Ksssst ga weg enge modquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:51 schreef Anthraxx het volgende:
Vandaag heb ik wel gemerkt dat afspraken maken met Inu op een zaterdag morgen na een feestje kan aflopen in een te laat komende Inu.
(dit wilde ik nog even inwrijven. Sorry Lotte)
Telt het als ik er iets van ehm 3x geweest ben?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ksssst ga weg enge mod
Jij woont helemaal niet in de lichtstad.
Alleen als jij bezopen bent geweest hierquote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Telt het als ik er iets van ehm 3x geweest ben?
Om eerlijk te zijn ben ik dat idd ooit geweest in Eindhovenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alleen als jij bezopen bent geweest hier
Nog niet uit elkaar getrilt van de super audioinstallatie?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:14 schreef r8ality het volgende:
En elke keer sta ik er weer versteld van dat mijn Volvo-barrel het weer 660km op 1 dag volgehouden heeft.
U bent bij deze geadopteerdquote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ben ik dat idd ooit geweest in Eindhoven
Dat is zondermeer een feit. De SKihut e.d.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, alles is beter dan Rotterdam zullen we maar zeggen
Pardon. Dat soort tenten weiger ik zelfs bij in de buurt te komen. Achterlijke zooiquote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is zondermeer een feit. De SKihut e.d. :R
Zou het niet weten, als ik weg ga kom ik alleen in de effenaar o.i.d. (tenzij DuchessX meegaat dan moet ik ook naar andere tentenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Pardon. Dat soort tenten weiger ik zelfs bij in de buurt te komen. Achterlijke zooi![]()
Maar dat zal Eindhoven vast ook wel hebben
Eeeej gij met de Van Doorne transmissie..quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:33 schreef daNpy het volgende:
Bling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |