Het staat er wel bij. Deel 1-10 staat er in de folder, maar ik vraag het mij af.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:24 schreef SunChaser het volgende:
Cool, zit 10 daar ook bij?
Volgens mij klopt jouw rekensom niet.quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:49 schreef Remzz het volgende:
Voor degene die hem nog niet hebben bij het prijzencircus bij V & D is hij voor ¤20 per seizoen. En 3 boxen voor de prijs van 2. Dus heb je voor ¤80 seizoen 1 t/m 9.
Toch een beetje jammer inderdaad van die verpakking, maar eigenlijk vind ik de nieuwe verpakking wel mooier!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:05 schreef MyImmortal het volgende:
klopt ja, staat dat je dat vanaf 16 maart kan doen, hoe weet ik nog niet, moet nog kijken, maar nu is mijn collectie wel compleet
weliswaar andere verpakking maarja boeie
Karton, zo'n openklapding met 3 dvd's.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:33 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe zien die nieuwe verpakkingen er dan uit?
Dat lijkt me dan inderdaad niet zo mooi passen in de Central Perk doos. Te smal, zou ik denken.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Karton, zo'n openklapding met 3 dvd's.
Je had ook de losse dvd's kunnen kopen. Dan geldt de actie 3 halen 2 betalen en had je de complete serie ook voor 20 euro en past ie beter in je Central perk box.quote:Op zondag 6 maart 2005 20:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb nu ook seizoen 10 gekocht, m'n verzameling is compleet.
Ik heb hem toch maar bij de V&D gehaald (in de Prijzencircus actie), ondanks dat die niet 100% past bij de rest v/d DVD's in de Central Perk box.
Ja bij de V&D in Utrecht hadden ze de dvd's afgeprijsd naar een tientje. Ach ja je hebt weer kijk plezier daar gaat het om.quote:Op zondag 6 maart 2005 21:03 schreef __Saviour__ het volgende:
ow, dat wist ik dan weer niet, van die korting op de losse dvd's.
Ik zag ze wel liggen, maar die waren nog geprijsd op 25 per stuk. In de 3 voor 2 actie zou dat neerkomen op 50 euro, wat ik te duur vond. Verkeerde stickertjes dus blijkbaar.
Nou ja, ik heb tenminste m'n serie compleet
JE KAN OOK GEWOON NIET ANTWOORDEN!quote:Op maandag 7 maart 2005 19:53 schreef dvdfreak het volgende:
FRIENDS SUCKS ASS
quote:Op maandag 7 maart 2005 19:53 schreef dvdfreak het volgende:
FRIENDS SUCKS ASS
Gewoon je geld opzij leggen voor Seinfeld.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:39 schreef Mikkie het volgende:
Ik vind mezelf raar. Zit ik eerst anderhalf jaar te wachten op die ene mooie dvd-box... issie eindelijk afgeprijsd, heb ik zoiets van: hmm....zou ik 'm nou wel kopen, ik kijk de laatste maanden toch geen Friends meer
Nee hoor je kan ze toch los kopen dan?quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:18 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
verdomme! ik ben er eigenlijk niet blij mee dat ze alle seizoenen in een nieuwe verpakking hebben uitgebracht. nu moet ik ze eigenlijk weer allemaal kopen.
al de 10 seizoenenboxen(oude verpakking) heb ik al op dvd, maar voor mijn gevoel is mijn vezameling Friends niet echt compleet nu ze in een nieuwe verpakking zitten.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:35 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee hoor je kan ze toch los kopen dan?
Mja, same here.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
al de 10 seizoenenboxen(oude verpakking) heb ik al op dvd, maar voor mijn gevoel is mijn vezameling Friends niet echt compleet nu ze in een nieuwe verpakking zitten.
Freak! I know![]()
Toch nog mensen die tot inzicht komen dat Friends eigenlijk gewoon niet leuk isquote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:07 schreef Hare het volgende:
[..]
Gewoon je geld opzij leggen voor Seinfeld.
Ik ben ook heel erg Friends afgekicked. Heb het altijd trouw gevolgd, alle afleveringen gezien, en het altijd geweldig leuk gevonden. Maar nu is het klaar en kijk ik het al heel lang niet meer en als ik het zo nu en dan zie omdat mijn zusje een re-run kijk erger ik me alleen maar. Het is zulke simpele/domme/eenvoudige en eentonige humor, kan er echt niet meer om lachen.
Ross maakt een lijstje met voor- en nadelen van Rachel en Julie. Rachel vind dat en word boos. Uiteindelijk komen ze dus toch niet bij elkaar.....quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:23 schreef gekke_sandra het volgende:
Weet iemand hier toevallig wat er gisteren in friends is gebeurd?
Ah, ok, thanks!quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:31 schreef melismay het volgende:
Ross maakt een lijstje met voor- en nadelen van Rachel en Julie. Rachel vind dat en word boos. Uiteindelijk komen ze dus toch niet bij elkaar.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |