in België misschien, in NL lijkt het soms niet verplicht te zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:32 schreef JDude het volgende:
En daarbij, op zo'n opgevoerde fiets hoor je een helm op je bakkes te hebben. Dus niet komen zeiken over vloeistof in je ogen
Die heeft met dat beroep van d'r zoveel kinderen dat ze dit brommerknaapje echt niet zal missen.quote:Op maandag 28 februari 2005 23:09 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik ben 23 en als je dat bij mij had gedaan dan moest je moeder je identificeren terwijl de bumper van mijn suzuki alto nog in je voorhoofd zat.
maargoed dat jouw ruitenwisservloeistof wél kan bevriezenquote:Op maandag 28 februari 2005 09:46 schreef JDude het volgende:
[..]
koelvloeistof in het ruitensproeireservoir... sure
Zei hij dat nadat jij hem had 'klemgereden' ?quote:Op maandag 28 februari 2005 01:59 schreef Imperium het volgende:
nou hij wastte dus zn raamwissers en dan komt die koelvloeistof zo over dat dak heen op mij, en ja hij deed 't expres want hij zat ook al de hele tijd te slingeren zodat ik er niet langs kon.. en dat zei ie ook die teringrat
Tuurlijk kun je een auto klemrijden met een brommer. Wanneer dit lukt betekent dit echter wel dat de automoblist jou spaart. Heeft een automoblist echt kwaad in de zin duwt hij je wel omver.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:14 schreef mechatronics het volgende:
je gelooft neit dat je iemand kan klemrijden met een brommer?
t kan wel degelijk, het is alleen een beetje link, en je bent altijd de zwakkere, maar het kan wel.
Achteruit? tegen een boom??quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:28 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je een auto klemrijden met een brommer. Wanneer dit lukt betekent dit echter wel dat de automoblist jou spaart. Heeft een automoblist echt kwaad in de zin duwt hij je wel omver.
Volgens mij haal je nu anti-vries en koelen door elkaar.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:02 schreef mechatronics het volgende:
[..]
maargoed dat jouw ruitenwisservloeistof wél kan bevriezen
daar hebben ze antivries voor uitgevonden. koelvloeistof is heel iets anders...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:02 schreef mechatronics het volgende:
[..]
maargoed dat jouw ruitenwisservloeistof wél kan bevriezen
quote:Op maandag 28 februari 2005 09:46 schreef JDude het volgende:
[..]
koelvloeistof in het ruitensproeireservoir... sure
Bikkel met rijdende stofzuiger?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:51 schreef mic_forever het volgende:
doe allemaal niet stoer, want misschien is de TS wel bikkeL ja
Ik zag hem mikken!quote:Op maandag 28 februari 2005 01:58 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
En weet je zeker dat ie het expres deed?
ook zo'n waanzinnige reden om de achtervolging in te gaan zettenquote:Op maandag 28 februari 2005 01:50 schreef Imperium het volgende:
.....allemaal van die teringspetters op mn vizier van mn helm......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |