altijd lekker om vooraf al te weten dat we zeker 6 punten zullen halenquote:Op zondag 27 februari 2005 17:55 schreef Mindlight het volgende:
Precies hoewel jullie dan naar alle waarschijnlijkheid wel 2x van ons zullen kunnen winnen
damn, kan ik al gelijk niet meer mee slowchattenquote:Op zondag 27 februari 2005 20:56 schreef Stpan het volgende:
Slowchat! Laten we het eens over serieuze onderwerpen hebben. Zoals de kampioenskandidaten!
Ik ben wel redelijk tevreden over hem, maar in vergelijking met Hans de Koning is alles een verbetering haha. Dekker blaast tenminste niet het middenveld op tijdens de wedstrijd. Wel lijkt Dekker zijn soms rare voorkeuren te hebben voor bepaalde spelers, zeker als hij ze zelf gehaald heeft (Frankel voldoet gewoon niet, maar toch krijgt ie telkens weer eens kans).quote:Op zondag 27 februari 2005 20:59 schreef Evertje het volgende:
[..]
damn, kan ik al gelijk niet meer mee slowchatten
tenminste over mijn cluppie dan
Hij was me nog nooit opgevallen die vent, leeft blijkbaar op voor de camera.quote:Op maandag 28 februari 2005 13:40 schreef Mindlight het volgende:ik had het gezien ja wat een gaaf figuur!!
quote:
Internet oorlog tussen Excelsior en Helmond Sport barst weer los
Helmond - 25 maart is pas de confrontatie tussen Excelsior en Helmond Sport, echter vliegen nu alweer de dreigementen over en weer. Via internet en de telefoon worden menig Helmond en Excelsior supporter bedreigt.
De Helmonders en Rotterdammers leven sinds vorig jaar met elkaar in onmin. Dit seizoen is het in Rotterdam oost al twee keer tot een confrontatie gekomen. Dhr R Mindlight, die liever zijn echte naam niet prijs wil geven, geeft uitleg: "Wij zijn kwaad op de Helmonders omdat ze onze titelkansen hebben vergooid. Ook pikken we het niet dat ze eerst doen alsof ze vriendjes zijn en zich daarna als een stel achterlijke Limburgers gaan gedragen"
Ondanks de dreigementen zal de wedstrijd gewoon voor iedereen toegankelijk blijven. Wel zal er extra politie worden ingezet om een confrontatie in of om het stadion te voorkomen. Daarbij zal ook de scheidsrechter worden opgeroepen extra alert te zijn. Zo zullen spreekkoren als "Rinus is de hoer van Rotterdam" of "Reserve vlaaien" direct leiden tot staking van de wedstrijd. Ook zullen uitdagende spandoeken direct worden verwijdert en indien de eigenaar wordt achterhaald, zal dit leiden tot een geldboete of stadionverbod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |