Ga eens op vakantie naar Americaquote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:14 schreef AlexBuitenwerf het volgende:
ik wil juist géén namaak...
Om me daarvoor te behoeden!
AL mijn merkkleding is origineel, maar via internet is er wel eens iets leuks te koop
Zodra het op Ebay staat en er staat bij dat het object zich in Turkey bevind klik ik al door.
Die Vreselijke AJ broek heb ik gepost idd.
Klopt!!quote:toen vond je hem mooi haha, je moet wel erg dom zijn als je niet door had dat dat nep was
de prijs wellicht?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 10:32 schreef AlexBuitenwerf het volgende:
Staat er ergens op internet een guide oid of weet iemand zo hoe nep-merk kleding te herkennen is?
karoltjequote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:22 schreef karoltje het volgende:
Bij shirtjes kan je er vaak doorheen kijken.
Bij Armani Jeans zit dat kaartje ook dicht, zo meteen uitsteeksel en een gleufje waar die in kan (waar certificaat van echtheid in zit)quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:46 schreef AlexBuitenwerf het volgende:
Deze is lekker nep:
Easy to see: Armani maakt zn labels niet vast met zo'n zielig plasticje....
deze twijfel ik:
Erg gave broek, maar om voorgaande reden (waarshcijnlijk) nep.
40 dollar is ook niet veel en het komt uit Turkistan
niet helemaal waar. Heb wat orig Armani broeken en Oxbow spul met 'tekst' op de knopen... Uit de winkel wel te verstaanquote:Al vaker in dit soort topics gezegd, maar:
- Nagenoeg alles met text op de knopen is nep.
Eens! Dat is hetzelfde (nou ja...) als een Toyota MR-2 ombouwen tot Ferrari 355.quote:Verder: koop je kleren gewoon in een winkel in een westers land, of op internet bij een gerenommeerd bedrijf. Als je de uitverkoopprijs van bijvoorbeeld een RL polo (60 euro ofzo meestal) al niet kan ophoesten, draag het dan gewoon niet.
Dat is niet waar.quote:Op zondag 27 februari 2005 02:17 schreef Speth het volgende:
Al vaker in dit soort topics gezegd, maar:
- Nagenoeg alles met text op de knopen is nep.
Van jeans merken weet ik het niet want dat draag ik zelf niet, maar ik zei dan ook "nagenoeg"quote:Op zondag 27 februari 2005 13:51 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
Levi evisu Diesel versace en nog vele andere merken hebben JUIST tekst op de knopen.
Levi heeft op de binnenkant LS & CO SF en buitenkant Levi strauss & co SF C
Evisu heeft het op de binnenkant twee keer evisu en op de buitenkant een boeda.
Ik geloof dat diesel het ook aan de binnenkant van de knoopjes schrijft en ook op de buitenkant, ik heb er geen op dit moment dus ik weet het niet helemaal zeker.
Versace heeft verder gewoon het teken op de knopen.
En er zijn nog vele andere merken die het juist wel doen.
Je bedoeld dus bij polo'squote:Op zondag 27 februari 2005 14:06 schreef Speth het volgende:
[..]
Van jeans merken weet ik het niet want dat draag ik zelf niet, maar ik zei dan ook "nagenoeg"
Ik zal nooit vergeten dat een keer toen ik nog op de basisschool een jongen kwam aanzetten met 'Reeboh' schoenenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:49 schreef ARKON het volgende:
als het merk verkeerT is gespelT
Zou ik ook zeggen als ik winst wil makenquote:Op maandag 28 februari 2005 12:54 schreef AlexBuitenwerf het volgende:
Ik heb een trui van Praada in turkije gekocht.
Die is toch wel echt? De verkoper zei van wel
Zelf geen bezitter van Evisu (niet mijn ding), maar wat je zegt klopt niet helemaal. Bij de opening van een winkel hier in Tilburg (Status..... de naam is echtquote:Op maandag 28 februari 2005 17:23 schreef El-Rico het volgende:
Bij Evisu wordt het logo er alleen opgestikt. Alle broeken waarbij het logo erop is gedrukt met plastic of rubber zijn nep.
volgens mij verschilt dit ook nog weleens per continent. Laatst stond ik een RL store in de VS, en daar was de keuze in polo's gewoon veel groter met best wel verschil onderling.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:39 schreef ForumGek het volgende:
En niet zoals bij RL dat de "achterflap" langer is da de voorkant.
De flap verschilt idd bij model. Sommigen hebben voor en achterkant op gelijk niveau, de lange flap aan de achterkant is in Nederland het meest conventioneel, heb ik het idee.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:56 schreef Passione het volgende:
[..]
volgens mij verschilt dit ook nog weleens per continent. Laatst stond ik een RL store in de VS, en daar was de keuze in polo's gewoon veel groter met best wel verschil onderling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |