Kan je niets aan doenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks for the tip. Ik kijk met een half oog hier en een half oog het songfestival.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:51 schreef laffer het volgende:
BE, heeft heatwave je weer in de steek gelaten nu je in je eentje de boel hier moet modden?![]()
die zaadloze slappe zak zit natuurlijk weer te zuipen ergens![]()
je moet die geitenkop een keertje flink aanpakken, dat zal em leren![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:51 schreef laffer het volgende:
BE, heeft heatwave je weer in de steek gelaten nu je in je eentje de boel hier moet modden?![]()
die zaadloze slappe zak zit natuurlijk weer te zuipen ergens![]()
je moet die geitenkop een keertje flink aanpakken, dat zal em leren![]()
komt voor mekaarquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:58 schreef Brighteyes het volgende:
Pak jij hem dan volgende week vrijdag even goed aan?
dat zal ie nog wel kunnen, alleen zal ie geen vast voedsel meer kunnen etenquote:Hij moet overigens nog wel kunnen lopen en ademen de volgende dag,
Like I said... op jou kunnen we altijd rekenen!quote:
Bier kan door een rietje!quote:dat zal ie nog wel kunnen, alleen zal ie geen vast voedsel meer kunnen eten![]()
![]()
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Pak jij hem dan volgende week vrijdag even goed aan?
dat vroeg ik me eigenlijk ook al af, maar nu weet ik waar de lek zitquote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 00:24 schreef laffer het volgende:
dat vroeg ik me eigenlijk ook al af, maar nu weet ik waar de lek zit![]()
en diegene gaat alles betalen vrijdag![]()
Nou, die is toevallig gisteravond gewijzigd, ik heb HW nog gebeld daarover (en hij zat in de kroeg uiteraardquote:Op zondag 22 mei 2005 00:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Not to worry... ik zal de locatie geheim houden.![]()
Leek me een duidelijke slotpostquote:Op zondag 22 mei 2005 00:32 schreef raistlin6 het volgende:
euhm, is dit de plaats waar ik mag zeggen dat mijn topic weer open moet?
goed, dan ga ik er hier dus wel op verder....quote:Op zondag 22 mei 2005 00:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leek me een duidelijke slotpost![]()
Post lekker hier verder: GCSC - We slapen morgen lekker uit !![]()
Mag ik ookquote:Op zondag 22 mei 2005 00:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leek me een duidelijke slotpost![]()
Post lekker hier verder: GCSC - We slapen morgen lekker uit !![]()
En jij dacht dat ik dat al niet wist!quote:Op zondag 22 mei 2005 00:32 schreef static het volgende:
Nou, die is toevallig gisteravond gewijzigd, ik heb HW nog gebeld daarover (en hij zat in de kroeg uiteraard).
Laffer nam niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |