Meer info op http://www.dillingerescapeplan.com
Dat méén je niet.quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:29 schreef =HellFire= het volgende:
Jawel, maar in een ander 'centraal' DEP topic.
Beetje loze topickick verder...
Ik meen het wel.quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:04 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat méén je niet.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:07 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ik meen het wel.Erg he.
Bleh.
Je hoort waar Patton bezig is... erg apart met die muziek.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:13 schreef Seborik het volgende:
Ha, die plaat ga ik zo eens flink hard draaien.
24 juniquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:02 schreef nipeng het volgende:
DEP komt binnenkort in de Effenaar.
Ligt de Effenaar niet in Utrecht?quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:32 schreef GhostMan84 het volgende:
[..]
24 juni
met Textures in het voorprogramma
nee dat ligt idd niet in Utrechtquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:37 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ligt de Effenaar niet in Utrecht?
Ja, die stem he, je hoort echt wanneer hij zingt.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:27 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Je hoort waar Patton bezig is... erg apart met die muziek.
Ow neequote:Op woensdag 19 mei 2004 20:32 schreef GhostMan84 het volgende:
[..]
24 juni
en waarom dat dan, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:49 schreef nipeng het volgende:
[..]
Ow nee![]()
![]()
Textures zuigt ontzettend hard
![]()
hmjah, over hoe ze live klinken kan ik niet oordelen want ik heb ze nog nooit gezienquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:57 schreef nipeng het volgende:
Ik heb ze vorig jaar in het voorprogramma van Sepultura mogen aanschouwen.
Heb veel slechte support acts gezien maar zelden heb ik zo bij ieder nummer gehoopt dat het hun laatste was. Gevoelsmatig duurde het uren.
In mijn concertlog staat als notitie: "When does the hurting stop".
Dankje.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:38 schreef GhostMan84 het volgende:
[..]
nee dat ligt idd niet in Utrecht
Eindhoven
Een muziekmod die over het woord muziek heenleest.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:46 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ja, die stem he, je hoort echt wanneer hij zingt.
euh nee eigenlijk niet ... Tivoli ofzo?quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:05 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dankje.
Weet je waar ik mee in de war ben toevallig?
Hehe, toevallig. Ik heb Textures nu 3x live gezien, toen textures nog aan het opbouwen was in de TMT draaiden ze een bekend TDEP nummer, de mannen van Textures meteen de handjes in de luchtquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:32 schreef GhostMan84 het volgende:
[..]
24 juni
Live klinkt het NOG strakker. Tenminste de optredens die ik gezien heb, waren erg energiek en ze bleven maar doorgaan met telkens pauzes door toetsen/sample werk. Ongelooflijk strakke vloeiende blastbeats, prachtig. Als ze perfect worden gespeeld met het goede volume klinkt het geweldig. Ze hebben tegenwoordig trouwens een nieuwe zanger. Die schijnt meer mensen aan te spreken. Deze zomervakantie staat textures op Atlantis in Roosendaalquote:hmjah, over hoe ze live klinken kan ik niet oordelen want ik heb ze nog nooit gezien
maar op cd klinkt het zeker niet slecht vind ik. zit allemaal wel knap in elkaar. alleen over de stem van de zanger ben ik verder niet echt te spreken...
Alleen zit die er niet bij.quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:17 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
Hehe, toevallig. Ik heb Textures nu 3x live gezien, toen textures nog aan het opbouwen was in de TMT draaiden ze een bekend TDEP nummer, de mannen van Textures meteen de handjes in de lucht
Superdrummers trouwens van beide bands, gitaristen ook natuurlijk. En sinds Patton erbij ziet is het 1 grote chaos!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |