Het orgineel is ook voornamelijk zwart hoorquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ah. Nou dat haal ik er allemaal niet uit hoor.
Eigenlijk zie ik nauwelijks wat,
maar ik houd wel van plaatjes waarop ik nauwelijks iets zie.
Ik vind Blue Velvet wel erg gaaf!!quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mja, ik ben ook geen groot fan van David Lynch...
Hoewel ik The Elephant Man werkelijk bril-jant vind.
Sinds die vakantie heb ik een ander leefritme. Na het avondeten val ik steevast in slaap en vanaf 03:00 uur ben ik klaarwakker (deze week dan ook gevrijwaard gebleven van ochtendspits en parkeerproblemen). Vanavond heb ik geprobeerd wakker te blijven, maar na mijn vorige post ben ik toch weer in slaap gevallen. Tja ... ik ben er zelf een beetje stil van.quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Gajus is na die vakantie toch een beetje stil geworden...
Tja ... alles heeft twee kanten.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Veel plezier met dat feestje. Of sterkte. Of beide. Wat jij wil.
Blindelings. Evenals mijn bed.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:29 schreef Gajus het volgende:
[..]
maar weet jij nog de koelkast te vinden?
Strak plan ... ik ben solidair met jou ... maar wel in mijn eigen bed ... welterusten.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Blindelings. Evenals mijn bed.
Trusten...
Oke dan. nou veel plezier, en doe het veilig.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik moet nu weg, AR.
Ben er waarschijnlijk ergens in de middag nog even...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |