Was dat met die courgette?! Heb me rotgelachen gelachen toen.quote:Op maandag 28 februari 2005 23:09 schreef tong80 het volgende:
Het echtpaar dat als indianen gekleed in een WigWam een nummertje wilde maken.
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2005 23:12 schreef Xebrozius het volgende:
En terwijl die 'boerenknecht' daar mee bezig was kraamde hij onzin uit als "oooh mmmm zometeen ga ik de koei'n melk'n".
Dank je....! Opeens zag ik het weer voor me...quote:Op maandag 28 februari 2005 23:15 schreef Troeta het volgende:
een man die geilde op van die glimmende sportbroekjes. Ging die zichzelf aftrekken op een stoel tussen al die broekjes.
Die heb ik zelfs op internet bekeken haha
Je vergeet " geile neukpop"quote:Op maandag 28 februari 2005 23:21 schreef Croupouque het volgende:
...ik zag hem vandaag nog langskomen; de harige huisschilder die een scène uit Turks Fruit na wilde spelen met een opblaaspop. Welke hij ook wilde fistfucken als dat mogelijk was. ..."Oooh ja, pijp me, pijp me!".
hij wilde ook pijpen...quote:Op maandag 28 februari 2005 23:23 schreef Vieske het volgende:
Over fistfucken gesproken... Net nog op televisie, die man die orale sex wilde met een opblaaspop en als het mogelijk was wilde hij ook fistfucken. Hoezo als het mogelijk is....tis een pop, lul.
Croupouque was me voor...
...of God heeft gewoon een heel goed gevoel voor humor.quote:Op maandag 28 februari 2005 23:27 schreef Xebrozius het volgende:
Elke keer na het kijken van Sex voor de Buch verbaasde ik me over mensen die in een God geloofden.
Aangezien de mensen in dat programma toch duidelijk lieten zien dat wij als mensheid van apen afstammen.. Of van pantoffeldiertjes.
Misschien is God toch niet echt wat je er van verwacht en is dit wat hij wilde...quote:Op maandag 28 februari 2005 23:27 schreef Xebrozius het volgende:
Elke keer na het kijken van Sex voor de Buch verbaasde ik me over mensen die in een God geloofden.
Aangezien de mensen in dat programma toch duidelijk lieten zien dat wij als mensheid van apen afstammen.. Of van pantoffeldiertjes.
Priesters en kleine jongentjes is toch wel eens van zijn meest sucessvolle grappen. Een never ending running gag..quote:Op maandag 28 februari 2005 23:29 schreef Croupouque het volgende:
[..]
...of God heeft gewoon een heel goed gevoel voor humor.
Ik hoop van wel.quote:Op maandag 28 februari 2005 23:40 schreef Het_Biertje het volgende:
zijn die dingen online te bekijken?
Dat vroeg ik me ook al af. Menno Buch heeft een site maar met allemaal dial-shit.quote:Op maandag 28 februari 2005 23:40 schreef Het_Biertje het volgende:
zijn die dingen online te bekijken?
Ze werden allemaal opgehaald met de bus... Vrolijk zingend in de bus op weg naar dat wijf..quote:Op maandag 28 februari 2005 23:42 schreef Sandertje21 het volgende:
Oh, en zo'n lelijk oud wijf dat een gangbang wilde.
Ik geloof dat de hele Josti band op kwam dagen!
En ze hadden een bord, waarop ze gingen turven.quote:Op maandag 28 februari 2005 23:47 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ze werden allemaal opgehaald met de bus... Vrolijk zingend in de bus op weg naar dat wijf..
Oh, lieten ze dat stukje zien?? (heb typisch 90 niet gezien) Want dat heb ik destijds gemist, maar wel ge-wel-di-ge verhalen over gehoord!quote:
quote:Het echtpaar dat als indianen gekleed in een WigWam een nummertje wilde maken.
Dat was idd een mokkel die, verkleed als indiaan, een courgette naar binnen duwde.quote:Was dat met die courgette?! Heb me rotgelachen gelachen toen.![]()
en zichzelf stonden af te trekken achter de gammele schotjes met hun geel doorgelopen witte onderbroeken met lange pijpen....quote:Op maandag 28 februari 2005 23:47 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ze werden allemaal opgehaald met de bus... Vrolijk zingend in de bus op weg naar dat wijf..
*proest! whaha.. met of zonder courgettes?quote:Op maandag 28 februari 2005 23:56 schreef SONIC het volgende:
[..]
Dat was idd een mokkel die, verkleed als indiaan, een courgette naar binnen duwde.
Een trauma heb ik eraan over gehouden.
En net als het allemaal een beetje bezonken is, kom je op een surpriseparty.
En wie komt daar strippen ?
Idd.
Die Indianen-mevrouw met die Aubergine.quote:Op maandag 28 februari 2005 23:03 schreef Vieske het volgende:
Wat is jullie het beste bijgebleven?
Check de videobanden van je oudersquote:Op dinsdag 1 maart 2005 02:07 schreef heiden6 het volgende:
Ik hoorde hier vroeger altijd al van die mooie verhalen over, ik weet wel dat mijn ouders het ook prachtig vonden om al die malloten te zien. Het is vast en zeker wel ergens te vinden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |