ik luister the mars volta met het nummer cassandra gemmini de complete 31 min en 42 secondenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:30 schreef QyRoZ het volgende:
* QyRoZ draait Village People - In the Navy![]()
* SuperWeber np Guns 'n Roses - Estranged (live)quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik luister the mars volta met het nummer cassandra gemmini de complete 31 min en 42 seconden
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:12 schreef Bosbeetle het volgende:erachter komen dat je eiwit samples overnacht bij 100 graden hebben gestaan is nooit grappig
toch maar gewoon een gelletje mee runnen !
Loading buffer erbij en hoppa runnen maarquote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:12 schreef Bosbeetle het volgende:erachter komen dat je eiwit samples overnacht bij 100 graden hebben gestaan is nooit grappig
toch maar gewoon een gelletje mee runnen !
Bijna goed!!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:18 schreef Coca_Lola het volgende:
Is dit het Geile Paashaas Depot?
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:18 schreef Coca_Lola het volgende:
Is dit het Geile Paashaas Depot?
hehe tja nu maar hopen dat ik nog wat bandjes op mn blot zie ... dr zat zat eiwit opquote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:18 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Loading buffer erbij en hoppa runnen maar
uitermate stom !quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:00 schreef Bosbeetle het volgende:
hmm het is 6 uur geworden valt nog mee
trouwens helemaal geen bandjes op mijn blot![]()
Nee bij ons hebben ze zo ook al eens rat met anti muis geprobeert .. maar zo stom ben ik nou ook weer nietquote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:13 schreef SuperWeber het volgende:
[..], met antilichamen gedaan??
Toch niet anti-mouse met anti-goat proberen aan te tonen hè
Dat proberen ze bij ons![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:46 schreef Nouk het volgende:
Ha hier alles okay. Tof dat jullie morgen ook komen.
Ik heb een housewarming en nog 3 andere afspraken, maar ik ga sowieso wel even een uurtje langskomen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |