Je bent je ervan bewust dat je met deze opmerking een bijna een jaar oud topic omhoog trapt?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:59 schreef RaymanNL het volgende:
Push in boots? He twas een leuk karakter, maar een film? IK weet het niet![]()
Jep, maar dat kwam ook door het Shrek 3 topicquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat je met deze opmerking een bijna een jaar oud topic omhoog trapt?
En het is geen gelaarsde duw.
Ik denk dat een hele film Donkey zonder karakter om 'tegengas' te geven akelis snel gaat irriterenquote:
En bij puss is dat niet zo dan ??quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik denk dat een hele film Donkey zonder karakter om 'tegengas' te geven akelis snel gaat irriteren
Jon van Eerd?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:29 schreef Patch het volgende:
[..]
Waarom wij dan in Nederlandse versie in GODSNAAM Jon van Eerd hebben als de absoluut niet-leuke en ook nog eens zonder Spaans accent, snap ik echt niet....![]()
Poezuh innuh Bootzzzzz.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:10 schreef Jordy-B het volgende:
Een hele film over dat maffe beest?
veel succes ermee, zou ik zeggen...
Uh..... ???? Puss In Boots (2011)quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |