quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:47 schreef mr_anonimous het volgende:
David Hasselhof?
mr_anonimous + 1quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Brian Dennehy?
Precies! De match was SCUM - Celtic.quote:
Je gaat er dus van uit dat je dit topic honder punten scoort?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:58 schreef Sheridana het volgende:
wacht maar!! ik kom straks met 100 bridget jones en jane austen vragen!!
Volgens mij hoorde ik de naam Scholes in dat stukje ook nog ff voorbij komen dus was een piepkleine twijfelquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Precies! De match was SCUM - Celtic.
Dopekoe +1
Hij gaf volgens mij de voorzet.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:02 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik de naam Scholes in dat stukje ook nog ff voorbij komen dus was een piepkleine twijfel
Rivaliserende supporters hebben de letters van Manchester United Sport Club verdraait in een voor hun meer toepasselijke variant.quote:Wat betekende de afkorting SCUM nou ook alweer
hmmzzz..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je gaat er dus van uit dat je dit topic honder punten scoort?
+ Fahrenheit 911quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:05 schreef mr_anonimous het volgende:
The day after tomorrow
Deep Impact
Armageddon
Twister
Towering Inferno
Alive
Airport 77
Ik wil je wel eens horen als jij het meemaakt....quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:12 schreef Dopekoe het volgende:
Vertical limit is ook geen rampenfilm.....
Ik hoop het inderdaad nooit mee te makenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:13 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik wil je wel eens horen als jij het meemaakt....![]()
Ik hoop dat ik erbij ben op veilige afstand als jij het meemaakt....quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:15 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik hoop het inderdaad nooit mee te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |