Dan hoeven ze niet meer zo veel te doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:47 schreef schatje het volgende:
Wat zei ie nou over uitkeringen omhoog??
Kraakheldere analyse!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:25 schreef BrauN het volgende:
Wat blij eigenlijk.... het is geen probleemwijk, maar gewoon een huizenblokje waar enkele lieden wonen die niet geheel helder kunnen denken.Da's alles.
Crips en Bloods in Assen?quote:Het doet denken aan twintig jaar geleden, toen Assen-Oost een stadsdeel met een bijzonder slecht imago was. 'Rood dorp' en 'Blauw dorp' waren de benamingen voor delen van Oost waar mensen op hun tellen moesten passen. Geregeld ging men elkaar te lijf met knuppels en pistolen.
Hoezo niets doen? Dat aldibier zuipt zichzelf niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan hoeven ze niet meer zo veel te doen.
En hij doet al geen ene flikker.
want? omdat ik dat meisje wel leuk vind?quote:
Dan hoeft 'ie minder te doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:47 schreef schatje het volgende:
Wat zei ie nou over uitkeringen omhoog??
Jij bent raar.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:52 schreef dyna18 het volgende:
Lang leve de PvdA achterban.... Ik maar denken dat de A voor Arbeid stond ipv Asociaal
Jij bent duidelijk niks gewend. Ik zat me steerlijk te vervelen en de hele tijd te wachten op de beloofde "wereldschiokkendheid". Waar was die ex die met autobanden brand kwam stichten ? Waar waren de hennep-plantages ? Waar waren de mat-partijen, knokpartijen en klapstoeltjes op straat ? Niks van dat alles!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:52 schreef Drimzef het volgende:
Ik zat aan de buis gekluisterd.
Te gek voor woorden!
Tot jij rustig slaap, en die gek staat met zn boxer door je brievenbus te schreeuwenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:54 schreef PLAE@ het volgende:
Ik zou echt in zo'n wijk willen wonen. Elke dag wel wat te beleven!![]()
Dan bel je gewoon het opvanghuis en zeg je dat de vermiste mongool terecht is. "hey boertje"quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:01 schreef westrtp het volgende:
[..]
Tot jij rustig slaap, en die gek staat met zn boxer door je brievenbus te schreeuwen
check hieronder eensquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:03 schreef DrDentz het volgende:
die oneliners.. welke zal ik nu in mn sig zettende een is nog beter dan de ander
"Werken dat is niets voor mij. Dat moet in je aard zitten", da's een aardig mooie.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:03 schreef DrDentz het volgende:
die oneliners.. welke zal ik nu in mn sig zettende een is nog beter dan de ander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |