abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31776833
ook goed
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_31776970
nee
pi_31777041
pi_31779532
tering man, hoe kom je langs die gast op dat paard in chapter 2?
ik heb nog maar 1 potion over en krijg de hele tijd of een paard of een vuurbal in m'n rug.
moet ik eerst al die mannetjes verslaan of blijven die constant respawnen?
de slechte camera maakt het alleen maar frustrerender.
pi_31779738
Gewoon doorgaan. Op een gegeven moment ga je het spel snappen en is het allemaal niet zo moeilijk meer.
pi_31779815
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 14:09 schreef H.Flick het volgende:
Gewoon doorgaan. Op een gegeven moment ga je het spel snappen en is het allemaal niet zo moeilijk meer.
ja dat zal best maar ik ga nu dus de hele tijd dood bij die baas, en ik kan ook niet meer potions halen.
pi_31779982
Die mannetjes laten vaak health vangen als je ze verslaat, dus die kun je gebruiken ipv potions.
pi_31780033
en voor de rest maar gewoon zoveel mogelijk ontwijken met L?
pi_31780098
Volgens mij kon je die baas het beste verslaan door telkens zo'n sprong via de muur te maken en dan achter hem te landen en met Y een aanval doen tijdens je landing. Maar ik ben niet echt een NG expert, dus misschien is er wel een betere manier .
pi_31785310
zo, eindelijk gehaald
ben maar overnieuw begonnen en heb wat potions ingeslagen, dan is het opeens een stuk makkelijker.
pi_31785337
informatie van h flick is van de eerste boss, als je het jezelf makkelijk wilt maken kan je eerst die balletjes schietende mannetjes killen, die droppen ALTIJD health.
als ze op zijn gewoon je pijl en boog pakken en die gast 15 keer raak schieten, dan is zijn leven al over de helft en de rest is een kwestie van ontwijken, wachten tot die gast met zijn paard gaat draaien en dan een combo kado geven
pi_31785350
thanks, maar ik heb het dus net gehaald
pi_31785700
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:50 schreef Gamedemon het volgende:
informatie van h flick is van de eerste boss, als je het jezelf makkelijk wilt maken kan je eerst die balletjes schietende mannetjes killen, die droppen ALTIJD health.
als ze op zijn gewoon je pijl en boog pakken en die gast 15 keer raak schieten, dan is zijn leven al over de helft en de rest is een kwestie van ontwijken, wachten tot die gast met zijn paard gaat draaien en dan een combo kado geven
Ik deed die paard gast ook altijd zo. Gewoon bij die grote deur blijven en springen en al landend aanvallen.
pi_31786008
ach het zal vast werken maar das niet mijn manier
pi_31790213
Is Black nu al uit?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_31790760
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 20:30 schreef Strolie75 het volgende:
Is Black nu al uit?
[XBOX] Ninja Gaiden part 5
pi_31820710
Mijn eerste indruk van Black is dat hij beduidend makkelijker is dan de gewone Ninja Gaiden (ja, op Normal is hij makkelijker). In Black heb je een nieuw wapen, waarmee alles veel sneller heel simpel wordt gemaakt en langere combo's eenvoudiger zijn. Daardoor is geld verzamelen makkelijker en dus het spel ook. Verder zitten er in Black nieuwe savepunten zag ik, wat het ook makkelijker maakt natuurlijk.

Helaas herkent m'n xbox m'n savegame ook niet. Beetje jammer, moet ik hem eerst weer doorspelen voordat de beloofde missies gespeeld kunnen worden :|
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
  zondag 30 oktober 2005 @ 21:17:01 #96
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_31821196
klopt je moet em weer uitspelen, maar hij is net zo moeilijk hoor , ligt aan jou denk ik.
en dat nieuwe wapen is gewoon gebalanceerd, hij is wat langzamer dan de vigorian flails maar wel iets sterker, Dragon Sword is nog steeds de beste
pi_31933480
ZIJN GAMEDEMON EN IK ECHT DE ENIGEN DIE NOG NINJA GAIDEN SPELEN?
pi_32080140
Zo. Anderhalve week na een nieuw spel gekocht te hebben, kan ik eindelijk de nieuwe functies bereiken... Beetje suf dat oude savegames niet herkend worden.
Afijn, eindelijk de missies doen! 't zal nog wel even duren voordat ze allemaal gered zijn... De eerste vijf waren makkelijk Nu de rest nog.
  dinsdag 8 november 2005 @ 13:26:59 #100
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_32086403
het enige wat mij nekt is de kut camera bij de boss missies, aangezien die op een plek staan die boss technisch goed zijn maar niet voor meerdere mannetjes gaat het behoorlijk lastig.
Zoals Doku + nog meer mannetjes die in de dode hoek van je camera spawnen en je vevolgens meppen zonder dat je het zag aankomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')