quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:28 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik meen het hoor.
Van Ajax kant is er nog niets bekend..
Sta je nog open voor Michael Laudrup Twi? Ik hoop nl van harte dat hij komt.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:27 schreef twi het volgende:
Ik vind het voor hem persoonlijk wel jammer, ondanks dat ik er hier al anderhalf jaar wordt geroepen dat 'ie weg moet. Voor Ajax is het niet beter of slechter op de korte termijn, maar hopelijk is het bestuur slim genoeg om voor de langere termijn de juiste persoon aan te trekken. Dus nu niet Neeskens of Blind er neer zetten, want dat zal op een drama uitlopen.
Lijkt mij ook ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:29 schreef Bjoro het volgende:
Denk dat er op dit moment geen opvolger is voor Koeman die beterzal presteren, maar dat beseffen een hoop mensen niet !
Met een beetje leuke nieuwe trainer schieten die dingen tijdelijk weer een stukkie omhoog, en DAN moet je ze verkopenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:33 schreef JaWi het volgende:
Ja, maar daar hebben we nu niet zoveel aan.
Ik kan verdomme mijn aandelen niet verkopen.
.
.
quote:
Ze komen toch nooit boven de beginwaarde. En bovendien is het meer emotionele waarde, heb ze van mijn pa gehadquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Met een beetje leuke nieuwe trainer schieten die dingen tijdelijk weer een stukkie omhoog, en DAN moet je ze verkopen
Michael Laudrup.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:37 schreef RayMania het volgende:
Ik hoop op Ten Cate, maar dat lijkt toch onmogelijk.
Ik wil geen Adriaanse, van der Lem, Neeskens, Stevens of Blind.
Maar wie zijn er dan eigenlijk nog over?
Zat talent alleen niemand die het eruit krijgt zoals het hoort.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:35 schreef sociologist het volgende:
Ik denk ook niet dat een andere trainer het team beter zal laten voetballen. De selectie is gewoon bagger. Elke keer als ik in de arena zit, valt het me op hoe weinig spelinzicht de meeste ajaxieden hebben. Het maakt niet uit welke trainer nu op de bank zit... de huidige selectie kan de verwachtingen gewoon niet waarmaken. Het is natuurlijk makkelijker om de trainer te ontslaan dan de helft van de selectie te lozen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |