Armando, Velázquez, De Quintana, Varela, Paz, Suárez, Fleurquin, Dani Navarrete, Pavoni, Sesma, Oli.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:35 schreef VoreG het volgende:
Nog 1 post over Cadiz graag
Wat is de sterkste opstelling indien iedereen kan spelen?.
En bij Depor - Villareal is het 1-1 5 minuten voor tijd. Keeper van Depor zag er bij de 1-1 niet fantastisch uitquote:10/4/2005 Getafe Albacete 1-0
10/4/2005 Valencia Málaga 2-2
10/4/2005 Real Betis Sevilla Levante 2-2
10/4/2005 Osasuna Racing Santander 1-0
10/4/2005 Espanyol Sevilla 1-3
10/4/2005 Real Madrid Barcelona 4-2
10/4/2005 Real Mallorca Real Zaragoza 0-2
9/4/2005 Numancia Atlético Madrid 1-0
9/4/2005 Athletic de Bilbao Real Sociedad 3-0
Vergeet de pech niet die Rijkaard heeft sinds hij trainer is. Hij won nog nooit een prijs, terwijl zijn ploeg in 2000 wel de beste was op het EK en dit seizoen ook de beste was in de CL.quote:Op zondag 17 april 2005 22:22 schreef okee6 het volgende:
Zes wedstrijden, zes punten achterstand, dat wordt pittig voor Real
Vind ik niet. Als twee verschillende spelers in de reguliere speeltijd 2 keer een penalty missen en bergkamp na een goede actie op de paal schiet, kun je daar als trainer niets aan doen. Verder moet gemeld worden dat Italie in die halve finale geen kans heeft gekregen. Dus naar mij idee had de uitschakeling na, jawel strafschoppen, alles te maken met vette pech.quote:Op zondag 17 april 2005 22:44 schreef DutchGooner het volgende:
Euro 2000 was onkunde,had niets met pech te maken
De beste trainer ter wereld kan van een club met slechte spelers en vooral met een slechte mentaliteit geen winning team maken. De enige fout die Rijkaard maakte was het aangaan van die uitdaging, die man had nooit naar Sparta moeten gaan.quote:Op zondag 17 april 2005 22:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij Sparta was het ook al onkunde
Die gekke wissels....quote:Op zondag 17 april 2005 23:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vind ik niet. Als twee verschillende spelers in de reguliere speeltijd 2 keer een penalty missen en bergkamp na een goede actie op de paal schiet, kun je daar als trainer niets aan doen. Verder moet gemeld worden dat Italie in die halve finale geen kans heeft gekregen. Dus naar mij idee had de uitschakeling na, jawel strafschoppen, alles te maken met vette pech.
Vorige week mocht ie al even invallen, mooi inderdaad. Zo wordt de ploeg in de breedte ook weer sterker, want dat was een beetje het probleem.quote:Op zondag 24 april 2005 21:09 schreef Saviola het volgende:
De titel komt dichterbij..
En Giuly bewijst nog maar eens z'n waarde. Belangrijk ook: Thiago Motta is eindelijk terug uit blessure
Klopt, ik heb inderdaad iets overdreven met mij tijden, maar het blijft jammer dat Real op het laatst toch nog de 3 punten paktquote:Op zondag 1 mei 2005 00:00 schreef ASSpirine het volgende:
dit is toch niet te geloven...
82 ste en 88 ste minuut staat er op site van de lfp...
ronaldo
Je vergeet de eeuwige pech die Rijkaard heeft als trainer (heb ik al eerder uitgelegd) en daar komt ook nog het toenemende geluk bij van Real.quote:Op zondag 1 mei 2005 15:33 schreef methodmich het volgende:
Dat houdt toch de spanning er lekker in juist? Als Barcelona gewoon normaal doorvoetbalt, winnen ze echt de titel wel hoor.
We will see...........quote:Op zondag 1 mei 2005 16:03 schreef methodmich het volgende:
Wat een bijgeloof zeg...
De rest van wedstrijd was eigenlijk niet om aan te zien.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi, goede overwinning. Dit team verdiend het gewoon en wordt kampioen!
Voordeel: van de 4 wedstrijden moeten er maar 2 gewonnen wordenquote:Op zondag 1 mei 2005 21:52 schreef Shreyas het volgende:
Goede overwinning van Barcelona, ze hadden maar liefst 75% balbezit![]()
De titel komt nu wel erg dichtbij, nu maar hopen dat Barcelona (eigenlijk Rijkaard) niet getroffen word door de eeuwige pech (of Real voortgetrokken wordt door hun ongekende geluk).
Komt vooral door dat extreme verdedigen van Albacete. Op die manier is voetbal inderdaad niet leuk meer.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
De rest van wedstrijd was eigenlijk niet om aan te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |