FOK!forum / Planes, Trains & Automobiles / Binnenkort op Discovery.
BMW_Masterzondag 27 februari 2005 @ 12:09
Birth of a Sports Car


Vanavond om 21.00 uur op discovery, allemaal kijken dus!
jochem8zondag 27 februari 2005 @ 12:26
*Note
Repeatzondag 27 februari 2005 @ 12:30
Als het maar wel een beetje boeiend is, dus beelden! Circuittest, techniek! En geen slappe interviews met de ontwerpers. Ik ga iig kijken
P-Stylezondag 27 februari 2005 @ 12:31
Dus Discovery komt af en toe nog wèl met nieuwe programma's?
Shreeverzondag 27 februari 2005 @ 12:31
Same here
Vanavond maar eens kijkenof het iets is
Adnanzondag 27 februari 2005 @ 12:33
UPC.,.geen discovery goddamnit!
Salvad0Rzondag 27 februari 2005 @ 12:34
Juist.
we zijn nu 2 maand doodgegooid met die reclame
To hell with them als ik het vandaag weet te missen
pooierzondag 27 februari 2005 @ 12:41
quote:
Op zondag 27 februari 2005 12:34 schreef Salvad0R het volgende:
Juist.
we zijn nu 2 maand doodgegooid met die reclame
To hell with them als ik het vandaag weet te missen
dont worry, het wordt nog zeker 20x herhaald
IETEzondag 27 februari 2005 @ 12:57
quote:
Op zondag 27 februari 2005 12:41 schreef pooier het volgende:
dont worry, het wordt nog zeker 20x herhaald
per week
MrX1982zondag 27 februari 2005 @ 12:59
Dat ga ik zeker ff kijken
Mikkiezondag 27 februari 2005 @ 14:20
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 79% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 11:15:41 ]
Dr_Croutonzondag 27 februari 2005 @ 14:25
*Video programeert*
Sterke_Yerkezondag 27 februari 2005 @ 14:27
quote:
Op zondag 27 februari 2005 12:57 schreef IETE het volgende:

[..]

per week
per dag
Sterke_Yerkezondag 27 februari 2005 @ 14:27
maar hoe laat komt dit alles dan?
Hugsterzondag 27 februari 2005 @ 15:07
quote:
Op zondag 27 februari 2005 14:27 schreef Sterke_Yerke het volgende:
maar hoe laat komt dit alles dan?
Mikkiezondag 27 februari 2005 @ 15:10
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 11:15:41 ]
aKrazondag 27 februari 2005 @ 15:48
Worst?
Sterke_Yerkezondag 27 februari 2005 @ 15:55
Bosmongool!
Xtreemzondag 27 februari 2005 @ 15:58
Nice!
Alleen: wanneer is TG weer??
Klonkzondag 27 februari 2005 @ 15:59
meestal half maart begin april toch ?
PsychoDude_666zondag 27 februari 2005 @ 17:16
quote:
Op zondag 27 februari 2005 12:57 schreef IETE het volgende:

[..]

per week
Gelukkig maar, want vanavond 21.00 uur... The 24-finale!
Taxizondag 27 februari 2005 @ 17:35
Ik hoop dat het net zoiets wordt als Project M1-11, waarbij de Lotus Elise werd ontworpen en gebouwd. Was super interessant!!!

Ik ga iig kijkenb!
Steve-Ozondag 27 februari 2005 @ 18:27
Leuk alleen een kuttijdstip
The.PhantoMzondag 27 februari 2005 @ 18:28
quote:
Op zondag 27 februari 2005 12:41 schreef pooier het volgende:

[..]

dont worry, het wordt nog zeker 20x herhaald
weet je dat zeker? Want op 9 uur zit in 24 te kijken. En bij discovery weet je het nooit met al die herhalingen, sommige programma's zie je gewoon 10x per dag 7 dagen per week, maar sommige andere programma's zoals we "built this city" ofzo zie ik haast nooit, terwijl ik die toch veel interessanter vindt dat de hele tijd forensic detectives
ThaFreakzondag 27 februari 2005 @ 20:02
van teletekst geplukt, maandag ochtend wordt het dus herhaald......denk niet dat het al te vaak wordt herhaald aangezien het drie uur duurt!





Tjabbozondag 27 februari 2005 @ 20:04
Zenden ze 3x achter elkaar hetzelfde uit ?
ThaFreakzondag 27 februari 2005 @ 20:06
quote:
Op zondag 27 februari 2005 20:04 schreef Tjabbo het volgende:
Zenden ze 3x achter elkaar hetzelfde uit ?
Youpzondag 27 februari 2005 @ 20:12
jups.... van 9 tot 12 porno op discovery

* Youp die de videorecorder instelt....
alsemzondag 27 februari 2005 @ 20:13
quote:
Op zondag 27 februari 2005 20:04 schreef Tjabbo het volgende:
Zenden ze 3x achter elkaar hetzelfde uit ?
jep
BMW_Masterzondag 27 februari 2005 @ 20:56
Kijken maar!
Youpzondag 27 februari 2005 @ 20:58
ik zit achter de buis, en de vcr staat op record dus dalijk ga ik lekker wat anders kijken ik ken die auto onderhand wel
Tjabbozondag 27 februari 2005 @ 20:59
quote:
Op zondag 27 februari 2005 20:06 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

waarom ben jij nou de enige die de grap snapt
Virus.NLzondag 27 februari 2005 @ 21:02
Begonnen
spectrumanalyserzondag 27 februari 2005 @ 21:10
het zijn wel rappe beelden he, word 'r haast moe van om er naar te kijken.
Virus.NLzondag 27 februari 2005 @ 21:11
blijft goed die reclame van de 535d
Youpzondag 27 februari 2005 @ 21:13
ja

erg snel ook die bak
spectrumanalyserzondag 27 februari 2005 @ 21:34
dat met dat kleimodel is bij de ontwikkeling van mijn ford ook gemaakt, en dat was dus in 1987. niets nieuw of filmachtig aan.
Sterke_Yerkezondag 27 februari 2005 @ 21:35
Wordt het echt 4 keer achter elkaar herhaald? Want ik schakel nu pas in, maar als straks hetzelfde komt schakel; ik liever later weer opnieuw in
Youpzondag 27 februari 2005 @ 21:36
bekend probleem nu... achterin zit je idd met je op tegen het dak
Youpzondag 27 februari 2005 @ 21:37
quote:
Op zondag 27 februari 2005 21:35 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Wordt het echt 4 keer achter elkaar herhaald? Want ik schakel nu pas in, maar als straks hetzelfde komt schakel; ik liever later weer opnieuw in
nee is 3x wat anders...
Youpzondag 27 februari 2005 @ 21:38
quote:
Op zondag 27 februari 2005 21:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
dat met dat kleimodel is bij de ontwikkeling van mijn ford ook gemaakt, en dat was dus in 1987. niets nieuw of filmachtig aan.
dat gebruiken ze al vanaf 1928 oid gewoon omdat het de beste manier is...
Sterke_Yerkezondag 27 februari 2005 @ 21:38
quote:
Op zondag 27 februari 2005 21:37 schreef Youp het volgende:

[..]

nee is 3x wat anders...
Oh, nou dan ga ik er maar eens goed voor zitten
Youpzondag 27 februari 2005 @ 21:55
op naar deel 2
MrX1982zondag 27 februari 2005 @ 21:57
Shit vergeten. Ik was een film aan het kijken

Gelukkig wordt alles op DC heel vaak herhaald
spectrumanalyserzondag 27 februari 2005 @ 21:59
1928? lekker kleien kent geen leeftijd =)
achlazondag 27 februari 2005 @ 21:59
toch wel een mooi programma.
Youpzondag 27 februari 2005 @ 22:01
quote:
Op zondag 27 februari 2005 21:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
1928? lekker kleien kent geen leeftijd =)
Sterke_Yerkezondag 27 februari 2005 @ 22:10
Vind het programma wel een beetje onvolledig soms, zeggen ze dat de olie op een bepaalde plek te warm wordt, maar ze zeggen niet waarom
spectrumanalyserzondag 27 februari 2005 @ 22:18
moment, de deuren worden verwijdert om een beter zicht op de crash te krijgen.
maar ik crash toch ook niet zonder deuren, En de stevigheid is toch een stuk minder zo zonder deuren?
Youpzondag 27 februari 2005 @ 22:20
quote:
Op zondag 27 februari 2005 22:10 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Vind het programma wel een beetje onvolledig soms, zeggen ze dat de olie op een bepaalde plek te warm wordt, maar ze zeggen niet waarom
leken moeten het begrijpen.. helaas

maar olietemp @ 130 graden extreem heet... 120 graden is de bedrijfstemp van die auto
Youpzondag 27 februari 2005 @ 22:21
quote:
Op zondag 27 februari 2005 22:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
moment, de deuren worden verwijdert om een beter zicht op de crash te krijgen.
maar ik crash toch ook niet zonder deuren, En de stevigheid is toch een stuk minder zo zonder deuren?
heb je die balken gezien die ze er in hebben gezet in plaats van de deuren?
mechatronicszondag 27 februari 2005 @ 22:26
wat was dat net van die nederlandse vent met reizen en cultuur en dergelijke! in californie?!
Youpzondag 27 februari 2005 @ 22:29
quote:
Op zondag 27 februari 2005 22:26 schreef mechatronics het volgende:
wat was dat net van die nederlandse vent met reizen en cultuur en dergelijke! in californie?!
van hooydonk.. die heeft het exterieur ontworpen een nederlander uit Echt (heb ik ook gewoond) een stad hier in de buurt.. een limbabwees dus
Sterke_Yerkezondag 27 februari 2005 @ 22:38
Ze maken het zich zelf soms wel erg moeilijk heb ik het idee
Youpzondag 27 februari 2005 @ 22:49
quote:
Op zondag 27 februari 2005 22:38 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ze maken het zich zelf soms wel erg moeilijk heb ik het idee
?
Youpzondag 27 februari 2005 @ 22:56
op naar deel 3
Salvad0Rzondag 27 februari 2005 @ 22:56
heb t niet gemist
Sterke_Yerkezondag 27 februari 2005 @ 22:59
quote:
Op zondag 27 februari 2005 22:49 schreef Youp het volgende:

[..]

?
Nou bijv. met dat ruitontdooi systeem, er was totaal geen ruimte meer zeiden ze, zitten ze een millimeter van de binnenkant te schrapen, en dan is het goed
Youpzondag 27 februari 2005 @ 23:00
quote:
Op zondag 27 februari 2005 22:59 schreef Sterke_Yerke het volgende:

[..]

Nou bijv. met dat ruitontdooi systeem, er was totaal geen ruimte meer zeiden ze, zitten ze een millimeter van de binnenkant te schrapen, en dan is het goed
ze maken de buitenwand van de buis dunner... en daardoor past het.. is dat nou zo moeilijk dan? ze maken het zich juist makkelijk
Sterke_Yerkezondag 27 februari 2005 @ 23:03
Als ik die auto had ontworpen, dan was er wel ruimte voor een slang van een milimeter dikker :p. Ik bedoel dit is maar een voorbeeld, maar je moet altijd marges houden, als alles maar net kan en net past in die auto
Youpzondag 27 februari 2005 @ 23:05
quote:
Op zondag 27 februari 2005 23:03 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Als ik die auto had ontworpen, dan was er wel ruimte voor een slang van een milimeter dikker :p. Ik bedoel dit is maar een voorbeeld, maar je moet altijd marges houden, als alles maar net kan en net past in die auto
tsjah.... dat zijn nou eenmaal moderne auto's... crappy maar waar en bij bmw is het nieteens het ergste
spectrumanalyserzondag 27 februari 2005 @ 23:11
als ik een auto ontwerp, dan gaat de motor toch echt achterin
Mikkiezondag 27 februari 2005 @ 23:12
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 11:15:41 ]
Youpzondag 27 februari 2005 @ 23:22
dat geluid
Dr_Croutonzondag 27 februari 2005 @ 23:41
Prachtig om te zien dat verf en lakproces..
spectrumanalyserzondag 27 februari 2005 @ 23:42


het staat er echt, er komen gewoon 4 lagen email op!
Dr_Croutonzondag 27 februari 2005 @ 23:44
NIKS 80.000 EURO! Is al tig keer verteld in de programma's en dat is in NL zo met zo'n 83.000 euro voor het basismodel, in België bijvoorbeeld kost het veel minder, ruim 60.000 euro.
spectrumanalyserzondag 27 februari 2005 @ 23:48
jaaahoor die ondertiteling is zeer slecht en incorrect.

the productionline takes twelve hours > "de productie duurt een uur".
the people on the manufactury don't have time to worry > "de arbeiders maken zich niet ongerust"
Sterke_Yerkemaandag 28 februari 2005 @ 00:15
Ik bespeurde ook regelmatig fouten in de ondertiteling.

En wat opent die dakkap op een rare manier, dat ding gaat recht overeind staan, dan moet je dus helemaal stil staan
Mikkiemaandag 28 februari 2005 @ 00:16
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 11:15:42 ]
AMDFreakmaandag 28 februari 2005 @ 00:31
quote:
Op maandag 28 februari 2005 00:16 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dat is precies de reden dat ik geen ondertitels volg en tegenwoordig al m'n films zonder ondertiteling kijk
Ja, maar dan snap ik het niet

btw.. ik heb het allemaal gemist
komradmaandag 28 februari 2005 @ 00:34
Shit ik heb het ook gemist, iemand info op het tijdstip van de herhaling
Five_Acesmaandag 28 februari 2005 @ 00:38
edit: had pagina 2 niet gezien.
hermandepermanmaandag 28 februari 2005 @ 00:40
quote:
Op zondag 27 februari 2005 20:59 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

waarom ben jij nou de enige die de grap snapt
hermandepermanmaandag 28 februari 2005 @ 00:40
quote:
Op maandag 28 februari 2005 00:34 schreef komrad het volgende:
Shit ik heb het ook gemist, iemand info op het tijdstip van de herhaling
je hebt niets gemist hoor

maar check de screenshots van teletekst op pagina 1 voor de herhalingen
BMW_Mastermaandag 28 februari 2005 @ 00:42
Sommige testgedeeltes zie je niet, waarschijnlijk omdat het geheim wordt gehouden voor concurrenten. Oftewel bedrijfsgeheim.

Zoals dat ze niet vertellen hoe de motorblok voor 645ci opgebouwd wordt.
yupmaandag 28 februari 2005 @ 00:53
Ken je dit niet ergens downloaden of kan iemand me vertellen op welke kanaal ik discovery heb
F430maandag 28 februari 2005 @ 09:15
ik ben half 12 in slaap gevallen , was echt ongelooflijk saai op sommige stukjes , elk programma begon met dezelfde intro en de 1ste en 3de bevatte zelfs dezelfde intervieuws , de stukjes waarin werd gereden waren wel gaaf , voor de rest kon het me niet echt boeien
komradmaandag 28 februari 2005 @ 09:18
tegenvallertje dus
Tjabbomaandag 28 februari 2005 @ 09:42
Dat laatste deel heb ik maar half gekeken. totaal oninteressant.

De rest was wel top, alleen jammer dat er niet dieper op sommige speficieke problemen werd ingegaan. De problemen werden wel genoemd, maar de oplossing werd maar heel sumier behandeld.
Klonkmaandag 28 februari 2005 @ 09:47
laatste deel was niet echt boeiend, de eerste 2 delen ware interesanter, maar blijf toch met een smaakje van, heb ik nu net naar een docu gekeken of een 3 uur durend reclamespotje voor BMW ?

en idd dat email verhaal viel me ook al op
Steve-Omaandag 28 februari 2005 @ 11:02
Vond het een beetje oppervlakkig allemaal ..
Ik had liever de ontwikkeling van de m6/m5 gezien .
Xtreemmaandag 28 februari 2005 @ 11:52
quote:
Op zondag 27 februari 2005 23:03 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Als ik die auto had ontworpen, dan was er wel ruimte voor een slang van een milimeter dikker :p. Ik bedoel dit is maar een voorbeeld, maar je moet altijd marges houden, als alles maar net kan en net past in die auto
Daarom zitter er ook tientallen/honderder hoog opgeleide technici die streven naar perfectie... Maar jij zou wel even marge houden...
BoNGeRdinsdag 1 maart 2005 @ 19:08
Het was wel wat oppervlakkig inderdaad, maar ik vond het toch heel wat interessanter dan het gemiddelde autoprogramma, erg mooi om eens een documentaire te zien over iets wat normaal gesproken geheim blijft voor de buitenwereld
Youpdinsdag 1 maart 2005 @ 19:20
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 19:08 schreef BoNGeR het volgende:
Het was wel wat oppervlakkig inderdaad, maar ik vond het toch heel wat interessanter dan het gemiddelde autoprogramma, erg mooi om eens een documentaire te zien over iets wat normaal gesproken geheim blijft voor de buitenwereld
over de BMW 850 was er destijds ook al eentje (die hebben we op school gezien)
Youpdinsdag 1 maart 2005 @ 19:27
quote:
Op zondag 27 februari 2005 23:44 schreef Dr_Crouton het volgende:
NIKS 80.000 EURO! Is al tig keer verteld in de programma's en dat is in NL zo met zo'n 83.000 euro voor het basismodel, in België bijvoorbeeld kost het veel minder, ruim 60.000 euro.
in nederland

Model / Consumenten prijs (in ¤) / Netto catalogus prijs (in ¤) / BPM (in ¤) / BTW 19% (in ¤)
BMW 630i 85400,- 52948,- 22392,- 10060,-
BMW 630i S 98400,- 60865,- 25971,- 11564,-

BMW 645Ci 102100,- 63318,- 26989,- 11992,-
BMW 645Ci S 113100,- 69817,- 30017,- 13265,-

ze hebben het over 80.000 euro voor het basismodel van de 645... aangezien het om de 645 gaat in deze docu (ze hebben het niet 1 x gehad over een 6 cilinderversie >> de 630) betekend het dus dat we in nederland gemiddeld 22.000 euro meer betalen dan in het buitenland... nice he van de 630 liggen de prijzen nog veel lager in het buitenland... maarja...
hermandepermandinsdag 1 maart 2005 @ 20:06
kost dat grafding zo belachelijk veel???
Youpdinsdag 1 maart 2005 @ 20:08



uit te breiden met opties tot 130+k