Ja dan is de keuze makkelijk lijkt mij.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:50 schreef Summerteeth het volgende:
Wat is 't prijsverschil tussen die twee?
Ik heb gereset.. maar hij kan nog steeds geen nummers vinden.. anyone?quote:Op maandag 28 maart 2005 15:42 schreef Summerteeth het volgende:
Even resetten. Werkte bij mij ook.
Ja idd. Wie neemt er nou vakantie foto's mee in de trein om ze te bekijken?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:41 schreef Mip1988 het volgende:
ik zie neit echt in wat het nut is van dat Photo ding
alsof je dat echt gaat gebruiken![]()
Nee maar het word een stuk handiger als je hem als image-tank kunt gebruiken dus gewoon kaartjes erin zetten en uploaden naar de iPod. Dat komt ook maar daar moet je er dan weer iets bij voor kopen wat weer een echt belachelijke prijs heeft.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:57 schreef yootje het volgende:
[..]
Ja idd. Wie neemt er nou vakantie foto's mee in de trein om ze te bekijken?
Dit kan ook met de iPod Miniquote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:59 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee maar het word een stuk handiger als je hem als image-tank kunt gebruiken dus gewoon kaartjes erin zetten en uploaden naar de iPod. Dat komt ook maar daar moet je er dan weer iets bij voor kopen wat weer een echt belachelijke prijs heeft.
een dag of 9 volgens mij. ik heb em laten graverenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:49 schreef juss het volgende:
Nog een vraagje voor de mensen die hun Ipod op de apple-site hebben besteld;
Hoelang duurde het bij jullie voordat de Ipod werd geleverd?
Dus vanaf het moment van de bestelling tot aan het in huis hebben.
Oké, dankjewel!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:49 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
een dag of 9 volgens mij. ik heb em laten graveren
Het is 50% meer: iPod shuffle 1GB kost e. 149 en niet het dubbele.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:21 schreef arco_corleone het volgende:
Heeft iemand toevallig zo'n spelertje? Lange URL naar Bol.com
Ik ben benieuwd wat de kwaliteit van zo'n ding nou is in tegenstelling tot de apple ipod.
Mijn vraag is of het het dubbele geld waard is.
Alvast bedankt
Het lijkt mij dat het uit hetzelfde magazijn komtquote:Op woensdag 30 maart 2005 08:20 schreef yootje het volgende:
Zou het langer dure om te bestellen als je bestelt met onderwijskorting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |