Was 1 blauwtje bij een blauwe niet genoeg?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Als jij dat nou eens ging doen i.p.v. verongelijkt te lopen janken.
De cursus "hang hier de mongool uit" is zojuist om 11 uur afgelopen, je mag nu naar bed.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:03 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik nummertjes trekken zeker.![]()
![]()
Volgens mij heb je echt teveel pilletjes geslikt, je krijgt er waanideeen van.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:05 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Was 1 blauwtje bij een blauwe niet genoeg?
Is wel knap dat je op basis van het door jou als niet realistisch afgeschilderde internetleven kan inschatten hoe ik in elkaar steekquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
neu.. wattan.. je hebt m nodig zeker
anyway
het is geen wonder dat je nog maagd bent en geen vrienden hebt.
Mensen met ADHD zijn te egocentrisch, te narcistisch en vervelend voor mensen om mee om te gaan.
logisch dat je zo desperate een internetleven probeert op te bouwen... zodat je hier online de erkenning zou kunnen krijgen die je In Real Life mist.
ja knap he.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:09 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Is wel knap dat je op basis van het door jou als niet realistisch afgeschilderde internetleven kan inschatten hoe ik in elkaar steek
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:08 schreef NightH4wk het volgende:
Ruis, wat staat er in je cookies van fok?
Get your facts straight. Ik ben 27 en vrijwel alle exen waren ouder dan kasta. Als je zo graag met modder wilt gooien, zorg dan in ieder geval dat de dingen die je zegt niet als een tang op een varken slaan. Maakt een beetje een zielige indruk zoquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:39 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik vind dat kasta vrij stil is ineens. Hij zit vast uit te rekenen hoe vaak hij muusje nog moet bezoeken om zijn leeftijdsgemiddelde boven het wettelijk toegestane gemiddelde op te krikken
Ik denk dat iedereen jou nu wel genoeg op je plek heeft gezet.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:13 schreef HTT-Thalan het volgende:
*snirf*
Zo, zijn er nog meer gegadigden of heeft iedereen het wel een beetje gezien nu?
Alsof dát HTT ooit tegen heeft gehoudenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:14 schreef Xennia het volgende:
Maakt een beetje een zielige indruk zo
Het varken heeft zich reeds gemeld. Nu de tang nog.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
Get your facts straight. Ik ben 27 en vrijwel alle exen waren ouder dan kasta. Als je zo graag met modder wilt gooien, zorg dan in ieder geval dat de dingen die je zegt niet als een tang op een varken slaan. Maakt een beetje een zielige indruk zo
je posts stralen een soort van erkenning-zoekende ongelukkigheid uit.. heb je soms trauma's opgelopen voor je pubertijd?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:16 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Het varken heeft zich reeds gemeld. Nu de tang nog.
Muus, ben je daar nog?
*sprak hij wijs uit naam van de hele wereldbevolking*quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:14 schreef Salvad0R het volgende:
& btw Thalan.
Wat lul je nou dat ik kan inschatten hoe jij in elkaar steekt.
dat is geen kwestie van inschatten, dat is een kwestie van concluderen.
Jij daarentegen post al topics lang niet-aankomende zelfverheerlijkende kutposts, gebaseerd op JOUW EIGEN Foutieve lachwekkende beschamende inschatting van anderen.
Dus doe niet zo hypocriet en accepteer gewoon dat de wereld je een vieze zuiger vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |