Ja, dat was wel te zien op die foto's..quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:56 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ja, nogal, in Oostenrijk constant zo knus tegen elkaar, ik wil niet weten wat die allemaal uitgespookt hebben daar samen. Ik denk dat dat wel het nieuwe stelletje word. Als ze dat niet al zijn.
NielsSilve
SilveNiels
Exactlyquote:Op donderdag 10 maart 2005 22:02 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, dat was wel te zien op die foto's..
♥ Silve en Niehiels sitting in a tree, ♪
♥ kay-eye-es-es-eye-en-gee ♫
♥ first comes love, then comes marriage, ♫
♥ then comes the baby in the baby carriage ♪
♥ that's not all, that's not all ♫
♥ the baby is drinking alcohol ♪
* Mr. Ali doet even mee op Marcus z'n niveau...quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:19 schreef MAX_crazy het volgende:
blaaaaaaaaaaaaaaaaaat
Wat ik hoorde was dat ie naar een party van Emma ging, een vriendin van Anna..quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:36 schreef MAX_crazy het volgende:...maar henk was er toch wel zaterdag?
Just reality dude..quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:47 schreef MAX_crazy het volgende:
eej ali niet zo mans he.
Ik doe niets anders..quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:01 schreef MAX_crazy het volgende:
keep on dreaming
dat wil je wel weten hequote:Op donderdag 10 maart 2005 20:38 schreef MrAli het volgende:
Niels, waarom verzend je een mail naar jezelf en komt ie bij mij terrecht..?
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:56 schreef MrAli het volgende:
Ja, nogal, in Oostenrijk constant zo knus tegen elkaar, ik wil niet weten wat die allemaal uitgespookt hebben daar samen. Ik denk dat dat wel het nieuwe stelletje word. Als ze dat niet al zijn.
NielsSilve
SilveNiels
quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:02 schreef DearPrudence het volgende:
Ja, dat was wel te zien op die foto's..
♥ Silve en Niehiels sitting in a tree, ♪
♥ kay-eye-es-es-eye-en-gee ♫
♥ first comes love, then comes marriage, ♫
♥ then comes the baby in the baby carriage ♪
♥ that's not all, that's not all ♫
♥ the baby is drinking alcohol ♪
Jaja, nog ontkennen ook..quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:29 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ali weet iets wat ik niet weet
Dat was een screenshot uit de film, en die snowboarder dat was ikquote:Op donderdag 10 maart 2005 15:30 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Klopt het dat dat dat gebied was waar een foto was gemaakt die als menu-achtergrond van die dvd in de bus diende? Zo'n foto met zo'n snowboarder op een besneeuwde helling, met een zon van achter en een besneeuwd huisje?
Dat was echt een erg mooie foto.
Heb je die foto nog, die zou ik wel graag willenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:15 schreef Ponk het volgende:
[..]
Dat was een screenshot uit de film, en die snowboarder dat was ik
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:48 schreef -Mzraki- het volgende:
Het nederlands collectieve minderwaardigheids complex
Leuk topic.
Fijn om te weten dat hij het zo leuk vind in de US.
------------------------------------------------
die vent is niet goed wijs joh!! vooral dit slaat echt nergens op. In mijn ogen zorgen die mensen alleen maar voor problemen! Ja ik weet dat ik nu te horen krijg dat je niet iedereen over een kam moet scheren. Maar ik begin een steets grotere afkeer te krijgen tegen die mensen (dan heb ik het niet alleen over de morokkanen)quote:Gelukkig hebben de Marokkanen in Nederland beter door hoe je moet leven en niet geleefd wordt als een saai stuk vod wat aan het veraardappellen is in de natte kleigrond waar zijn voorvaderen het in hun achterlijke kop gehaald hebben om hun eerste varkens mesthoop te deponeren.
Hij doet het alweer niet meer?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:47 schreef MAX_crazy het volgende:
[delete] ... [/delete]
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:04 schreef MAX_crazy het volgende:
zit nu dat hele topic door te lezen. Echt grappig gewoonmuahahaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |