Dat is een ding wat zeker is. Men treed niet meer op tegen dingen waarmee ze eigenlijk ellende in de kiem mee kunnen smoren...quote:Op maandag 28 februari 2005 17:03 schreef Elgigante het volgende:
>knip<
Degene die de werkeljke verloedering van Nederland hebben ingezet zijn toch echt de autoriteiten zélf!
t valt me wel op dat er gelijk weer op kassen gebashed wordt, maar dat het niet in een gebied met kassen staat (tussen de molen en apotheek staan niet echt kassen, alleen maar woningen)quote:Op maandag 28 februari 2005 19:39 schreef Didiot het volgende:
Nope, is vlak bij de apotheek (dus nog wel vlakbij de molen)
Ik blijf het ook stuitend vinden dat ik in een groot uitgaansgebied als Stratumseind in Eindhoven de drugsgebruikers en dealers er zó uitpik, maar dat de politie er de grootste moeite mee heeft om er eentje te kunnen pakken.quote:Op maandag 28 februari 2005 19:33 schreef Didiot het volgende:
[..]
Dat is een ding wat zeker is. Men treed niet meer op tegen dingen waarmee ze eigenlijk ellende in de kiem mee kunnen smoren...
Nu is bij Westland Report (WOS Televisie) Sjaak Tak te zien, die verkondigd nu met z'n vrome hoofd dat hij er alles aan doet om drugsdealers en drugsoverlast tegen te gaan
Nu is Sjaak Tak net een klein jaar burgemeester van 't Westland, maar ook toen werd er al gedeald, en 5 jaar geleden werd er ook al gedeald... en al die tijd heeft de politie, B&W en de woningbouw hun kop in het zand gestokenIk neem dat verhaal van 'm wat 'ie nu op heeft gehangen ook gewoon totaal niet serieus...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |