Het staat dan ook in SEX, had beter in LIF gepast lijkt mij.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:31 schreef Jane het volgende:
Er zitten volgens mij een hoop mensen zich te verlekkeren aan dit topic. Was het daar ook voor bedoeld soms?
Hup jongens, naar bed allemaal! Sweet dreams.
Als het daar beter in past dan hierbij een verzoek het topic te verplaatsen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het staat dan ook in SEX, had beter in LIF gepast lijkt mij.
quote:
Ja, maar het lijkt me dan meer een noodoplossing voor als de oefeningen om een of andere reden niet lukken...quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:12 schreef erodome het volgende:
Vind het een beetje vreemd, het lijkt me niet echt normaal, maar aan de andere kant, als je iemand oefeningen wilt meegeven kan het wel handig zijn als je weet dat dat persoon die oefeningen ook juist uitvoert.
[...]
Onzin. Heeft iemand jou "onderzocht" of je "het wel goed deed"??? Compleet B.S. verhaal, als je het mij vraagt.quote:Op maandag 28 februari 2005 15:42 schreef GKLQuake het volgende:
waarschijnlijk is de bedoeling dat ze thuis gaat oefenen met zo'n "pelote" setje en haar plekje weer ontdekt. Als ze dan op controle komt is het wel verstandig om even te laten zien of ze het technisch gezien goed doet en niet forceert ofzo.
Ik ben co-assistent geweest bij gynaecologie en heb een aantal spreekuren meegelopen met een vooraanstaand gynaecoloog/seksuoloog en die deed dat wel. Als onderdeel van de behandeling van vaginisme. Kan natuurlijk zo zijn dat hij dat meer uit zijn gynaecoloog zijn deed, maar alhoewel het een fysieke oefening lijkt, is het effect natuurlijk psychologisch.quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:52 schreef Dakloos het volgende:
[..]
Onzin. Heeft iemand jou "onderzocht" of je "het wel goed deed"??? Compleet B.S. verhaal, als je het mij vraagt.
Website doet het niet. Misschien dat ik er eens heen bel. Sowieso nog met dat meisje praten. Als ik erover durf te beginnen want makkelijk is het niet.quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:46 schreef erodome het volgende:
Ja presies....
Maar ik kan er niets van terugvinden of wat dan ook op het internet, ik weet het gewoon echt niet, misschien toch een goed idee om eens contact op te nemen met de nip die hierboven wordt aangegeven of dit wel ok is...
Want als het niet ok is is dat meisje natuurlijk alleen maar verder van huis...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |