niet zoeken .. als het licht in de badkamer aan is kloppen ze wel even ....quote:Op woensdag 2 maart 2005 02:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
het is ook eerst typen dan krassen..
Je bent extince of niet?quote:Op woensdag 2 maart 2005 02:40 schreef Cappy het volgende:
[..]
neuh .. niet stabiel .. zelfs een beetje debiel .. ik hoor mezelf en klink seniel.
Maar dan nog ik zuip te veel en ik draai vinyl.
Klopt. Op een gegeven moment ken je jezelf gewoon goed genoegquote:Op woensdag 2 maart 2005 02:42 schreef Cappy het volgende:
tis maar net wat je wel wil aannemen en wat niet![]()
Inhaleer en ga innerelijk te keer.quote:
ik ben niet kaal en kam niet ..quote:
bob marley ..quote:Op woensdag 2 maart 2005 02:47 schreef DeLux0r2 het volgende:
Slave drivers … catch a fire
You will get burned
Just because the ways of the world
Is that something you never learned?
everytime I hear ..quote:Op woensdag 2 maart 2005 02:47 schreef DeLux0r2 het volgende:
Slave drivers … catch a fire
You will get burned
Just because the ways of the world
Is that something you never learned?
trustequote:
ze is er nogquote:Op woensdag 2 maart 2005 02:56 schreef Janetje het volgende:
trusten !
quote:Op woensdag 2 maart 2005 02:46 schreef Cappy het volgende:
[..]
ik ben niet kaal en kam niet ..
een potje pokon kun je in gat douwen ..
en oncreative oneliners kun je beter voor jezelf houden ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |