Ja dan is de keuze makkelijk lijkt mij.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:50 schreef Summerteeth het volgende:
Wat is 't prijsverschil tussen die twee?
Ik heb gereset.. maar hij kan nog steeds geen nummers vinden.. anyone?quote:Op maandag 28 maart 2005 15:42 schreef Summerteeth het volgende:
Even resetten. Werkte bij mij ook.
Ja idd. Wie neemt er nou vakantie foto's mee in de trein om ze te bekijken?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:41 schreef Mip1988 het volgende:
ik zie neit echt in wat het nut is van dat Photo ding
alsof je dat echt gaat gebruiken![]()
Nee maar het word een stuk handiger als je hem als image-tank kunt gebruiken dus gewoon kaartjes erin zetten en uploaden naar de iPod. Dat komt ook maar daar moet je er dan weer iets bij voor kopen wat weer een echt belachelijke prijs heeft.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:57 schreef yootje het volgende:
[..]
Ja idd. Wie neemt er nou vakantie foto's mee in de trein om ze te bekijken?
Dit kan ook met de iPod Miniquote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:59 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee maar het word een stuk handiger als je hem als image-tank kunt gebruiken dus gewoon kaartjes erin zetten en uploaden naar de iPod. Dat komt ook maar daar moet je er dan weer iets bij voor kopen wat weer een echt belachelijke prijs heeft.
een dag of 9 volgens mij. ik heb em laten graverenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:49 schreef juss het volgende:
Nog een vraagje voor de mensen die hun Ipod op de apple-site hebben besteld;
Hoelang duurde het bij jullie voordat de Ipod werd geleverd?
Dus vanaf het moment van de bestelling tot aan het in huis hebben.
Oké, dankjewel!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:49 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
een dag of 9 volgens mij. ik heb em laten graveren
Het is 50% meer: iPod shuffle 1GB kost e. 149 en niet het dubbele.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:21 schreef arco_corleone het volgende:
Heeft iemand toevallig zo'n spelertje? Lange URL naar Bol.com
Ik ben benieuwd wat de kwaliteit van zo'n ding nou is in tegenstelling tot de apple ipod.
Mijn vraag is of het het dubbele geld waard is.
Alvast bedankt
Het lijkt mij dat het uit hetzelfde magazijn komtquote:Op woensdag 30 maart 2005 08:20 schreef yootje het volgende:
Zou het langer dure om te bestellen als je bestelt met onderwijskorting?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:25 schreef Stewie het volgende:
Weet iemand iets over die adapter waarmee je met je Ipod op een radio frequentie kan uitzenden ? De vraag is, hoe is de kwaliteit, en de andere vraag is, hoe illegaal is zo'n ding in nederland ?
Volgnesmij wel moet je maar eens bij de Media Markt kijken en dan volgensmij van het merk Belkin.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:39 schreef ID-Tweak het volgende:
zijn er trouwens ook fatsoenlijke autohouders voor de ipod mini?
quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:39 schreef ID-Tweak het volgende:
zijn er trouwens ook fatsoenlijke autohouders voor de ipod mini?
ik heb er geen last vanquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Check dit apparaat:
[afbeelding]
Van deze site gehaald...
Zowel een houder als een oplader als een zender. Met het grote voordeel dat je de frequentie veel makkelijker met een display kan instellen. Hij is er ook voor de mini.
Ik heb zelf ook een iTrip, en op zich werkt het prima, maar in Nederland zit de FM-band tjokvol. Tijdens het rijden een nieuwe frequentie kiezen en vasthouden is echt teveel gedoe, maar met dit ding gaat het wel een stuk makkelijker. Hoewel je dan nog steeds je radio ook handmatig moet tunen.
Ik denk dat ik maar gewoon een line in ga maken in mijn autoradio, ben je van het hele gezeur af.
Wat is de standaardfreq ook al weer? 87 ofzo toch? Het ligt er trouwens ook wel aan waar je bent. Als ik van Utrecht naar Amsterdam rij krijg ik in Amsterdam problemen, maar als ik naar Nijmegen rij niet..quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:56 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
ik heb er geen last vanwerkt perfect, geen storingen oid, gewoon op de standaar freq, maar ik zoek eigenlijk iets met zo'n spiraal, hij komt in n volvo S60, waar de 12 volt heel laag zit
als ik m daar zou inpluggen, dan komt die over de aircoknoppen ed.
ik woon in Zuid Limburg, en de standaard frq is 87,9quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:17 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Wat is de standaardfreq ook al weer? 87 ofzo toch? Het ligt er trouwens ook wel aan waar je bent. Als ik van Utrecht naar Amsterdam rij krijg ik in Amsterdam problemen, maar als ik naar Nijmegen rij niet..
Thanx! Ik heb net even zitten prutsen, want je kunt die standaardfreq dus niet makkelijk terugzetten; hij begint bij 88.0. Maar op de cd die bij je itrip zit, staan nog veel meer frequenties (kennelijk voor Japan en de US enzo), begint al bij 77 ofzo. Nederlandse fm-radio's gaan niet lager dan 87.5, dus daar heb ik hem nu op gezet, in de hoop dat niemand me komt storen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:21 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
ik woon in Zuid Limburg, en de standaard frq is 87,9
net even wezen karren, maar heb toch nog iets storing erin( irriteerd als hij overspringt naar n volgend nummer.... ) even 87.5 proberen:)quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:01 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Thanx! Ik heb net even zitten prutsen, want je kunt die standaardfreq dus niet makkelijk terugzetten; hij begint bij 88.0. Maar op de cd die bij je itrip zit, staan nog veel meer frequenties (kennelijk voor Japan en de US enzo), begint al bij 77 ofzo. Nederlandse fm-radio's gaan niet lager dan 87.5, dus daar heb ik hem nu op gezet, in de hoop dat niemand me komt storen.![]()
Ik moet vanavond naar Amsterdam, dus ik ben benieuwd.
Er staat nou bij mijn bestelling 'open' en Est. Ship On or before 30/03/2005, kan ik 'm morgen verwachten? Hoop 'tquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:55 schreef yootje het volgende:
Ze zeggen binnen 24 uur?
Voor de luie onder ons. Maar de service via Apple gaat het snelst.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:02 schreef mrkanarie het volgende:
waarom zou je hem bestellen, zitten daar nog voordelen aan ofzo?
Ikzelf ga hem denk ik kopen bij de lokale dixons, want hij is toch overal even duur en als ik er dan een keer problemen mee heb hoef ik hem niet op te sturen en kan ik gewoon ff naar de winkel gaan.
En als je student bent kun je korting krijgen. Bij iPod Mini 17 euro, maar hey, 't is toch wat.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:02 schreef mrkanarie het volgende:
waarom zou je hem bestellen, zitten daar nog voordelen aan ofzo?
Ikzelf ga hem denk ik kopen bij de lokale dixons, want hij is toch overal even duur en als ik er dan een keer problemen mee heb hoef ik hem niet op te sturen en kan ik gewoon ff naar de winkel gaan.
Dat zeg ik, ben toch student hequote:Op woensdag 30 maart 2005 19:33 schreef yootje het volgende:
[..]
En als je student bent kun je korting krijgen. Bij iPod Mini 17 euro, maar hey, 't is toch wat.
misschien een keer nieuwe batterijen?quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:07 schreef Aventura het volgende:
Ik baal van mijn iPod, hij heeft een dag en een nacht een het stopcontact gelegen, maar na 20 minuten speeltijd was-ie helemaal leeg
Hij is net 15 maanden oud, zoiets zou toch niet moeten kunnen.
De iPod zal ongetwijveld eens goedkoper worden.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:12 schreef mrkanarie het volgende:
Overigens; zal de iPod nog veel goedkoper worden naarmate ik wacht?
ja gewoon platte tekstquote:Op donderdag 31 maart 2005 07:37 schreef yootje het volgende:
Overigens, die textviewer he, kan die alleen maar platte tekstbestanden goed bekijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |