quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gek is dat eigenlijk... Je bent aan het opruimen, 2 dozen en een vuilniszak staan al vol op de gang en je kamer lijkt voller dan ooit![]()
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:24 schreef mr_Brown het volgende:
[...]
ga zelf eens op de gang staanwedden dat je kamer veel ruimer lijkt
Ja vooruit show off.. kom maar met die foto's.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:08 schreef Strolie75 het volgende:
meubels zijn er, staat erg mooi!Ik zal straks een foto maken (als daar behoefte aan is)
Dat kan ik over een kleine 2 weken ook doen denk ikquote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:08 schreef Strolie75 het volgende:
meubels zijn er, staat erg mooi!Ik zal straks een foto maken (als daar behoefte aan is)
Eerst even uitvinden hoe iPhoto werkt,,,,begin iTunes na een ochtend klooien pas door te krijgen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:14 schreef Bastard het volgende:
Ja vooruit show off.. kom maar met die foto's.
Wie?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eerst even uitvinden hoe iPhoto werkt,,,,begin iTunes na een ochtend klooien pas door te krijgen.
Apple software, ben overgestaptquote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:31 schreef Bastard het volgende:
Wie?
Soms begrijp ik jou echt nietquote:
wat is het ww voor die gijs league voor F1 eigenlijk???quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:03 schreef Strolie75 het volgende:
Zucht, ik had vorig jaar toch gezegd dat ik na de zomer die DTP opleiding wil gaan doen omdat ik mijn huidige werk niet leuk vindt? Daarvoor moet ik verplicht een Apple PC kopen. Door nu de overstap te maken heb ik mijn laptop voor een goede prijs kunnen verkopen en kan ik er alvast wat handigheid in krijgen.
En gelukkig kwam WoW op een Hybrid CD-Rom.
quote:
gijsquote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wat is het ww voor die gijs league voor F1 eigenlijk???
Wat dacht je van "gijs" ?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wat is het ww voor die gijs league voor F1 eigenlijk???
Hmm, aardig straks, is dat een cd speler in de leuning trouwens?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:12 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Let niet op de oude gele bank.![]()
Nee, is reclame Cd-tje van de fabrikantquote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:17 schreef Bastard het volgende:
Hmm, aardig straks, is dat een cd speler in de leuning trouwens?
En waar laat je je biertje, zie geen tafel...
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat dacht je van "gijs" ?
Zomaar een gok hoor
Goed punt!!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hmm, aardig straks, is dat een cd speler in de leuning trouwens?
En waar laat je je biertje, zie geen tafel...
Een hokker.. ok.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, is reclame Cd-tje van de fabrikantDie moet ik er nog even afhalen.
Biertje kan naast de goudvis of op een dienblad. Keuze voor een hokker is gemaakt om de voeten lekker te kunnen neerleggen.
![]()
Bij mij moet het functioneel zijnquote:
Ik ga een groot dienblad halenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:31 schreef Bastard het volgende:
Een hokker.. ok.
Een biertje valt er op om he, das wel jammer, maar theeft zeker wel wat.
Sowieso. Je biertje naast je op een tray is beter dan je biertje voor je op de tafel.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga een groot dienblad halenDus je kunt je biertje straks gewoon neerzetten!
Wow!, Ikea heerst toch maar altijdquote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:12 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Let niet op de oude gele bank.![]()
dat noemen ze nu trollen ChOasquote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:59 schreef ChOas het volgende:
[..]
Wow!, Ikea heerst toch maar altijd
Ik ga er zelf vrijdag ook maar weer eens langs!
Waiting for hook.... line.... sinkerquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:59 schreef ChOas het volgende:
Wow!, Ikea heerst toch maar altijd
Ik ga er zelf vrijdag ook maar weer eens langs!
Oops, sorry, leek er ook zo op, precies dezelfde staat in het nieuwe Ikea boek....quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen Ikea, maar ook geen dure design.![]()
Ikea heerst ook Gijsquote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:53 schreef ChOas het volgende:
[..]
Oops, sorry, leek er ook zo op, precies dezelfde staat in het nieuwe Ikea boek....
Zeer indrukwekkende film inderdaad.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:33 schreef Magneet het volgende:
die originele All quiet on the Western front is zooo goed niet voor het geluid ( 2.0 mono) en niet voor het beeld ( film is ui 1930 duh ) maar het hele plaatje is zo indrukwekkend
Jij hebt de import of niet?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zeer indrukwekkende film inderdaad.![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:19 schreef -Struikrover- het volgende:
Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurning, heeeeeeeeeeeerlijk uitgeslapen
Uitgraven ookquote:Op woensdag 2 maart 2005 08:57 schreef Bastard het volgende:
Hier ligt 6 cm.. en meteen staat het verkeer stil .. tligt niet eens op de weg
Mn collega moest zn auto uitgraven
quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:12 schreef Bastard het volgende:
Ah beetje spelen met de auto is altijd leuk
POOOEEEEKKIIIEEEEEquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
maar wel zorgen dat er geen lantarenpaal in de buurt staat![]()
quote:
hè lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:35 schreef Quinny het volgende:
Zo met een buggy door de sneeuw lopen is toch best nog wel zwaar
"sneeuwbal in Brown's gezicht werpt"
Ben je van plan om met Daantje door de sneeuw te gaan rollebollenquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:36 schreef Quinny het volgende:
Gaat het trouwens dit weekend ook sneeuwen?
nee, met mijquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:39 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ben je van plan om met Daantje door de sneeuw te gaan rollebollen![]()
Ja, want dan ga ik vanmiddag op zoek naar een slee.quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:39 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ben je van plan om met Daantje door de sneeuw te gaan rollebollen![]()
Kom maar negertjequote:
quote:Vandaag sneeuwt het nagenoeg de hele dag en op de meeste plaatsen valt er zo'n 5 tot 10 centimeter sneeuw bij. De intensiteit neemt wel af. In het zuidoosten begint het pas rond het middaguur te sneeuwen. Aan het eind van de middag begint het in het noordwesten droog te worden. De temperatuur komt vandaag niet verder dan het vriespunt. De wind waait de hele dag uit zuidelijke richtingen en is zwak tot matig.
Vannacht blijft het sneeuwen in de zuidoostelijke helft van het land. In het noordwesten is het droog en klaart het op. Het koelt af naar 0 tot -2.
Morgen trekt de sneeuwzone naar het zuidoosten weg. Vanuit het noordwesten klaart het steeds verder op. Vooral morgenmiddag is het prachtig winterweer met veel zon boven een wit besneeuwd landschap. Er staat een stevige noordoostenwind. In de nacht van donderdag op vrijdag wordt het bijzonder koud met op veel plaatsen strenge vorst.
Na morgen blijft het licht winters. In de loop van vrijdag wordt een volgende storing verwacht met regen of sneeuw. Ook zaterdag kan er nog sneeuw vallen. Na zaterdag wordt het waarschijnlijk droog en dat zou wel eens een groot deel van volgende week aan kunnen houden. 's Nachts wordt het dan rond het vriespunt, overdag 5 tot 7 graden.
koooooom maarquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:46 schreef Quinny het volgende:
[..]
Kom maar negertje [afbeelding]
Wedden dat jij binnen zit bij de kachel omdat je het te koud vind
Kom toe wees een vent en ga naar je werkquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sneeuw, en ik moet werkenWeer een avond niets te doen waarschijnlijk
Als ik er al kom natuurlijk
eeh jaquote:
Welke game komt er uit?quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:49 schreef Bastard het volgende:
He lekker, vrijdag en maandag vrij gevraagd
hElLeMaAl 2 gEk 1337!quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:27 schreef Bastard het volgende:
Ben bezig met NFSU2 eigenlijk..
quote:
Jij zit echt op Forza te wachten wa?quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:35 schreef Bastard het volgende:Ik snap waar je op doelt, maar tis eigenlijk best een vermakelijke racer hoor
Ja he he, ik ben geboren voor Forzaquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij zit echt op Forza te wachten wa?
quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:32 schreef Strolie75 het volgende:
BjeukEn ik vind het normaal al een lelijke bak.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:34 schreef Magneet het volgende:
maan baas rijd een cayenne en daarvoor een dikke alfa en echt IEDEREEN vind dat hij erop is achteruit gegaan
Wil je wat oogdruppels van me lenen Magneet?quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:34 schreef Magneet het volgende:
mijnn baas rijd een cayenne en daarvoor een dikke alfa en echt IEDEREEN vind dat hij erop is achteruit gegaan
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE wat cooooooooooooooooolquote:Op woensdag 2 maart 2005 14:29 schreef Chocobo het volgende:
Vanavond weer gamen
Strol,.... had je gezien dat WoW niet meer verkrijgbaar isOver 3 maanden wordt het spel weer verkocht als ze nieuwe servers hebben. Ook al zou je nu willen gamen,... het kan niet. Ben blij dat ik in de eerste server load zit
Wel ziek hoor die interesse. Zelf Blizzard zelf had deze aantallen niet verwacht.... 300.000 man het eerste weekendDat zouden ze pas na een half jaar hebben dachten ze. Ze zijn nu nieuwe servers aan het inrichten voor de nieuwe lichting over 2 a 3 maanden !
Tis iets van 12 cm wat er nu ligt hier geloof ik.. dus word al moeilijkerquote:Op woensdag 2 maart 2005 15:00 schreef Magneet het volgende:
komt dat beest niet meer boven de sneeuw uit B.??
Het mag hier trouwens wel gaan sneeuwen van mij, is nog helemaal groen hier.
Kloptquote:Op woensdag 2 maart 2005 14:29 schreef Chocobo het volgende:
Vanavond weer gamen
Strol,.... had je gezien dat WoW niet meer verkrijgbaar isOver 3 maanden wordt het spel weer verkocht als ze nieuwe servers hebben. Ook al zou je nu willen gamen,... het kan niet. Ben blij dat ik in de eerste server load zit
Wel ziek hoor die interesse. Zelf Blizzard zelf had deze aantallen niet verwacht.... 300.000 man het eerste weekendDat zouden ze pas na een half jaar hebben dachten ze. Ze zijn nu nieuwe servers aan het inrichten voor de nieuwe lichting over 2 a 3 maanden !
Nadat ze deze man (lees K$NKER mongool) door zijn hoofd hebben geschoten , moeten ze een bezoekje brengen aan de schrijver van dit stuk, want die mag ook even naar het Pieter Baan centrum voor onderzoekquote:Op woensdag 2 maart 2005 15:39 schreef Bastard het volgende:
Man verdacht van ontucht met pasgeboren kind
Uitgegeven: 2 maart 2005 15:22
ROTTERDAM - Een 46-jarige man uit Krimpen aan den IJssel wordt ervan verdacht zijn dochter vanaf haar geboorte te hebben misbruikt. Het kind werd op 8 november 1995 geboren. De seksuele handelingen die de Krimpenaar met haar verrichtte, zouden op 11 november van dat jaar zijn begonnen, zo blijkt uit de dagvaarding voor de rechtszaak die 18 maart in Rotterdam begint.
De man zou het kind negen jaar lang, tot december 2004, seksueel hebben misbruikt. Hij zou geregeld zijn geslachtsdeel in haar mond of vagina hebben gestoken, haar genitaliën hebben gelikt of zijn vingers in haar vagina hebben gestoken. Ook kwam hij klaar op het lichaam van zijn dochter.
(bron: nu.nl)
========================================
Moet dit nou zo beschreven worden?![]()
![]()
Wat ben je toch een zwarte klootzakquote:Op woensdag 2 maart 2005 14:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE wat coooooooooooooooool![]()
![]()
Mijn probleem niet, lost het forum maar op!quote:Op woensdag 2 maart 2005 17:15 schreef Magneet het volgende:
Tip voor de Gijsjes die mee doen met de F1 manager : Minardi mag waarschijnlijk niet meedoen!
Ja en terecht... ik heb het net ook gedaan.. zoiets is slaat nergens op ...quote:Op woensdag 2 maart 2005 16:16 schreef Bastard het volgende:
Sterker nog, heb de redactie van nu.nl gemeeld.
Gelukkig, ik ben niet de enige dan. Gaat nergens over nee, die details hebben geen toegevoegde waarde ofzo.quote:Op woensdag 2 maart 2005 18:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja en terecht... ik heb het net ook gedaan.. zoiets is slaat nergens op ...
Moet je dat nou zo uitgebreid beschrijven....
Dat wil je toch niet lezen ...
Leuk gedaan.quote:Op woensdag 2 maart 2005 18:16 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
Ik noem het "Volgende maand is het Lente"
Nou ik stond binnen en kijk naar die bloemen, en denk.. sja wat een lente is het zegquote:
Maar hopen dat ie er maar niet door gaat.quote:Op woensdag 2 maart 2005 18:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ik stond binnen en kijk naar die bloemen, en denk.. sja wat een lente is het zeg
Net ff stuk gewandeld met de hond, die vond het prachtig dat springen door de sneeuw in het parkRent zo het ijs op ook
Gijssssssssssssssssssssssssquote:
Heb je geen foto's genomen? Met die weer ga ik de deur echt niet uit hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:19 schreef -Struikrover- het volgende:
Vandaag aan de kust geweest, was mooi maar koud![]()
Juist wel johquote:Op woensdag 2 maart 2005 21:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je geen foto's genomen? Met die weer ga ik de deur echt niet uit hoor.
Wat leukquote:Op woensdag 2 maart 2005 21:51 schreef -Struikrover- het volgende:
Zo, ff een 1/2 uurtje buiten gewandeld in de sneeuw met m`n vrouw
Sneeuwballen gevecht gehad![]()
Fantastisch !quote:Op donderdag 3 maart 2005 06:02 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]![]()
Conkerquote:Op donderdag 3 maart 2005 06:02 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2005 09:01 schreef mr_Brown het volgende:
GOOOOOOOOOOOOODVERRREDOOOOOOOOOOOOMMEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry hoor
KAAAAAAAAAAAAAAANKERZOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII![]()
TYPHUS TERING KUT KLOTE HOEREN FILE!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
sorry hoor![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2005 09:01 schreef mr_Brown het volgende:
GOOOOOOOOOOOOODVERRREDOOOOOOOOOOOOMMEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry hoor
KAAAAAAAAAAAAAAANKERZOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII![]()
TYPHUS TERING KUT KLOTE HOEREN FILE!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
sorry hoor![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2005 09:03 schreef -Struikrover- het volgende:2 uur over gedaan om op werk te komen
ah,... dat is jammer... Leuke man !quote:
Jooohhh.... Rinus... de beste bondscoach die we ooit hebben gehadquote:
Heb je dr van als je op het laatste moment wil invoegen en niet netjes aansluit in de rij..quote:Op donderdag 3 maart 2005 09:13 schreef mr_Brown het volgende:
Lieten ze me er ook fucking niet meer tussen toen ik mijn afslag moest hebbenstelletje typhuslaaiers...... moest ik gewoon doorrijden richting Arnhem
en daar de eerste afslag is Bunnik en toen weer terug en weer achter aansluiten bij dezelfde file van waar ik ben begonnen
hahahahaquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je dr van als je op het laatste moment wil invoegen en niet netjes aansluit in de rij..
Ben blij een keer zo'n bestuurder tegen te komen!
TYFUS HOMO!!! DE REGELS GELDEN OOK VOOR JOU!!
Inderdaad, ik laat de mensen er ook niet meer tussen
gewoon naar de oude sturenquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:32 schreef Quinny het volgende:
Hallo
Sjo wil jij mij even een mailtje sturen, want ik ben je nieuwe adres kwijt
Of je belt gewoonquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gewoon naar de oude sturen, als ze slim zijn hebben ze er een alias aangemaakt en komt ie gewoon aan.
Whahahahaha... nerdquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gewoon naar de oude sturen, als ze slim zijn hebben ze er een alias aangemaakt en komt ie gewoon aan.
ja mooiquote:
...quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
...
Shit man, dé bondscoach allertijden, dé koning van het Nederlandse voetbal, de generaal... Vaarwel Rinus Michels... Bedankt voor '88![]()
![]()
eehh 20mb in 3 uurquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:37 schreef chibibo het volgende:
Is het nog gelukt met het filmpje, Brown?
Niks paniekerigquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
en jij bent toch niet zo'n mongool die aan het begin van de invoegstrook als een paniekerige gaat invoegen waardoor ie gewoon de hele strook blokkeert, omdat ie anders bang is dat ie er niet meer tussenkomt![]()
FLIKKER!!! REGELS ZIJN ER OM GEBROKEN TE WORDEN!!!!
Chiiiiiibiiiiiiiiiiiiibooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:37 schreef chibibo het volgende:
Is het nog gelukt met het filmpje, Brown?
Oi, hoe laat kom je dan?quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:55 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Chiiiiiibiiiiiiiiiiiiiboooooooooooooooooooooooooooooooooooo
guntquote:Op donderdag 3 maart 2005 09:03 schreef -Struikrover- het volgende:2 uur over gedaan om op werk te komen
Oh god, het gaat over filmpjes en meneer wordt wakker.quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:55 schreef -Struikrover- het volgende:
quote:
Oh krijg je dat hoorquote:Op donderdag 3 maart 2005 13:13 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Uurtje of 7 ALS ik kom. Wacht ff het weer verder af, anders rij ik nog naar huis en blijf ik "thuiswerken" morgen
quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:13 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Uurtje of 7 ALS ik kom. Wacht ff het weer verder af, anders rij ik nog naar huis en blijf ik "thuiswerken" morgen
quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:39 schreef kepler het volgende:
[..]neger me maar op de msn
Dat is mijn vrouw die jou negeerd, ik zit op werk
Zodadelijk , uurtje of 4 ?quote:wanneer kom je die demo halen?
Zodadelijk , uurtje of 4 ?quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:13 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
wanneer kom je die demo halen?
Die chick komt trouwens ook vanavond.. geen prob denk hequote:Op donderdag 3 maart 2005 13:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jamaar dan kom ik nog welalleen rijd ik vanuit jouw dan naar huis
Zeer zeker nietquote:Op donderdag 3 maart 2005 14:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die chick komt trouwens ook vanavond.. geen prob denk he
ja best, begrijp net van Tam dat de gasslang niet past van het nieuwe fornuisquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:30 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zeer zeker niet
Kan ik vanuit Kepler naar jouw komen met die Forza demo. Pizzatje doen ofzo?
Beters, ga ik nu richting Kepquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja best, begrijp net van Tam dat de gasslang niet past van het nieuwe fornuis
You, my friend, are a wise man.quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:51 schreef Strolie75 het volgende:
Nou, ik denk dat ik mijn abo op World of Warcraft niet ga verlengen.Spel is te verslavend, slokt veels te veel tijd op. Quest beginnen erg repetitief te worden. Geen overkoepelend verhaal. Nadelen van PC games beginnen weer de kop op te steken.
Maar goed, ik heb een maand genoten en heb eindelijk een MMORPG kunnen uitproberen. Weer een ervaring rijker.![]()
Ach, wilde zo'n spel altijd al uitproberen. maar feit is dat ik er gewoon niet genoeg tijd voor tijd.quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
You, my friend, are a wise man.
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:55 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
idem, valt hier nog mee. -8,5 Cquote:Op vrijdag 4 maart 2005 07:35 schreef Strolie75 het volgende:
Morgeuh....koud
Lekker warm thuis blijft
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:04 schreef Strolie75 het volgende:
Moet eigenlijk voor controle naar oogarts
quote:
Whahahaha, het werkt goed hequote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:20 schreef mr_Brown het volgende:
Mogguh
B.serieus.... het eerst waar ik aan dacht toen ik wakker werd was dat kut nummer in je sig
![]()
![]()
quote:
He lekkerquote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik lag nog in bed en toen ging dat nummer door mijn hoofd
en vlak daarna kwam jij in beeld
![]()
![]()
![]()
..............quote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:44 schreef chibibo het volgende:
Feyenoord - NAC, een minuut stilte voor Rinus Michels. Gullit in tranen.
Stiekem doet dat je toch wel iets.
Of niet, natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:45 schreef Bastard het volgende:
neuh, eigenljk niet
ik werd wel wakker met een odolquote:
DAMN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:51 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier word ik wel een minuut stil van trouwensquote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:51 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:51 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
er is nog een restquote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
en ja, ben ff de rest aan het bekijken
quote:
policyquote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ook een rest die eigenlijk niet mag volgens de policy?![]()
Ja, maar die geldt alleen voor blanken.quote:
De Vinkenslag van Fok!quote:
Zooooooooooooquote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:06 schreef -Struikrover- het volgende:
Dan sta je wel achter je product zeg
[afbeelding]
dan neem je toch de hele ruit meequote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:06 schreef -Struikrover- het volgende:
Dan sta je wel achter je product zeg
[afbeelding]
Ja, kutzooi, ik ben wel benieuwd naar Joey, maar moet trainen danquote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:23 schreef Strolie75 het volgende:
Vanavond leuke TV-avond trouwensJoey, veronica 20:30 Lost, net5 21:25
Joeyquote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:23 schreef Strolie75 het volgende:
Vanavond leuke TV-avond trouwensJoey, veronica 20:30 Lost, net5 21:25
nee?quote:
quote:Minardi krijgt toch toestemming om te rijden.
Het Minardi-team heeft van de rechtbank van de staat Victoria, het district waaronder Melbourne valt, toestemming gekregen om zaterdag te rijden met de auto van vorig jaar. Het Formule 1-team werd geplaagd door een uitspraak van de stewards, die het team van Minardi geen toestemming gaven om de baan op te komen met de aangepaste PS04B.
Teambaas Paul Stoddart had ondertussen alle benodigde handtekeningen van de andere negen teams weten te verzamelen. Ferrari blijkt dus toch overstag te zijn gegaan. De PS04B voldoet wel aan de veiligheidseisen, maar niet aan de technische regels voor 2005. Een volgende zitting staat gepland voor zaterdag 14.15 uur. De FIA heeft dan de gelegenheid om bezwaar maken tegen de voorlopige uitspraak van de hoge rechter. Dat houdt in dat Christijan Albers en Patrick Friesacher, die vrijdag niet in actie kwamen in Albert Park, zaterdag alsnog mogen beginnen aan de vrije trainingen voor de Australische Grand Prix. Of deze uitspraak ook een garantie is voor deelname aan de race van zondag, is nog onzeker
Terecht, flauwekul ook.. Ferraquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Terecht, flauwekul ook.. Ferrai heeft vorig jaar ook lang gereden met de nog oude auto, geloof half seizoen. De pisvingers
Dat slechte.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:41 schreef mr_Brown het volgende:
.go
[..]
[img]http://www.supphoto.net/galerie/photos/voiture_automobile/photographie/cheval-ferrari.jpg[/iimg]![]()
![]()
quote:
Ik heb de BMW-motorquote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:04 schreef Magneet het volgende:
goed nieuws idd maar ik heb toch maar alle Minardi spullen uit mijn team gesloopt
Ik heb me ook aangemeld.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat dacht je van "gijs" ?
Zomaar een gok hoor
maar dan heb je bagger rijders of niet?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kheb het weeeeeeeeeeeeer verander
Mercedes motor & Red bull chassis
*tranen met tuiten jankt*quote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:36 schreef Magneet het volgende:
[..]
moet je nu huillen? dan mag je blijven
Yep, maar een die motor zit in 3 wagens en een coureur maar in 1 dus heb je met een goede motor meer kansquote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:30 schreef Magneet het volgende:
[..]
maar dan heb je bagger rijders of niet?
Huhquote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
"Definitief" geen Albers btw. Gelukkig is dat in de manager mooi opgelost.
Zo werkt het niet hoor, als je een motor kiest is ie aan een team verbonden.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:44 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Yep, maar een die motor zit in 3 wagens en een coureur maar in 1 dus heb je met een goede motor meer kans
Welkom Daggla, nog ff en we kunne zelf gaan racen
Ik ook, maar je krijgt geen strafpunten iig als ie niet racet.quote:
Je hebt toch meer kans op een 1ste plek voor de mercedesmotor dan een bep. coureurquote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zo werkt het niet hoor, als je een motor kiest is ie aan een team verbonden.
Toyota staat er bijv. 2x in.
En ik weet nog niet of ik Forza ga kopen. Houd niet zo van racen.. (en ik suck major ass met racen)
Ah, zo bedoel je het.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:54 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je hebt toch meer kans op een 1ste plek voor de mercedesmotor dan een bep. coureur
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah, zo bedoel je het.
Ik dacht dat je bedoelde dat als je Toyota kiest, dat het dan geldt voor alle teams met een Toyota.
neuken?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
oke, nu gaan we weer door met de gijsjes
dat is nog helemaal niet zeker, ze mogen iig de training rijden. Maar om 1415 lokale tijd gaat de FIA het uitvechten met een rechter in Melbourne. Er bestaat dus nog een kleine kans dat Minardi niet mee mag doen...quote:
quote:
Dat spreekt voor zich,quote:Prior to the session Minardi boss Paul Stoddart stood waving to crowd from the balcony by podium, but despite ongoing negotiations his cars did not appear during the session. There was talk that he might seek legal redress but the stewards made it clear that, no matter how many signatures Stoddart sourced agreeing to let him run in 2004 specification, they would not allow this. However, they said there is nothing to stop Minardi running tomorrow provided that they can get the cars into 2005 specification overnight.
Ben benieuwd of de rechter tegen de stewards in zal gaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:06 schreef Magneet het volgende:
[..]
wat struisvogel zegt, de rechter heeft iig al bepaald dat ze met de quali mee mogen rijden
WHOEHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:56 schreef -Struikrover- het volgende:
Whahahahahahaaha![]()
"Hey mam, de webcam staat aan hoor "
[afbeelding]
dat had ik echt niet kunnen doen.....quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:05 schreef Strolie75 het volgende:
En dan nog scherp genoeg zijn om op print screen te duwen.![]()
ik zie het echt helemaal voor me:quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:15 schreef Strolie75 het volgende:
of ingetypt: "ik hoop niet dat jij later van die hangtieten krijgt"
De borsten van je schoonmoeder?quote:[b]Op vrijdag 4 maart 2005 16:30 schreef mr_Brown het volgende:[/b
ik zie het echt helemaal voor me:
WHOEHAHAHAHAHAHAHAA weggegooid ook... vind je hem zo slecht gijsquote:
Dat is jammer Gijs... had nog wel een paar uurtjes met je willen gamenquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:51 schreef Strolie75 het volgende:
Nou, ik denk dat ik mijn abo op World of Warcraft niet ga verlengen.Spel is te verslavend, slokt veels te veel tijd op. Quest beginnen erg repetitief te worden. Geen overkoepelend verhaal. Nadelen van PC games beginnen weer de kop op te steken.
Maar goed, ik heb een maand genoten en heb eindelijk een MMORPG kunnen uitproberen. Weer een ervaring rijker.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |