Er stond nog een huis vrij in die buurt, naar wat ik heb begrepen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 03:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb ze ook weleens ontmoet. op een 4 sterrencamping...met disco. godverdomme wat heb ik een gozer de tering ingetrapt. niet normaal.
nee wat ik als persoon aan je wil mededelen is dat ik van mening ben dat je sommige elementen duidelijk moet maken tot hoever ze kunnen gaan.quote:Op woensdag 2 maart 2005 03:51 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Er stond nog een huis vrij in die buurt, naar wat ik heb begrepen.
Subtiel genoeg?![]()
Mjah, zo rechtlijnig werkt het helaas niet in de praktijk. Of althans niet voor een lange tijd. Schep je alleen maar meer hetze en haat door en daar zijn dergelijke knakkers vatbaar voor, ze teren erop want dan zijn ze weer lekker het slachtoffer en kan de rebellie (without a cause) weer vruchtbare grond krijgen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 03:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee wat ik als persoon aan je wil mededelen is dat ik van mening ben dat je sommige elementen duidelijk moet maken tot hoever ze kunnen gaan.
ok ik had ooit ruzie op camping in italie, met asociale familie. toen ruzie ten top liep pakte ik de grootste bek. en daar hoef je "geen boxen voor te kennen". wat ik zei, op het eind van de vakantie dronken we een biertje.quote:Op woensdag 2 maart 2005 03:57 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Mjah, zo rechtlijnig werkt het helaas niet in de praktijk. Of althans niet voor een lange tijd. Schep je alleen maar meer hetze en haat door en daar zijn dergelijke knakkers vatbaar voor, ze teren erop want dan zijn ze weer lekker het slachtoffer en kan de rebellie (without a cause) weer vruchtbare grond krijgen.
Anders gezegd en meer in de gesluierde sfeer: oog om oog, tand om tand biedt alleen maar stomme tandloze schepsels in het vooruitzicht. Ik denk dat we ons meer moeten afvragen hoe het komt dat een groot deel (been there) van de bevolking dergelijke simplistische gedachtegangen heeft. Schort toch wat aan de opvoeding cq het systeem dan.
Maar ik ga slapen vooraleer de moralist in mij teveel kaf op zijn koren krijgt. Haalt toch niets uit.
ja iedere week andere wijk.dit word echt een feestjequote:Op woensdag 2 maart 2005 12:13 schreef Patch het volgende:
Dit was inderdaad toptv, goede montage, keek lekker weg in ieder geval.
En dus elke week een andere wijk?
Daar heb ik me ook weer buitengewoon aan zitten ergeren. Onverstaanbare Amsterdammers of Hagenezen ondertitelen doen ze niet want dat moet iedereen maar kunnen begrijpen, maar zodra de randstad verlaten wordt moet er weer ondertiteling onderquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:38 schreef dyna18 het volgende:
Wat is dat trouwens voor onzin dat zodra een cameraploeg voorbij zwolle komt, er standaard meteen ondertiteling door Hilversum wordt ondergezet. Het is echt gewoon Nederlands wat er gesproken wordt hoor.
Dan vallen ze een stuk minder op. Jullie zijn echt niks gewend he?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:43 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ongelooflijk, ik wist niet wat ik zag.
[.].
Laten ze dit soort mensen alsjeblieft steriliseren en/of euthaniseren.
Ja, laten we het fascisme hier gaan invoeren.
Andere oplossing: dump ze in de Randstad in Marokkaanse probleemwijken
ik zei al eerder, ze spraken niet onverstaanbaar Nederlands, maar ze spraken met een dubbele tongquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daar heb ik me ook weer buitengewoon aan zitten ergeren. Onverstaanbare Amsterdammers of Hagenezen ondertitelen doen ze niet want dat moet iedereen maar kunnen begrijpen, maar zodra de randstad verlaten wordt moet er weer ondertiteling onder
Klopt. Die zit een wijk achter ons.quote:Op woensdag 2 maart 2005 00:02 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Er is toch nog wel een molukse wijk in Assen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |