Oh tis een oudje!! Helemaal niet opgevallenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:42 schreef speedfreak1 het volgende:
Waarom wordt dit gekickt?
De FOK! Darwin Awardsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:42 schreef speedfreak1 het volgende:
Waarom wordt dit gekickt?
Gruwelijkquote:Op maandag 28 februari 2005 23:06 schreef Classic-PC het volgende:
Als je mij een beuk had verkocht had ik over je heen geredenniemand komt aan mijn auto!
![]()
Komt nog bij dat ik een hekel heb aan die tupperware bakken op 2 kruiwagen wielen ...
Waar je al niet moeilijk over kan doen ruitensproeiervloeistof ... jezus ...![]()
Trouwens je verhaal klopt niet .... er staat "brommer" en "snel" in 1 zin dat klopt nietZelfs een ALto gaat sneller dan jou mobiele brooddoos.
Is het niet veel leuker om zo'n etter voor te spiegelen dat de stofzuiger met nitromethanol nog veel harder loopt, en dat ie zelfs een zeer grote megajump kan verwachten? En hem dan natuurlijk een volle tank van dat spul gunnen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:58 schreef mechatronics het volgende:
trouwens, alleen relatief stille brommers, zoals de oude puchjes met hoge sturen mogen blijven rijden, of die mooie zundappies of enkele kreidlers
die lelijke kutscooters die je op 3 km hoort aankomen, moeten de autopers in !
Hou op mên ik kom niet meer bijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:26 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Is het niet veel leuker om zo'n etter voor te spiegelen dat de stofzuiger met nitromethanol nog veel harder loopt, en dat ie zelfs een zeer grote megajump kan verwachten? En hem dan natuurlijk een volle tank van dat spul gunnen.
het was dus niet waar?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:12 schreef Imperium het volgende:
Mensen die dit nog steeds serieus nemen?
bwahahik had dit getypt toen ik onder invloed was.. en dan krijg je zulke verhalen
Nou, ik betwijfel het.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:12 schreef Imperium het volgende:
Mensen die mij nog steeds serieus nemen?
idd, is me vaak genoeg overkomen met de motor. Die zooi in je ogen krijgen is niet leukquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:39 schreef TheAnarchist het volgende:
Maar ik wil wel even bevestigen dat je inderdaad een nevel van ruitensproeiervloeistof over je heen krijgt als een auto voor je zijn ruiten wast..en daar hoef je echt niet voor te bumberkleven.
De rest van het verhaal is minder geloofwaardig![]()
dan wordt het tijd dat we deze laten rustenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:12 schreef Imperium het volgende:
Mensen die dit nog steeds serieus nemen?
bwahahik had dit getypt toen ik onder invloed was.. en dan krijg je zulke verhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |