BMW_Master | zondag 27 februari 2005 @ 12:09 |
Birth of a Sports Car ![]() Vanavond om 21.00 uur op discovery, allemaal kijken dus! | |
jochem8 | zondag 27 februari 2005 @ 12:26 |
*Note | |
Repeat | zondag 27 februari 2005 @ 12:30 |
Als het maar wel een beetje boeiend is, dus beelden! Circuittest, techniek! En geen slappe interviews met de ontwerpers. Ik ga iig kijken ![]() | |
P-Style | zondag 27 februari 2005 @ 12:31 |
Dus Discovery komt af en toe nog wèl met nieuwe programma's? ![]() | |
Shreever | zondag 27 februari 2005 @ 12:31 |
Same here ![]() Vanavond maar eens kijkenof het iets is ![]() | |
Adnan | zondag 27 februari 2005 @ 12:33 |
UPC.,.geen discovery goddamnit! | |
Salvad0R | zondag 27 februari 2005 @ 12:34 |
Juist. we zijn nu 2 maand doodgegooid met die reclame To hell with them als ik het vandaag weet te missen ![]() | |
pooier | zondag 27 februari 2005 @ 12:41 |
quote:dont worry, het wordt nog zeker 20x herhaald ![]() | |
IETE | zondag 27 februari 2005 @ 12:57 |
quote:per week ![]() | |
MrX1982 | zondag 27 februari 2005 @ 12:59 |
Dat ga ik zeker ff kijken ![]() | |
Mikkie | zondag 27 februari 2005 @ 14:20 |
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. - [ Bericht 79% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 11:15:41 ] | |
Dr_Crouton | zondag 27 februari 2005 @ 14:25 |
*Video programeert* | |
Sterke_Yerke | zondag 27 februari 2005 @ 14:27 |
quote:per dag ![]() | |
Sterke_Yerke | zondag 27 februari 2005 @ 14:27 |
maar hoe laat komt dit alles dan? | |
Hugster | zondag 27 februari 2005 @ 15:07 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
Mikkie | zondag 27 februari 2005 @ 15:10 |
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. - [ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 11:15:41 ] | |
aKra | zondag 27 februari 2005 @ 15:48 |
Worst? | |
Sterke_Yerke | zondag 27 februari 2005 @ 15:55 |
Bosmongool! | |
Xtreem | zondag 27 februari 2005 @ 15:58 |
Nice! Alleen: wanneer is TG weer?? | |
Klonk | zondag 27 februari 2005 @ 15:59 |
meestal half maart begin april toch ? | |
PsychoDude_666 | zondag 27 februari 2005 @ 17:16 |
quote:Gelukkig maar, want vanavond 21.00 uur... The 24-finale! ![]() | |
Taxi | zondag 27 februari 2005 @ 17:35 |
Ik hoop dat het net zoiets wordt als Project M1-11, waarbij de Lotus Elise werd ontworpen en gebouwd. Was super interessant!!! Ik ga iig kijkenb! | |
Steve-O | zondag 27 februari 2005 @ 18:27 |
Leuk alleen een kuttijdstip ![]() | |
The.PhantoM | zondag 27 februari 2005 @ 18:28 |
quote:weet je dat zeker? Want op 9 uur zit in 24 te kijken. En bij discovery weet je het nooit met al die herhalingen, sommige programma's zie je gewoon 10x per dag 7 dagen per week, maar sommige andere programma's zoals we "built this city" ofzo zie ik haast nooit, terwijl ik die toch veel interessanter vindt dat de hele tijd forensic detectives ![]() | |
ThaFreak | zondag 27 februari 2005 @ 20:02 |
van teletekst geplukt, maandag ochtend wordt het dus herhaald......denk niet dat het al te vaak wordt herhaald aangezien het drie uur duurt!![]() ![]() ![]() | |
Tjabbo | zondag 27 februari 2005 @ 20:04 |
Zenden ze 3x achter elkaar hetzelfde uit ? ![]() | |
ThaFreak | zondag 27 februari 2005 @ 20:06 |
quote: ![]() ![]() | |
Youp | zondag 27 februari 2005 @ 20:12 |
jups.... van 9 tot 12 porno op discovery ![]() * Youp die de videorecorder instelt.... | |
alsem | zondag 27 februari 2005 @ 20:13 |
quote:jep ![]() | |
BMW_Master | zondag 27 februari 2005 @ 20:56 |
Kijken maar! | |
Youp | zondag 27 februari 2005 @ 20:58 |
ik zit achter de buis, en de vcr staat op record ![]() ![]() ![]() | |
Tjabbo | zondag 27 februari 2005 @ 20:59 |
quote:waarom ben jij nou de enige die de grap snapt ![]() | |
Virus.NL | zondag 27 februari 2005 @ 21:02 |
Begonnen ![]() | |
spectrumanalyser | zondag 27 februari 2005 @ 21:10 |
het zijn wel rappe beelden he, word 'r haast moe van om er naar te kijken. | |
Virus.NL | zondag 27 februari 2005 @ 21:11 |
blijft goed die reclame van de 535d ![]() | |
Youp | zondag 27 februari 2005 @ 21:13 |
ja ![]() erg snel ook die bak ![]() | |
spectrumanalyser | zondag 27 februari 2005 @ 21:34 |
dat met dat kleimodel is bij de ontwikkeling van mijn ford ook gemaakt, en dat was dus in 1987. niets nieuw of filmachtig aan. | |
Sterke_Yerke | zondag 27 februari 2005 @ 21:35 |
Wordt het echt 4 keer achter elkaar herhaald? Want ik schakel nu pas in, maar als straks hetzelfde komt schakel; ik liever later weer opnieuw in | |
Youp | zondag 27 februari 2005 @ 21:36 |
bekend probleem nu... achterin zit je idd met je op tegen het dak ![]() | |
Youp | zondag 27 februari 2005 @ 21:37 |
quote:nee is 3x wat anders... | |
Youp | zondag 27 februari 2005 @ 21:38 |
quote:dat gebruiken ze al vanaf 1928 oid ![]() | |
Sterke_Yerke | zondag 27 februari 2005 @ 21:38 |
quote:Oh, nou dan ga ik er maar eens goed voor zitten ![]() | |
Youp | zondag 27 februari 2005 @ 21:55 |
op naar deel 2 ![]() | |
MrX1982 | zondag 27 februari 2005 @ 21:57 |
Shit vergeten. Ik was een film aan het kijken ![]() Gelukkig wordt alles op DC heel vaak herhaald ![]() | |
spectrumanalyser | zondag 27 februari 2005 @ 21:59 |
1928? lekker kleien kent geen leeftijd =) | |
achla | zondag 27 februari 2005 @ 21:59 |
toch wel een mooi programma. | |
Youp | zondag 27 februari 2005 @ 22:01 |
quote: ![]() | |
Sterke_Yerke | zondag 27 februari 2005 @ 22:10 |
Vind het programma wel een beetje onvolledig soms, zeggen ze dat de olie op een bepaalde plek te warm wordt, maar ze zeggen niet waarom ![]() | |
spectrumanalyser | zondag 27 februari 2005 @ 22:18 |
moment, de deuren worden verwijdert om een beter zicht op de crash te krijgen. maar ik crash toch ook niet zonder deuren, En de stevigheid is toch een stuk minder zo zonder deuren? | |
Youp | zondag 27 februari 2005 @ 22:20 |
quote:leken moeten het begrijpen.. helaas ![]() maar olietemp @ 130 graden extreem heet... 120 graden is de bedrijfstemp van die auto ![]() | |
Youp | zondag 27 februari 2005 @ 22:21 |
quote:heb je die balken gezien die ze er in hebben gezet in plaats van de deuren? ![]() | |
mechatronics | zondag 27 februari 2005 @ 22:26 |
wat was dat net van die nederlandse vent met reizen en cultuur en dergelijke! ![]() | |
Youp | zondag 27 februari 2005 @ 22:29 |
quote:van hooydonk.. die heeft het exterieur ontworpen ![]() ![]() | |
Sterke_Yerke | zondag 27 februari 2005 @ 22:38 |
Ze maken het zich zelf soms wel erg moeilijk heb ik het idee | |
Youp | zondag 27 februari 2005 @ 22:49 |
quote:? | |
Youp | zondag 27 februari 2005 @ 22:56 |
op naar deel 3 ![]() | |
Salvad0R | zondag 27 februari 2005 @ 22:56 |
heb t niet gemist ![]() | |
Sterke_Yerke | zondag 27 februari 2005 @ 22:59 |
quote:Nou bijv. met dat ruitontdooi systeem, er was totaal geen ruimte meer zeiden ze, zitten ze een millimeter van de binnenkant te schrapen, en dan is het goed ![]() | |
Youp | zondag 27 februari 2005 @ 23:00 |
quote:ze maken de buitenwand van de buis dunner... en daardoor past het.. is dat nou zo moeilijk dan? ze maken het zich juist makkelijk ![]() | |
Sterke_Yerke | zondag 27 februari 2005 @ 23:03 |
Als ik die auto had ontworpen, dan was er wel ruimte voor een slang van een milimeter dikker :p. Ik bedoel dit is maar een voorbeeld, maar je moet altijd marges houden, als alles maar net kan en net past in die auto ![]() | |
Youp | zondag 27 februari 2005 @ 23:05 |
quote:tsjah.... dat zijn nou eenmaal moderne auto's... crappy maar waar ![]() ![]() | |
spectrumanalyser | zondag 27 februari 2005 @ 23:11 |
als ik een auto ontwerp, dan gaat de motor toch echt achterin ![]() | |
Mikkie | zondag 27 februari 2005 @ 23:12 |
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. - [ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 11:15:41 ] | |
Youp | zondag 27 februari 2005 @ 23:22 |
dat geluid ![]() | |
Dr_Crouton | zondag 27 februari 2005 @ 23:41 |
Prachtig om te zien dat verf en lakproces.. ![]() | |
spectrumanalyser | zondag 27 februari 2005 @ 23:42 |
![]() het staat er echt, er komen gewoon 4 lagen email op! | |
Dr_Crouton | zondag 27 februari 2005 @ 23:44 |
NIKS 80.000 EURO! Is al tig keer verteld in de programma's en dat is in NL zo met zo'n 83.000 euro voor het basismodel, in België bijvoorbeeld kost het veel minder, ruim 60.000 euro. ![]() | |
spectrumanalyser | zondag 27 februari 2005 @ 23:48 |
jaaahoor die ondertiteling is zeer slecht en incorrect. the productionline takes twelve hours > "de productie duurt een uur". the people on the manufactury don't have time to worry > "de arbeiders maken zich niet ongerust" | |
Sterke_Yerke | maandag 28 februari 2005 @ 00:15 |
Ik bespeurde ook regelmatig fouten in de ondertiteling. En wat opent die dakkap op een rare manier, dat ding gaat recht overeind staan, dan moet je dus helemaal stil staan | |
Mikkie | maandag 28 februari 2005 @ 00:16 |
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. - [ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 11:15:42 ] | |
AMDFreak | maandag 28 februari 2005 @ 00:31 |
quote:Ja, maar dan snap ik het niet ![]() btw.. ik heb het allemaal gemist ![]() | |
komrad | maandag 28 februari 2005 @ 00:34 |
Shit ik heb het ook gemist, iemand info op het tijdstip van de herhaling | |
Five_Aces | maandag 28 februari 2005 @ 00:38 |
edit: had pagina 2 niet gezien. | |
hermandeperman | maandag 28 februari 2005 @ 00:40 |
quote: ![]() | |
hermandeperman | maandag 28 februari 2005 @ 00:40 |
quote:je hebt niets gemist hoor ![]() maar check de screenshots van teletekst op pagina 1 voor de herhalingen | |
BMW_Master | maandag 28 februari 2005 @ 00:42 |
Sommige testgedeeltes zie je niet, waarschijnlijk omdat het geheim wordt gehouden voor concurrenten. Oftewel bedrijfsgeheim. Zoals dat ze niet vertellen hoe de motorblok voor 645ci opgebouwd wordt. | |
yup | maandag 28 februari 2005 @ 00:53 |
Ken je dit niet ergens downloaden of kan iemand me vertellen op welke kanaal ik discovery heb ![]() | |
F430 | maandag 28 februari 2005 @ 09:15 |
ik ben half 12 in slaap gevallen , was echt ongelooflijk saai op sommige stukjes , elk programma begon met dezelfde intro en de 1ste en 3de bevatte zelfs dezelfde intervieuws , de stukjes waarin werd gereden waren wel gaaf , voor de rest kon het me niet echt boeien | |
komrad | maandag 28 februari 2005 @ 09:18 |
tegenvallertje dus | |
Tjabbo | maandag 28 februari 2005 @ 09:42 |
Dat laatste deel heb ik maar half gekeken. totaal oninteressant. De rest was wel top, alleen jammer dat er niet dieper op sommige speficieke problemen werd ingegaan. De problemen werden wel genoemd, maar de oplossing werd maar heel sumier behandeld. | |
Klonk | maandag 28 februari 2005 @ 09:47 |
laatste deel was niet echt boeiend, de eerste 2 delen ware interesanter, maar blijf toch met een smaakje van, heb ik nu net naar een docu gekeken of een 3 uur durend reclamespotje voor BMW ? en idd dat email verhaal viel me ook al op ![]() | |
Steve-O | maandag 28 februari 2005 @ 11:02 |
Vond het een beetje oppervlakkig allemaal ![]() Ik had liever de ontwikkeling van de m6/m5 gezien ![]() | |
Xtreem | maandag 28 februari 2005 @ 11:52 |
quote:Daarom zitter er ook tientallen/honderder hoog opgeleide technici die streven naar perfectie... Maar jij zou wel even marge houden... ![]() | |
BoNGeR | dinsdag 1 maart 2005 @ 19:08 |
Het was wel wat oppervlakkig inderdaad, maar ik vond het toch heel wat interessanter dan het gemiddelde autoprogramma, erg mooi om eens een documentaire te zien over iets wat normaal gesproken geheim blijft voor de buitenwereld ![]() | |
Youp | dinsdag 1 maart 2005 @ 19:20 |
quote:over de BMW 850 was er destijds ook al eentje ![]() | |
Youp | dinsdag 1 maart 2005 @ 19:27 |
quote:in nederland Model / Consumenten prijs (in ¤) / Netto catalogus prijs (in ¤) / BPM (in ¤) / BTW 19% (in ¤) BMW 630i S 98400,- 60865,- 25971,- 11564,- BMW 645Ci 102100,- 63318,- 26989,- 11992,- BMW 645Ci S 113100,- 69817,- 30017,- 13265,- ze hebben het over 80.000 euro voor het basismodel van de 645... aangezien het om de 645 gaat in deze docu (ze hebben het niet 1 x gehad over een 6 cilinderversie >> de 630) betekend het dus dat we in nederland gemiddeld 22.000 euro meer betalen dan in het buitenland... nice he ![]() | |
hermandeperman | dinsdag 1 maart 2005 @ 20:06 |
kost dat grafding zo belachelijk veel??? ![]() | |
Youp | dinsdag 1 maart 2005 @ 20:08 |
![]() uit te breiden met opties tot 130+k ![]() |