abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25300309
Het blijft natuurlijk een heikel punt om deze zaak juridisch aan te pakken.
Officieel geldt er namelijk geen gedoogbeleid (terecht m.i.) voor harddrugs, maar dat wordt in de strafmaat/aanklacht wél verwoord.
Ik ben in elk geval blij dat de vervuilde coke serieus genomen is en dat de dealers (wie zegt dat ze ze nu allemaal hebben? De politie weet doorgaans bar weinig van de netwerken van drugsdealers, dit zal geen uitzondering zijn) opgepakt zijn om tekst en uitleg te geven als voorbode op hun veroordeling.

Tja ik heb patrouillerende agenten ook meermaals gewezen op figuren die zaken dealden die bij wet verboden zijn, maar enige vorm van actie lijkt er niet ondernomen te worden helaas. Iedere keer weer een ander excuus, tenslotte heb ik de hoop maar opgegeven en laat ik fietsendieven etc maar op hun beloop.

Degene die de werkeljke verloedering van Nederland hebben ingezet zijn toch echt de autoriteiten zélf!
Yeah baby Yeah!
pi_25301248
quote:
Op maandag 28 februari 2005 17:03 schreef Elgigante het volgende:
>knip<

Degene die de werkeljke verloedering van Nederland hebben ingezet zijn toch echt de autoriteiten zélf!
Dat is een ding wat zeker is. Men treed niet meer op tegen dingen waarmee ze eigenlijk ellende in de kiem mee kunnen smoren...

Nu is bij Westland Report (WOS Televisie) Sjaak Tak te zien, die verkondigd nu met z'n vrome hoofd dat hij er alles aan doet om drugsdealers en drugsoverlast tegen te gaan
Nu is Sjaak Tak net een klein jaar burgemeester van 't Westland, maar ook toen werd er al gedeald, en 5 jaar geleden werd er ook al gedeald... en al die tijd heeft de politie, B&W en de woningbouw hun kop in het zand gestoken Ik neem dat verhaal van 'm wat 'ie nu op heeft gehangen ook gewoon totaal niet serieus...
pi_25301284
Die waar ze dat opgepakt hebben, is dat daar vlak bij de molen? Daar achter waar in de zomer de haringtent staat, aan de overkant van de plek waar de verse bakker vroeger zat?

Zoja, dan weet ik ongeveer wel welk huis je bedoelt, er stond elke week wel politie aan dat huis leek het wel

ik woon overigens 20 jaar in Monster [14.gif]
-
pi_25301330
Nope, is vlak bij de apotheek (dus nog wel vlakbij de molen )
pi_25301424
quote:
Op maandag 28 februari 2005 19:39 schreef Didiot het volgende:
Nope, is vlak bij de apotheek (dus nog wel vlakbij de molen )
t valt me wel op dat er gelijk weer op kassen gebashed wordt, maar dat het niet in een gebied met kassen staat (tussen de molen en apotheek staan niet echt kassen, alleen maar woningen)
Het komt erop neer, dat er nog steeds assimilatiebelichting gejat wordt uit die kassen (want de plantjes groeien er zo goed mee, in je kelder / tuinhuissie / zolder.)

K kan me nog heugen dat er links van die molen, in de Duinstraat, dat er nog 1 werd opgepakt, met een megagrote plantage, ook gewoon in huis.

Zou het niet wat wezen om eens een snuffelapparaat op die politie-auto's te zetten, want de lucht is normaal gesproken niet te harden.
-
pi_25301537
Waar wordt er op kassen gebashed dan?

Trouwens, zoek hier eens op hennep: http://www.wos.nl/html/Nieuws/zoeken.php
Vind dat er toch schrikbarend veel hennepkwekerijen zijn (en gelukkig met grote regelmaat ook opgerold).
pi_25301714
Ja Didiot,ik heb je verwijzing naar de WOS eens opgezocht.
Daar komt wel wat naar boven drijven.
Moord en doodslag,drugs en overlast,had geen weet daar van.
Ben een generatie genoot van je vader en denk ook bij hem zullen zijn oren wel eens klapperen.
De mijne in ieder geval wel.
pi_25311156
quote:
Op maandag 28 februari 2005 19:33 schreef Didiot het volgende:

[..]

Dat is een ding wat zeker is. Men treed niet meer op tegen dingen waarmee ze eigenlijk ellende in de kiem mee kunnen smoren...

Nu is bij Westland Report (WOS Televisie) Sjaak Tak te zien, die verkondigd nu met z'n vrome hoofd dat hij er alles aan doet om drugsdealers en drugsoverlast tegen te gaan
Nu is Sjaak Tak net een klein jaar burgemeester van 't Westland, maar ook toen werd er al gedeald, en 5 jaar geleden werd er ook al gedeald... en al die tijd heeft de politie, B&W en de woningbouw hun kop in het zand gestoken Ik neem dat verhaal van 'm wat 'ie nu op heeft gehangen ook gewoon totaal niet serieus...
Ik blijf het ook stuitend vinden dat ik in een groot uitgaansgebied als Stratumseind in Eindhoven de drugsgebruikers en dealers er zó uitpik, maar dat de politie er de grootste moeite mee heeft om er eentje te kunnen pakken.
Óf ze willen het niet, óf de kennis van zaken is dermate bedroevend gesteld dat ze niet beter kunnen.
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')