het leek me ook wel duidelijk dat het een vertekend beeld was.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:31 schreef Razor21 het volgende:
Hier een leuk stukkie over de buurt die klaagt over de uitzending : http://users.skynet.be/boekanier/steden.html
inderdaad, wel lachenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:33 schreef greatgonzo het volgende:
de meest briljante one-liners ooit gehoord binnen een half uur.
stakkerquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:35 schreef speedfreakssj het volgende:
wel lekker wijfie die ene.
alleen wel een beetje pauper met al die ringen en kettinkjes en armbanden.
valt nog wel wat moois van te maken eigenlijk.
Tja, vond het wel leukm voklgende keer weer kijken.
Denk ersoonlijk dat ik er wel zou kunnen wonen hoor.
lekker hardrock luisteren en niet op z'n wussy volume als nu.
Normaal trilt d emuur mee maar dat mag niet meer sinds er scheuren in zitten.
Wat is dat precies voor wijk, en ligt deze ver van het centrum daar?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:00 schreef BrauN het volgende:
Tof! Ik ben benieuwd naar de wijk 'de Bartjes' in Den Bosch.
De vader van Maxima maar om advies vragenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:36 schreef DrDentz het volgende:
niks containers, gewoon allemaal in een vliegtuig die lui en in de zee laten donderen, die lui maken nederland super arm met hun uitkeringen![]()
het was wel nederlands, maar de meesten spraken met dubbele tongquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:38 schreef dyna18 het volgende:
Wat is dat trouwens voor onzin dat zodra een cameraploeg voorbij zwolle komt er standaard meteen ondertiteling door Hilversum wordt ondergezet. Het is echt gewoon Nederlands wat er gesporken wordt hoor.
Of juist het tegenovergestelde.. want 56 veroordelingen en nog gewoon weer op vrije voetenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:38 schreef julekes het volgende:
Onvoorstelbaar wat een tuig.
Als je 56 keer veroordeeld bent dan moet je toch niet zo'n snuggere crimineel zijn
quote:Bart Sterken (35) is één van de mensen die 'zich wat anders gedragen'. Hij komt voor in de aflevering van de serie waarin buurtbewoners van probleemwijken met elkaar op de vuist, op rooftocht en op hoerenbezoek gaan. Hij begrijpt de ophef van de mensen niet zo. ,,We willen alleen maar aan de buitenwereld laten zien hoe wij leven. SBS heeft verzekerd ons niet als asocialen neer te zetten. Ik wil dan ook niet vergeleken worden met de Tokkies. Schuine grappen van mij over Turken en Marokkanen knippen ze eruit. Dat hebben ze beloofd.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |