quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gek is dat eigenlijk... Je bent aan het opruimen, 2 dozen en een vuilniszak staan al vol op de gang en je kamer lijkt voller dan ooit![]()
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:24 schreef mr_Brown het volgende:
[...]
ga zelf eens op de gang staanwedden dat je kamer veel ruimer lijkt
Ja vooruit show off.. kom maar met die foto's.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:08 schreef Strolie75 het volgende:
meubels zijn er, staat erg mooi!Ik zal straks een foto maken (als daar behoefte aan is)
Dat kan ik over een kleine 2 weken ook doen denk ikquote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:08 schreef Strolie75 het volgende:
meubels zijn er, staat erg mooi!Ik zal straks een foto maken (als daar behoefte aan is)
Eerst even uitvinden hoe iPhoto werkt,,,,begin iTunes na een ochtend klooien pas door te krijgen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:14 schreef Bastard het volgende:
Ja vooruit show off.. kom maar met die foto's.
Wie?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eerst even uitvinden hoe iPhoto werkt,,,,begin iTunes na een ochtend klooien pas door te krijgen.
Apple software, ben overgestaptquote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:31 schreef Bastard het volgende:
Wie?
Soms begrijp ik jou echt nietquote:
wat is het ww voor die gijs league voor F1 eigenlijk???quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:03 schreef Strolie75 het volgende:
Zucht, ik had vorig jaar toch gezegd dat ik na de zomer die DTP opleiding wil gaan doen omdat ik mijn huidige werk niet leuk vindt? Daarvoor moet ik verplicht een Apple PC kopen. Door nu de overstap te maken heb ik mijn laptop voor een goede prijs kunnen verkopen en kan ik er alvast wat handigheid in krijgen.
En gelukkig kwam WoW op een Hybrid CD-Rom.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |