Bedragen die via automatische incasso worden geincasseerd kunnen, behoudens enkele uitzonderingen, worden gestorneerd. Door te storneren laat je het bedrag terugboeken op je rekening. Je kunt dit bijvoorbeeld willen wanneer je de incassant geen machtiging hebt verstrekt, het bedrag niet klopt, of de incassant zich niet aan bepaalde afspraken houdt.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:30 schreef Zwansen het volgende:
Storneren? Daar heb ik dus nog nooit van gehoord...
Dus posten voor dummies: één keer is voldoendequote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:37 schreef Shagadelic het volgende:
Dus strorneren for dummies: je belt naar de bank (of call center ervan), vertelt ze welke betaling je wilt storneren en waarom (anders vragen ze daar wel naar) en hop..., klaar. Doe het wel een beetje rap, binnen 30 dagen.
Mijn vingers zijn vlugger dan dit forum, kan ik ook niets aan doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:39 schreef Everett het volgende:
Dus posten voor dummies: één keer is voldoende![]()
Dat heb ik wel eens laten doen, maar wist niet dat het storneren heette... Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bedragen die via automatische incasso worden geincasseerd kunnen, behoudens enkele uitzonderingen, worden gestorneerd. Door te storneren laat je het bedrag terugboeken op je rekening. Je kunt dit bijvoorbeeld willen wanneer je de incassant geen machtiging hebt verstrekt, het bedrag niet klopt, of de incassant zich niet aan bepaalde afspraken houdt.
Welke bank was dat? Bij ABN-AMRO kan het telefonisch, en bij een aantal banken kan het zelfs al via internet bankieren tegenwoordig.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Naar de bank, daar printen ze de opdracht even uit en moet je tekenen. Zo ging het tenminste afgelopen woensdag
Bij de ABN. Volgens mijn kantoor is dat de enige manier om het goed en snel te laten verlopenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Welke bank was dat? Bij ABN-AMRO kan het telefonisch, en bij een aantal banken kan het zelfs al via internet bankieren tegenwoordig.
Volgende keer dan toch maar het call center bellen (0900-0024).quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bij de ABN. Volgens mijn kantoor is dat de enige manier om het goed en snel te laten verlopen
Rabobank toevallig? Heb het nog nooit ergens op de site zien staan, maar het zou wel handig zijn, mocht ik het eens nodig hebben.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:15 schreef Alicey het volgende:
en bij een aantal banken kan het zelfs al via internet bankieren tegenwoordig.
Dat ken ik ja.. Denken dat brieven schrijven helpt is ook een misverstand.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:31 schreef miss_dynastie het volgende:
De laatste keer dat ik iets geregeld moest hebben duurde het volgens het callcenter een dag.
Het werd een maand dankzij allerlei interne miscommunicaties
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |