abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26373058
quote:
Op maandag 28 februari 2005 14:19 schreef Deetch het volgende:
Dat gaat je op een gigantische boete komen te staan. Ten eerste dierenmishandeling, ten tweede huisvredebreuk en ten derde het in gevaar brenegn van je medeleerlingen.
Verder zijn kippen ontzettend goor en zul je achteraf ook nog eens de schoonmaakkosten mogen gaan betalen plus alle schade, ik zou er nog even over nadenken als ik jullie was.
Wat minder schadelijk is en wel net zo lachen is zo'n anti-inbraak rookmachine huren die een hal van 70 m2 in 2 minuten volpompt met rook.
Mee eens.

Nee, de gedachten alleen al..... jongelui die letterlijk kippen van hun af staan trappen. Nee, sorry maar daarvoor heb ik misschien iets teveel respect voor dieren!

Sowieso is dat examenstunt gedoe wat mij betreft anno 2005 niet echt zo leuk meer! Mocht je wel wat willen doen, verzin dan a.u.b. eens een echte goeie grap. En dan vooral zonder de hele boel te slopen.... dieren te mishandelen of mensen vreselijk te kwetsen.

Nee, ik ben geen saai persoon!
Dank u!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
  woensdag 20 april 2005 @ 13:45:38 #102
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_26373744
quote:
Op woensdag 20 april 2005 13:02 schreef wise het volgende:
hoe kom je in godsnaam aan een kameel haha

edit: laat maar, je had em gehuurd.
hoe duur was dat
Bij een of ander verhuubedrijf in Tilburg. De kosten of naam weet ik niet meer, maar het was iig wel gaaf
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_26373892
Ik had de hele school al in paniek toen ik een busje poepjesspray had leeggespoten in de toiletten. Dat gaat een ramp worden, 200 kippen .
pi_26375272
Ik zat vorig jaar in zwitserland op kostschool, en daar wou ik een vergelijkbare grap uithalen.

eerst met een vriend de sleutels van de school gepikt, en 's nachts naar buiten geslopen en 2 koeien uit een boer zijn weiland gepikt. Daarna met 2 koeien het hele dorp rondgelopen midden in de nacht, waarna we de twee beesten in de Kantine gezet hadden....
De volgende dag stond iedereen in de rij voor het ontbijt, gigngen de deuren open en was iedereen nog net getuige hoe een handjevol leraren met 2 koeien aan het vechten warne om ze weg te krijgen
pi_26599953
200 kippen zijn wel erg veel joh
Maar ik zie het al voor me
pi_26818516
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:39 schreef steve2003 het volgende:
Ik zat vorig jaar in zwitserland op kostschool, en daar wou ik een vergelijkbare grap uithalen.

eerst met een vriend de sleutels van de school gepikt, en 's nachts naar buiten geslopen en 2 koeien uit een boer zijn weiland gepikt. Daarna met 2 koeien het hele dorp rondgelopen midden in de nacht, waarna we de twee beesten in de Kantine gezet hadden....
De volgende dag stond iedereen in de rij voor het ontbijt, gigngen de deuren open en was iedereen nog net getuige hoe een handjevol leraren met 2 koeien aan het vechten warne om ze weg te krijgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')