[offtopic]Zo doe je je nickname wel eer aan... :-P[/offtopic]quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:49 schreef gekke_sandra het volgende:
Beloning in naturaoh ja... en anders geld
hey een publieke vrouw, wat gezellig!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:49 schreef gekke_sandra het volgende:
Beloning in natura
Deal!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:49 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik heb voor mijn leesdossier o.a gekozen voor het boek De boze droom het medeleven van Ward Ruyslinck.
[...]
Beloning in naturaoh ja... en anders geld
![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:28 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Deal!
Nu ga ik dat boek lezen, als ik dat boek uitheb waar ik nu mee bezig ben.
Wacht tot ergens eind volgende week
Deal?![]()
Misschien daar gewoon wat omheen lullen?quote:http://www.dbnl.org/tekst/auwe002enga01/auwe002enga01_0016.htm
"Ook het trauma van de gevoelsmens in onze nuchtere, utilitaristische, technologische samenleving, een thema dat ik al eerder in Het reservaat had behandeld, heb ik later doorgetrokken naar de roman De boze droom het medeleven en..."
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:14 schreef RiDo78 het volgende:
[offtopic]Zo doe je je nickname wel eer aan... :-P[/offtopic]
Maar ik ken de schrijver niet, laat staan dat ik het boek ken... Kun je niet alsnog een ander boek kiezen of is die keuze definitief?
Hahaquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:15 schreef WeirdMicky het volgende:
DnB vrouwen zijn altijd geksorry dat ik je niet kan helpen
sorry voor mezelf dan
Deal! Maar ehm.. je moet ook niet huren op je school zelf! In de échte bibliotheek, sillyquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:28 schreef mechatronics het volgende:
Deal!
Nu ga ik dat boek lezen, als ik dat boek uitheb waar ik nu mee bezig ben.
Wacht tot ergens eind volgende week
Deal?![]()
Thanks dudequote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:50 schreef intoxicated het volgende:
Misschien daar gewoon wat omheen lullen?![]()
Heb hem hier liggen.. het is te warrig geschreven, voor mij, om het echt te begrijpen. Misschien begrijpt/begreep een ander het wel..quote:
quote:Op zondag 27 februari 2005 22:01 schreef gekke_sandra het volgende:
Als je niet lid bent van de bieb... pfff.. [afbeelding]
Nee, maar ok, ik begrijp het wel..
Wat heb jij eraan als ik het boek lees?quote:Laten wij tezamen het boek van Ward Ruyslinck lezen, in protest tegen het kwaad dat onze samenleving en taal probeert te verloederen!
Wel als het een goed uittreksel is.. tevens gaat hij over 8 boeken iets vragen, lijkt me stug dat hij dan precies alles over dat boek moet weten. *klopt afquote:Op zondag 27 februari 2005 22:26 schreef Neuralnet het volgende:
Als een ander het leest, dan weet jij het nog niet. Er kan dan wel een samenvatting gemaakt worden, maar zodra de leraar doorvraagt weet je het antwoord ook niet meer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |