Ik vond de film best okee, maar haar acteerwerk was zeker niet speciaal genoeg voor een oscar, nee.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De meest ontrechte Oscar ging naar Halle Berry voor haar werk in die draak van een film Monsters Ball. Bah, wat een prul is dat.
Beyonce treedt op blijkbaar.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:08 schreef SunChaser het volgende:
Wat moet Beyonce eigenlijk bij een film-awardshow? Om haar rol in Austin Powers tachtig jaar terug?
zoals onder één van de foto's staat: 'Performing Tonight'.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:08 schreef SunChaser het volgende:
Wat moet Beyonce eigenlijk bij een film-awardshow? Om haar rol in Austin Powers tachtig jaar terug?
quote:Op maandag 28 februari 2005 01:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Beyonce treedt op blijkbaar.
quote:Beyoncé zingt op Oscar-uitreiking
Veronica
Tijdens de komende Oscar-uitreiking zal Destiny's Child Beyoncé een duet zingen met Josh Groban. Ze zullen samen het nummer 'Believe' ten gehore brengen, welke de titelsong is van de animatiefilm The Polar Express.
Het was denk ik tijd dat een donkere actrice de prijs wonquote:Op maandag 28 februari 2005 01:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vond de film best okee, maar haar acteerwerk was zeker niet speciaal genoeg voor een oscar, nee.
Ze hadden Denzel dat jaar toch al, voor hun 'black-quota'?quote:Op maandag 28 februari 2005 01:11 schreef scanman01 het volgende:
Het was denk ik tijd dat een denkere actrice de prijs won
Mooi he... Ik heb ook van haar genoten in Werewolf en in Beatrice.quote:
Rol was wel okee. Goeie film.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:06 schreef SunChaser het volgende:
De meest ontrechte Oscar ging naar Halle Berry voor haar werk in die draak van een film Monsters Ball. Bah, wat een prul is dat.
Verder niks, zeker.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:07 schreef robster16 het volgende:
oscars.com kun je de red carpet live streamen...
Fotosoep zeker?quote:Op maandag 28 februari 2005 01:11 schreef scanman01 het volgende:
Net ook op de red carpet, de Olson Twins:
[afbeelding]
(beetje fake, maar wel leuk
quote:Op maandag 28 februari 2005 01:12 schreef Lamon het volgende:
Ze hadden Denzel dat jaar toch al, voor hun 'black-quota'?
Shit, nou wil ik 'm toch nog wel ff zien!quote:Op maandag 28 februari 2005 01:12 schreef SunChaser het volgende:
Catwoman won ook Slechtste Film, Slechtste Regisseur en Slechtste Scenario.
Vader en zoon neuken zelfde hoer in het zelfde standjequote:
Yep, heel erg fake... maar vond het wel grappig... Moet kunnen zo in de nachtquote:
nope, die show zelf daar worden alleen de rechten van verkocht aan pay-tv kanalen, zo lijkt wel. Nu de BBC ook al niet meer de show heeft is er geen enkele zender in het standaard tv-pakket van zenders dat de show zelf uitzendt, en online vind je geen stream van de hele show. wat toch wel ronduit belachelijk is eigenlijk....quote:
Het was toch uit?quote:Op maandag 28 februari 2005 01:15 schreef scanman01 het volgende:
Zorro nu op de red carpet, met vrouw Melanie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |