Nee..quote:Op maandag 28 februari 2005 01:26 schreef robster16 het volgende:
really, goed duits ook?
Ik wilde net zeggen... van mijn part zetten ze mioch boven op me tv..zolang ik het maar kan zienquote:Op maandag 28 februari 2005 01:25 schreef DJJoris het volgende:
Op E! zijn ze nu lekker bezig met The Red Carpet, om 02:00 gaat het kastje om naar de Oscars, kan nu al niet meer wachten. Soms en ik wel blij dat ik hier UPC Digital met Cinenova heb. Wel balen dat de BBC het niet meer uitzendt want dat was wel beters. :-) Nu zit ik met Cinenova met Rene Mioch die zijn mond niet kan houden.
Daarentegen, moet me gelukkig prijzen dat ik het heb
Dan ga je keertje nietquote:Op maandag 28 februari 2005 01:27 schreef Stranger het volgende:
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik ga luisteren of niet, ik moet al voor het einde weer richting school.
Dat heb jij goed begrepenquote:Op maandag 28 februari 2005 01:28 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Maar er is dus alleen een live stream van the red carpet walk maar niet van de oscars zelf begrijp ik?
ja, precies, ik heb niks, ik moet t doen met online berichtjes, beste acteur is die en die. en dan morgen hopelijk ergens de acceptance speech kijken, ingekort, ge-edit en achterhaald! Toch maar eens informeren naar dat digitale tv pakket, hoewel ik het belachelijk vind dat de publieken weet ik veel hoeveel geld over de balk gooien voor baggerprogramma's en dan zoiets niet mee pakken. Ik hooooooop echt op John De Mol in de toekomst! DAT is de enige hoop, want de kans dat de BBC de rechten terug krijgt is ook minimaal!quote:Op maandag 28 februari 2005 01:25 schreef DJJoris het volgende:
Op E! zijn ze nu lekker bezig met The Red Carpet, om 02:00 gaat het kastje om naar de Oscars, kan nu al niet meer wachten. Soms en ik wel blij dat ik hier UPC Digital met Cinenova heb. Wel balen dat de BBC het niet meer uitzendt want dat was wel beters. :-) Nu zit ik met Cinenova met Rene Mioch die zijn mond niet kan houden.
Daarentegen, moet me gelukkig prijzen dat ik het heb
Ik weet niet waar jij kijkt maar bij is er de hele tijd een dikke negerin aan het pratenquote:Op maandag 28 februari 2005 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Hilary is nu in beeld (pfff, die is toch echt alles behalve mooi). Maar acteren kan ze wel
Is het niet zo dat ze er zelf bewust voor hebben gekozen om het niet uit te zenden? :Squote:Op maandag 28 februari 2005 01:29 schreef robster16 het volgende:
[..]
ja, precies, ik heb niks, ik moet t doen met online berichtjes, beste acteur is die en die. en dan morgen hopelijk ergens de acceptance speech kijken, ingekort, ge-edit en achterhaald! Toch maar eens informeren naar dat digitale tv pakket, hoewel ik het belachelijk vind dat de publieken weet ik veel hoeveel geld over de balk gooien voor baggerprogramma's en dan zoiets niet mee pakken. Ik hooooooop echt op John De Mol in de toekomst! DAT is de enige hoop, want de kans dat de BBC de rechten terug krijgt is ook minimaal!
Ik kijk op Pro7... die zijn daar met een eigen presentatricequote:Op maandag 28 februari 2005 01:30 schreef Tramhalte het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij kijkt maar bij is er de hele tijd een dikke negerin aan het praten![]()
Volgens mij heeft een andere engelse zender gewoon meer geboden.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:31 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Is het niet zo dat ze er zelf bewust voor hebben gekozen om het niet uit te zenden? :S
Echt?quote:
hoe bedoel je?quote:Op maandag 28 februari 2005 01:31 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Is het niet zo dat ze er zelf bewust voor hebben gekozen om het niet uit te zenden? :S
Ja, maar stoer is ze wel.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Hilary is nu in beeld (pfff, die is toch echt alles behalve mooi).
Dat zeker.quote:Maar acteren kan ze wel
Dan zit jij dus ook naar E! te kijken, die zenden helaas de oscars zelf niet uitquote:Op maandag 28 februari 2005 01:30 schreef Tramhalte het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij kijkt maar bij is er de hele tijd een dikke negerin aan het praten![]()
ja, t is gewoon n geldkwestie volgens mij! Wie t meeste bied mag t hebben en dan zeuren ze bij de Academy Awards over lage kijkcijfers, ja, nogal logisch als er landen zijn waar t niet wordt uitgezonden!quote:Op maandag 28 februari 2005 01:32 schreef Stranger het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een andere engelse zender gewoon meer geboden.
Ja, echt. Ik baal er gewoon van dat ik 't niet kan zien. Volgens mij kunnen ze in gevangenissen zelfs kijken.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:32 schreef Lamon het volgende:
Echt?
He bah, dan geef ik het ook maar op voor de hele nacht.
Als ik geen smart meer kan delen.
Ik denk dat ik het even vol blijf houden tot de eerste paar resultaten, en daarna maar naar bed.
Het blijft idioterie dat zelfs dat ene avondje per jaar teveel moeite is om even normaal uit te zenden. Klotezenders.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |