Helaas.quote:
Jammer dat er geen lamsbout op staat. Op mijn verjaardag naar een sjiek restaurant in Johannesburg geweest, lamsbout is echt top golfertquote:
Ik heb zijn recensie gelezen, maar voorlopig staat voor dit jaar alleen nog maar 't Brouwerskolkje in de planning bij ons.quote:Op zondag 11 december 2005 15:03 schreef Xenomaniac het volgende:
Golfer, heb je al bij Greetje geboekt?
Zoals Johannes het beschreef liep het water me in de mond.
Ik ga donderdag.
Het kindermenu ziet er lekker uitquote:Op vrijdag 16 december 2005 02:12 schreef Bluezz het volgende:
En we gaan zaterdag a.s. eten bij http://www.lamorena.nl/ op Texel.
Geen idee of het wat is
Wie weet zit er een klein verslagje in
Bevestiging is binnen. 6 gangen-kerstmenu dus.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:47 schreef Bluezz het volgende:
En 2e kerstdag als het lukt gaan we voor het kerstdiner bij Jill's, het wachten is op de bevestiging
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:49 schreef Xenomaniac het volgende:
Veel plezier, wanneer gaan jullie weg?
Hebben jullie daar niks bezocht waarover je een recensie kunt schrijven?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je Texel bedoeld, dat hebben we het afgelopen lang weekend bezocht
Nee, dat restaurant Topido waar we daar afgelopen zaterdagavond hebben gegeten was niet de moeite van een recensie waard.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:25 schreef Martijn_77 het volgende:
Hebben jullie daar niks bezocht waarover je een recensie kunt schrijven?
Waren de frikandellen aangebrand?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat restaurant Topido waar we daar afgelopen zaterdagavond hebben gegeten was niet de moeite van een recensie waard.![]()
Nee, de hertenbiefstuk was te well-done en veel te zout.quote:
Door Bluezz dus verplaatst naar a.s. zaterdag 7 januari, maar dan gaat het dus echt wel gebeuren, deze recensie.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:32 schreef golfer het volgende:
Vrijdag 16 december staat dit, net z'n eerste-Michelinster ontvangen, restaurantje in ons eigen dorpie op het programma.
Ik ben na het lezen van een aantal recensies heel erg benieuwd er naar.
http://www.brouwerskolkje.nl/
Dan wens ik jullie veel plezier!quote:Op maandag 2 januari 2006 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Door Bluezz dus verplaatst naar a.s. zaterdag 7 januari, maar dan gaat het dus echt wel gebeuren, deze recensie.
is goedquote:
We zullen het op ons lijstje zetten van mogelijk nog te recenseren gelegenheden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:38 schreef kabouter.muts het volgende:
Hebben jullie al eens bij grandcafe Nobel gegeten? Wij hebben er ontzettend gesmuld en de prijs is oke.
www.grandcafenobel.nl
Hoek Damstraat/Spaarne in Haarlem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |