Goed. Voor de goede orde Völler is de wanker uiteraard.quote:Op maandag 28 februari 2005 12:57 schreef pos het volgende:
vuller en rijkaard
Trifon Ivanov.quote:Op maandag 28 februari 2005 13:10 schreef Z het volgende:
Socrates idd, nog een baardaap:
[afbeelding]
Geen rijke clubowner maar waarschijnlijk de slechtste coach die ooit wereldkampioen is geworden.quote:Op maandag 28 februari 2005 13:16 schreef pyl het volgende:
Die van Anoniempje is zo'n rijke voetbalproleet.....maar van welke club? Spaans?
Is dat Mary Stuart?quote:Op maandag 28 februari 2005 13:11 schreef pyl het volgende:
Ja, tis allemaal wat, waarde Z. Hier, om de verloedering tegen te gaan:
[afbeelding]
quote:Op maandag 28 februari 2005 13:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Geen rijke clubowner maar waarschijnlijk de slechtste coach die ooit wereldkampioen is geworden.
Bimmeltje!quote:Op maandag 28 februari 2005 13:29 schreef Bimmel het volgende:
Victoria
Nee, die van Argentinië in 86.quote:
Yup, de grootste stumper in internationaal voetbal ooit..Andre Escobar. De man die de 2-1 nederlaag in de VS op zijn geweten heeft door een eigen doelpunt...Later inderdaad vermoord in Medelin door een "kogel regen" ...quote:Op maandag 28 februari 2005 13:35 schreef pyl het volgende:
Da's die Columbiaan die werd vermoord. Escobar?
Yep. Bilardo inderdaad. Petrovic zei vorig seizoen in Holland Sport dat hij van Bilardo had geleerd dat je als slechte trainer toch wereldkampioen kan worden.quote:Op maandag 28 februari 2005 13:35 schreef pyl het volgende:
Da's die Columbiaan die werd vermoord. Escobar?
Hmmmm....anonimous, moet nog even denken...Billardo?
Het vriendenclubje van haar man viel erdoor uiteen.quote:Op maandag 28 februari 2005 13:47 schreef pyl het volgende:
Het leidde alleen maar tot dood, verderf en verdriet natuurlijk.
Nee, nee, nog veel eerder. Mythisch.quote:Op maandag 28 februari 2005 13:54 schreef mr_anonimous het volgende:
De vrouw van Edward II?
En Bimmel toont wederom dat hij zijn klassieke vrouwen kent.quote:Op maandag 28 februari 2005 14:03 schreef Bimmel het volgende:
Guinevere
Tja, zo zocht ik vergeefs naar een plaatje van de eerste echte wanker ooit: Onan.quote:Op maandag 28 februari 2005 14:23 schreef Bimmel het volgende:![]()
Ik ben al een uur op zoek naar een specifieke...
Wist u dat er geen enkele plaat van het archetypische figuur van een helleveeg, Xantippe, te vinden is op het hele verdraaide internet...
Wat een aanfluiting..
Kloptquote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:17 schreef tong80 het volgende:
Ik zie Wim Ruska bij jou.
O ja, Cor van der Geestquote:Die vanj mij is ook judo.
Ik heb zowaar een interpretatie van St. Onan gevonden.quote:Op maandag 28 februari 2005 14:28 schreef pyl het volgende:
[..]
Tja, zo zocht ik vergeefs naar een plaatje van de eerste echte wanker ooit: Onan.Niet te vinden.
![]()
Here you go:quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:31 schreef Tokay het volgende:
Waar zijn de actreutelende bombonella's gebleven?![]()
Correct.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:38 schreef Bimmel het volgende:
Oh god, die feeks...eh...Jennifer Love Hewitt
Neve Campbellquote:
Jane Krakowski uit Ally McBeal.quote:
Jeetje, het is nog goed ook.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Jane Krakowski uit Ally McBeal.
Half Hollandse Neve inderdaad.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:44 schreef Bimmel het volgende:
De andere feeks: Neve Campbell
Die altijd zo ontzettend ging zweten als er een mooie man in de buurt was.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:46 schreef Bimmel het volgende:
Jane Krakowski aka Elaine van Ally Mc Beal
Janeen Garofalo?quote:
Janeane Garofalo van The Truth about Cats & Dogsquote:
Jeu, jij bent echt goed!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Janeen Garofalo?
Nicole en Natalie Albino inderdaad.quote:
Grace Kellyquote:
Je zit behoorlijk warm door het in de African-Americanfamily sitcomhoek te zoeken.quote:
Inderdaad Ashley Banks. Ze heet in het echt Tatyana Ali.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:15 schreef Tokay het volgende:
Ah, The Fresh Prince dan?
Eén van de zusjes?
Daar vond ik hem inderdaad ook niet zo irritant aanwezig. Maar in de meeste films waar in hij speelt trekt hij het niveau met die irritante kop van hem al direct naar beneden.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:22 schreef Z het volgende:
Owen Wilson, wankte niet in The Royal Tenebaums vond ik trouwens.
Niet zomaar ein wänker maar de überwänker.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:56 schreef Z het volgende:
Ein Wänker!
Nee, the lord of the wankers en zijn dickhead vader. Beide luisteren naar de zelfde naam.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:56 schreef Z het volgende:
Stefan Effenberg idd, ik kon er even niet opkomen ...
Nieuwe plaat -> Een Kennedy?
Nope, two American Wankers.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:00 schreef Berkery het volgende:
Ein Deutsche Wanker?
Da's geen excuus; Een beetje vent onthoudt al zijn posts.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:56 schreef tong80 het volgende:
Had ik Harriy Dean Stanton al eens geplaatst ? Sorry ik heb meer dan 90.000 posts. Er ontgaat me wel eens iets.
Dat is wel een heel wilde gok, Berkery.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:42 schreef Berkery het volgende:
Blues neger?
Mijn tweede gok zou gansta-rapper zijn geweestquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:44 schreef sooty het volgende:
[..]
Dat is wel een heel wilde gok, Berkery.
Ik had eigenlijk gehoopt op een blanke travestiet.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:46 schreef Berkery het volgende:
[..]
Mijn tweede gok zou gansta-rapper zijn geweest
Hebbu nog een hintje ?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:07 schreef fotoloog het volgende:
2x nee
Zeker,een megahint;quote:
Maar wij laten ons niet kennen; Met een hintje moet 't lukken.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:12 schreef pyl het volgende:
D'n Scrut weet het ongetwijfeld.
Smokey Robinson ?quote:Op woensdag 2 maart 2005 00:13 schreef fotoloog het volgende:
All American,meneer lust wel een rokertje
Ik dacht laat ik hem ook eens plaatsenquote:Op woensdag 2 maart 2005 00:29 schreef fotoloog het volgende:
Stan The Bassman
*School days opzet*quote:Op woensdag 2 maart 2005 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik hem ook eens plaatsen![]()
Ik vind vooral Life is just a game van Schooldays erg goed. Nog niet eens zozeer z'n solo maar hoe hij daar de melodie begeleidt is fenomenaal.quote:
Neuh.quote:Op woensdag 2 maart 2005 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Oscar Peterson?
Vroeger veel naar Happy days gekeken...quote:Op woensdag 2 maart 2005 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Treinhomo die een jazzneger raadt. Het moet niet gekker worden
Woei. D'as moeilijk omdat ik eigenlijk vrijwel niets van de man weet.quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Doe nog es een hintje dan
Dat verbaast me nietsquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:22 schreef Treinhomo het volgende:
Bij 'Frogman' denk ik eerder aan Dizzy Gillespie...
quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Idi Amin?
ehhhhquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Toch Silent Bob dus, ik herinnerde me hem met blond haar vandaar dat ik op Jackass gokte.
Inderdaad. Kwam er zelf ook achter dat ik het verkeerd zei. Opstartproblemen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:00 schreef Bimmel het volgende:
[..]
ehhhhFOUT!!!
De eerste die ik poste was Jay, de dikke die er in het tweede plaatje naast staat is Silent Bob...
Yup, beter bekend als Ali G.......aaiiitquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Sasha Baron Cohen?
Nee, maar waren wel collega's. Meneer is gister vrij gesproken van mishandeling van een jongen die hem Wanker had genoemd.quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:19 schreef Bimmel het volgende:
Is dit Cantona?
Inderdaad!quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:22 schreef Z het volgende:
Keane!
Maar het is toch ook een Wanker?quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, maar waren wel collega's. Meneer is gister vrij gesproken van mishandeling van een jongen die hem Wanker had genoemd.
Inderdaad maar zoals wel vaker met wankers het geval is willen ze dat zelf niet horen.quote:
D.B. Woodside (Wayne) mocht willen dat hij het cv van deze meneer had.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:11 schreef dolle_hond het volgende:
wayne uit 24
Inderdaad! Hele goede acteur.quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:09 schreef Bimmel het volgende:
Don Cheadle van oa Ocean's Eleven & Twelve
Wat een rukker van klasse was dat zeg...daar kan menig beginnend rukker nog een voorbeeld aan nemenquote:
Nee je zit er ver naast. Ze scoorden in begin jaren 80 een paar hitjes.quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:39 schreef Modus het volgende:
Vast iets in de hardcorehoek?
De derde van links dan, vermoed ikquote:Op woensdag 2 maart 2005 20:30 schreef dolle_hond het volgende:
is een van die kerels dan een vrouw?
quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Van de Doobie Brothers, Michael McDonald
Hoe weet jij dat nou weerquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Een jonge Don King?
quote:
Hij is/was ongeveer net zoveel zanger als Ruud Gullit dat wasquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:44 schreef pos het volgende:
wel zanger?
Ik zei hier nog voor de grap dat het de broer van Yannick wasquote:
Had-ie een tennis-shirt aangehad, had je hem meteen herkend waarschijnlijkquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:59 schreef pos het volgende:
[..]
Ik zei hier nog voor de grap dat het de broer van Yannick was
Hekel is een understatement.quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, daar heb jij een hekel aan
![]()
Da's nie waar...Ben vorig jaar evenzogoed naar het concert van David Bowie geweest.quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij houdt alleen maar van takkeherrie![]()
Heb je ook een t-shirt gekocht?quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's nie waar...Ben vorig jaar evenzogoed naar het concert van David Bowie geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |