Zegt genoeg over hoe ze de laatste weken spelen.. waardeloos dusquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:12 schreef Bayswater het volgende:
Ja vreemd, Helmond heeft nog alles te winnen en Haarlem niets.
Haarlem kan dus vrijuit en zonder druk spelen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:12 schreef Bayswater het volgende:
Ja vreemd, Helmond heeft nog alles te winnen en Haarlem niets.
Is best, alleen is de wedstrijd al afgelopen tegen de tijd dat je d'r bent.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:12 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
rij jij mij er heen in een rolstoel?
Net als Eindhoven(3-0 binnen een kwartier) en Fortunaquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Haarlem kan dus vrijuit en zonder druk spelen.
Tis slechts tegen Veendam męn!quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:15 schreef hellmondunited het volgende:
WHAAAAAAAT
eindhoven staat binnen 15 minuten met 3-0 voor!!
Daar komt men voor naar het stadion!!quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:20 schreef Bayswater het volgende:
Eindhoven-Veendam een mooi affiche
zitten voortaan ineens tegen de 2000 mensen.. voor eindhoven is dat veelquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:21 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Daar komt men voor naar het stadion!!
hoeveel zouden er zitten? Zouden ze de 1.000 halen?
Ze hebben zeker verleden week voetballes gekregenquote:
Ach, korfbal is ook geen spektakel.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:28 schreef Bos81 het volgende:
na een half uur al 6 doelpunten
Dat zal wel een spektakel zijn daar
sletje! waarom ben je niet gegaan? trauma van maandag?quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:29 schreef Mindlight het volgende:
Ook ik ben niet in het stadion te vinden, zal dus ook wel verlies worden. Eerste wedstrijd die ik mis thuis dit seizoenMaar kan er totaal niet mee zitten
Nee, want anders was je dit seizoen nog niet vaak geweest.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:30 schreef Mindlight het volgende:
Overigens wil bovenstaande post dus niet suggereren dat het wél goed gaat als ik er wél ben he
Precies, ach als dat verband zou blijken te bestaan ben ik de eerste die niet meer gaat hoorquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:32 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Nee, want anders was je dit seizoen nog niet vaak geweest.![]()
daar gaat mij toto selectquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:32 schreef hellmondunited het volgende:
rood voor voigt.. doorgebroken speler..
dag Helmond
Hup Excelsior! (we kunnen wel een extra supporter gebruiker)quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:33 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Precies, ach als dat verband zou blijken te bestaan ben ik de eerste die niet meer gaat hoor
en neem ik spontaan een sc voor Sparta
Rien, had dat nou niet gezegd. Vanavond vliegt er bij jou een raam uit!quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:38 schreef Mindlight het volgende:haha met mij in het stadion is verlies verzekerd he
Nee hoor, hoewel ik sporadisch wel eens ga kijken bij Sparta, zal ik daar nooit een echte supporter van kunnen zijn, hoewel ik de club ook niet echt haat.
matig hoor.. zeeeeeeeeeeeeer matigquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:43 schreef Bayswater het volgende:
De doelpuntenmachine in Eindhoven is vastgelopen.![]()
Als je elkaar als club in de zenuwslopende nacompetite een paar keer tegenkomt en ook nog uit dezelfde stad komt, loop je nooit hand in hand het stadion binnen. Daarbij heeft Feyenoord heeft zitten stoken in een goed huwelijk.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:38 schreef Mindlight het volgende:haha met mij in het stadion is verlies verzekerd he
Nee hoor, hoewel ik sporadisch wel eens ga kijken bij Sparta, zal ik daar nooit een echte supporter van kunnen zijn, hoewel ik de club ook niet echt haat.
hebben ze 'm gesmeerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |