quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:52 schreef Luger het volgende:
Meki deporteer jezelf alsjeblieft.
Dat je fan bent van V/D Ven is trouwens geen geheim.
dit stuk snap ik niet verklaar eens naderquote:Volgens Meki speelde een DP een serieus spel . hij speelde informatie door aan de AIVD en aan de Redactie van Fok - vorige week kwam het nieuws al door bij NOS toen zorgde het voor hevige kritiek op de burgemeester van Amsterdam maar door een technisch fout bleek het niet waar te zijn
Maar nu is DP in verband gebracht met de Muizen Terroristen - DP speelde info aan de Muizen Terroristen organisatie die een gevaarlijke vijand is van Meki , dat ondekte MID topman Hassan 0.
Hassan O. " Hoe kan een Muis zomaar bij Meki woning lopen terwijl alle muizen een straatverbod hebben gekregen , DP speelde alle informatie aan de gevaarlijke muizen punt uit .
DP http://www.depresident.tk/ Ontkent alles - hij geeft als antwoord dat Meki radicaal is maar volgens Meki is dat Smoesje van de kaasmarkt - overigens vebreekt Meki alle contacten met DP
neehquote:Op zondag 27 februari 2005 00:00 schreef Dirkh het volgende:
Het wordt nu wel een zielige bedoeling Meki. Ben je bereid om een telefonische verklaring af te leggen?
die was onder de gordelquote:Op zondag 27 februari 2005 00:00 schreef Dirkh het volgende:
Het wordt nu wel een zielige bedoeling Meki. Ben je bereid om een telefonische verklaring af te leggen?
Dit heeft DP gedaan hij heeft me ingesluisdquote:Op zondag 27 februari 2005 00:01 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
dit stuk snap ik niet verklaar eens nader
wat heeft hij percies gedaan ik snap geen bal van dat stuk tekstquote:Op zondag 27 februari 2005 00:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Dit heeft DP gedaan hij heeft me ingesluisd
nou hij speelde informatie door aan derdenquote:Op zondag 27 februari 2005 00:07 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
wat heeft hij percies gedaan ik snap geen bal van dat stuk tekst
en nu ga jij om hem terug te pakken door, door te spelen waar DP woont?quote:Op zondag 27 februari 2005 00:10 schreef Meki het volgende:
[..]
nou hij speelde informatie door aan derden
aan waar ik woon en waar ik werk![]()
Ik las serieus een 'Muus'.quote:" Hoe kan een Muis zomaar bij Meki woning lopen....
jah onderzoek is zo juist begonnenquote:Op zondag 27 februari 2005 00:13 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
en nu ga jij om hem terug te pakken door spelen waar DP woont?![]()
Joh, dat was zo'n goed bewaard geheim. Gelukkig heeft ie jouw telefoonummer niet doorgegeven. Anders zou je zomaar gebeld kunnen worden, zomaar... door een advocaat of zo.quote:Op zondag 27 februari 2005 00:10 schreef Meki het volgende:
[..]
En je 06?quote:Op zondag 27 februari 2005 00:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Wou je een poging wagen dan?quote:Op zondag 27 februari 2005 00:17 schreef SCH het volgende:
Is Meki eigenlijk homo???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |