Huiliequote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:34 schreef kepler het volgende:
[..]
GIJSzo kunnen we nooit op vakantie
jullie zouden gister nog jullie namen zoals in paspoort sms-en naar mij(althans dat zei ang)
maaaaar ik heb nog niks ontvangen. Dus stuur dit weekend ff die namen en geboortedatum (op paspoort) van jullie door, dan kan ik dit checken met het boekings formulier.
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld![]()
Rover S, 11-06-1978quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:54 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Huilie
kom vanaaf maar ff op msn dan regelen we het even
je bent zelf een huilequote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:54 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Huilie
kom vanaaf maar ff op msn dan regelen we het even
Zegt meneer "ik-kots-mijn-eigen-wc-onder-omdat-ik-teveel-rode-wijn-opheb"quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:57 schreef -Struikrover- het volgende:
Auto onder kotsen oook, kantie niet uitkijken![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zegt meneer "ik-kots-mijn-eigen-wc-onder-omdat-ik-teveel-rode-wijn-opheb"
[..]
Nooit meer goed gekomen met de wc, tis ingevreten in de marmeren tegeltjesquote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Morgen even regelen dan? of zal ik het vanavond mailen ? welk email adres ?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:57 schreef kepler het volgende:
[..]
je bent zelf een huilevanavond moet ik werken. Stuur gewoon een sms met jullie namen en geboortedatum erin
![]()
Dan stuur ik vanavond nog een mailtje en is alles weer goed
Stuur gewoon een sms met jullie namen en geboortedatum (als in paspoort) erinquote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:10 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Morgen even regelen dan? of zal ik het vanavond mailen ? welk email adres ?
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:15 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zat ook bier en martini bij gijs
Ik voel me ook nog 17quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Cool experimenteren met drank heb ik ook gedaan.. toen ik 17 was.
Leerde al snel dat het niet gaat
quote:Twee verzorgers van de Amerikaanse gorilla Koko vinden dat ze onterecht zijn ontslagen. Koko, bekend om zijn uitstekende kennis van de gebarentaal, vroeg hen om een striptease. Toen de dames dit weigerden, werden ze de laan uitgestuurd. Koko ontkent alles.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:58 schreef mr_Brown het volgende:
[ur=http://www.discretos.net/go.php?id=829]Ik heb zin in de zomer[/url]
Oh,... gewoon de code weglatenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:53 schreef Chocobo het volgende:
Let op... je kan maar 3 keer
Gooi je collega van het gebouwhttp://wannajobs.megajobs.nl/?code=200502036665110205
Nee ook nietquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh,... gewoon de code weglatenDan kan je weer
registreren en shitquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh,... gewoon de code weglatenDan kan je weer
quote:
Ook dat.. doe eerst een fake email adres (hotmeel)quote:
Ik heb geregistreerd met jouw email adresquote:
Whahahahahaha ...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook dat.. doe eerst een fake email adres (hotmeel)
dammit.. sturen ze code..
Echte email adres..
Eindelijk gooien...
Geen kut aan... 3x niks.
WHAHAHAHAHAHAHAHA ..quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb geregistreerd met jouw email adresWerkte prima !
Whahahahahhaa.. dacht eerst "Kut niet kijken, vast zon schrik ding weer" Briljant!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:28 schreef Chocobo het volgende:
Heel goed kijken
http://www.compfused.com/directlink/660/
hahahahahhaa had ik ook gedaanquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook dat.. doe eerst een fake email adres (hotmeel)
dammit.. sturen ze code..
Echte email adres..
Eindelijk gooien...
Geen kut aan... 3x niks.
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA dacht ook dat het zo'n schrik ding wasquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Whahahahahhaa.. dacht eerst "Kut niet kijken, vast zon schrik ding weer" Briljant!
Ik gebruik altijd pietje.bell@hotmeel.comquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hahahahahhaa had ik ook gedaan
jantje@smit.com
code wordt opgestuurd
Alt-F4
Godver, hoe verneuk ik een start zegquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:59 schreef silver-surfer het volgende:
http://www.compfused.com/directlink/213/
Die wheelie
whehehe ik registreer echt alles met Jantje Smit en Dwergencompagnyquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd pietje.bell@hotmeel.com
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:59 schreef silver-surfer het volgende:
http://www.compfused.com/directlink/213/
Die wheelie
Lekker Gijs.. post jij ook eens wat op een vrolijke Vrijdag middag.. bedankt.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:08 schreef Magneet het volgende:
http://www.cnn.com/2005/US/02/24/infant.assault.ap/index.html
mag ik iemand nomineren voor de executie van de week?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]dat die idioot niemand geraakt heeft man
![]()
Moeilijk klap inderdaadquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:22 schreef Magneet het volgende:
http://www.compfused.com/directlink/639/
hij gaf het aan, maar ik kon nergens stoppen op die weg.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:57 schreef -Struikrover- het volgende:
Auto onder kotsen oook, kantie niet uitkijken![]()
Moet Toadette het weer opruimen![]()
mooi dat het weer beters gaat iig
[..]
*PLOP*quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:45 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDDDDDDD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Da`s jammer. Bij ons komt er eentje vrij uit de boerderij, ding is een jaar oud. Helemaal RVS 6 pitten en een oven van 80cm breedquote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:35 schreef Bastard het volgende:
Oh ja, we hebben een gasfornuis net gekocht
Zo'n RVS design ding,.. strak dingetje hoor. Electrische oven, 4 pits, grote branders.. Weer klaar voor 20 jaar.
Gijs.. dit is mijn leven.... laat mij maar blij hier mee zijn, ben toch fucked for lifequote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:00 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Da`s jammer. Bij ons komt er eentje vrij uit de boerderij, ding is een jaar oud. Helemaal RVS 6 pitten en een oven van 80cm breed
Gayfarm word gesloop in de zomervakantie![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:57 schreef Magneet het volgende:
ze deden net bij Mythbusters een paar tests wat er gebeurd als er met een 9mm op 10km hoogte geschoten word in een vliegtuig :
Door de huid : alleen drukverlies niets word naar buiten gezogen
door een raam : zelfde
Met springstof raam eruitgeknald : persoon bij het raam raakt gewond meer niet
Met shaped charge ( gevormde bom met alle kracht naar buiten gericht ) van maar een paar gram : hele zijkant & dak vloog eraf
oftewel een kaper met een pistool kan omhoogvallen als hij maar niet met bommen gaat dreigen.
Zin om ff te racen met PGR 2 ?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:11 schreef Magneet het volgende:
[..]
zal er al wel 100 keer op geweest zijn had alleen deze aflevering nog niet helemaal gezien
Mogguh!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 09:40 schreef Magneet het volgende:
mogguh
Jaja,... verkeerde account,.. we weten hetquote:
Gijsjequote:
Gister niet gegamed.... was zwaarquote:Op zondag 27 februari 2005 09:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijsje
Deze week weer snel WoW spelen, heb afkick-verschijnselen.![]()
Vandaag doe ik nog even rustig aan met PC-en! Maar morgen gaan die lenzen eruit en dan gaan we er weer voor.quote:
feestjes zijn altijd leuk alleen is mijn ma al 57 en me pa 60quote:Op zondag 27 februari 2005 10:39 schreef -Struikrover- het volgende:
Ons ma is jarig vandaagfeestje
53 alweerwat word iedereen toch snel oud
Serieus, het heeft me 3 dagen gekost om hem te spreken te krijgen.quote:
MacRoyquote:Op zondag 27 februari 2005 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strrrrrrrrrrrol!![]()
Hoeveel vingers steek ik op?
Ja, die twee dagen tot die laagjes weer waren gegroeid waren hel. Was erger dan normaal omdat hij mijn oude cellen niet als een soort "bedje" kon hergebruiken.quote:Op zondag 27 februari 2005 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lekker dat het goed met je gaat GijsTis niet nix natuurlijk
Tering
Heb je eigenlijk pijn aan je ogen gehad?
Net even gegamed!quote:Op zondag 27 februari 2005 12:48 schreef Chocobo het volgende:
We hebben eindelijk een Guild Tabard kunnen kopen... na lang sparenIedereen heeft er nu bijna een van de Gijs Guild... Rouge, Dakota ze kosten 1 G
(Ik weet het...
veel ) maar het staat heel stoer... je kan het niet helemaal goed zien hier maar hij is Oranje en heeft 2 leeuwen op de voor en achterkant...
Ja ik weet het...... boeienMaar ik moest het even kwijt
[afbeelding]
gijsquote:Op zondag 27 februari 2005 10:39 schreef -Struikrover- het volgende:
Ons ma is jarig vandaagfeestje
53 alweerwat word iedereen toch snel oud
Ik kan het je ook lenen Gijsquote:Op zondag 27 februari 2005 13:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Net even gegamed!Heerlijk, quest gedaan, level omhoog.
Die Guild Tabard is erg stoer...maar ook erg duur voor een lvl 14.![]()
soort tell sellquote:Op zondag 27 februari 2005 16:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik kan het je ook lenen Gijs![]()
Heb trouwens eens even gekeken in het Auction house.... prachtige spullen die daar in de veiling staan. Heb een set messen gekocht daar en zelf iets in de veiling gezet. Twee dagen laten lopen... zo verdien je ook lekker.... druk daar man.Die opties.......
aha, tja ik zag een messenset staan. Dus mijn eerste gedachte was Tell Sellquote:
dat is niet fijn! Hier worden alle ketels vervangen de komende maand. Alleen bij de buurvouw moest het wat eerder omdat de ketel al naar de eeuwige stookvelden was.quote:Op zondag 27 februari 2005 18:59 schreef Bastard het volgende:
Godver, de combi ketel doet het niet... tis gewoon 14 graden hier in huis
quote:Op zondag 27 februari 2005 18:59 schreef Bastard het volgende:
Godver, de combi ketel doet het niet... tis gewoon 14 graden hier in huis
Verdeeld over 12 maanden betalen mag ik hopen?quote:Op zondag 27 februari 2005 20:55 schreef kepler het volgende:
ik moet gewoon 350 euro aan gemeentebelasting betalen
ik ga zeker bezwaar aanteken
ja, ik kan in 10 termijnen betalen. En ik kan maar tegen 1 bedrag bezwaar maken en dat bedrag is 10 euroquote:Op zondag 27 februari 2005 21:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Verdeeld over 12 maanden betalen mag ik hopen?
Huiliequote:Op zondag 27 februari 2005 20:55 schreef kepler het volgende:
ik moet gewoon 350 euro aan gemeentebelasting betalen
ik ga zeker bezwaar aanteken
Brown:quote:Op zondag 27 februari 2005 12:48 schreef Chocobo het volgende:
We hebben eindelijk een Guild Tabard kunnen kopen... na lang sparenIedereen heeft er nu bijna een van de Gijs Guild... Rouge, Dakota ze kosten 1 G
(Ik weet het...
veel ) maar het staat heel stoer... je kan het niet helemaal goed zien hier maar hij is Oranje en heeft 2 leeuwen op de voor en achterkant...
Ja ik weet het...... boeienMaar ik moest het even kwijt
[afbeelding]
Gijs, jij hebt een huis dat 20 keer zo groot is als mijn kamerquote:Op zondag 27 februari 2005 21:52 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Huilie,
ik kreeg m`n ozb belasting binnen : 311 euro
volgende maand m`n afvalstoffenbelasting 335 euro
en in mei de waterschaplasten 350 euro
allemaal in 1x of in 2 termijnen betalenEigen huis heerst
Gijsquote:Op maandag 28 februari 2005 07:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
In ieder geval geprobeert dan
Tjoetjoe ook
das niet netjes nee, hier worden de ketels 1 keer per jaar gecontroleerd ( en bijgevuld als dat nodig is ) en komt er binnen eeb dag iemand als hij niet werkt. En zoals ik al eerder zei worden ze zelfs vervangen nu na nog geen 20 jaar dienst te hebben gedaan.quote:Op maandag 28 februari 2005 08:20 schreef Bastard het volgende:
Woningbouw wil niet eens komen om die combiketel na te kijken?!Moeten we zelf fixen ook!
Gisteren met dekbedden op de bank gezeten, lekker warm daaronder dat wel.. maar dta moet niet de rest van de winter zo gaan zeg.. kon me niet eens douchen!
"Staat er druk op?" Kheb geen idee, wijzertje zegt 1.. "dan heeft u geen druk en moet u water bijvullen."
Ja hoe dan? "Dat behoort u te weten" .. Ja weet ik niet.. straks maak m stuk! "Wij komen dat niet maken... " En nu? "U probeert het maar." Naajaaaaaaa... we betalen top service kosten omdat als er iets kapot is, een mannetje langs komt.
quote:Op maandag 28 februari 2005 08:42 schreef Bastard het volgende:
Mn vrouw kan ook kwaad worden
Vanmiddag komt een mannetje.
Ik zei al.. laat mij maar bellen dan als het niet gaat..quote:
Tis trouwens zoooooo simpel, even water bijvullenquote:Op maandag 28 februari 2005 09:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zei al.. laat mij maar bellen dan als het niet gaat..
Is zij goed pissig geworden omdat ze nadat het zelf hebben geprobeerd en een waterballet had gecreerd, te horen kreeg dat er alsnog niemand zou komen.... Dus nu komt er wel iemand.
Bij ons nietquote:Op maandag 28 februari 2005 09:05 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Tis trouwens zoooooo simpel, even water bijvullen
Gijs, als je het een keer hebt gezien of gedaan is het misschien heeeel logisch. Maar ik heb het gechecked, zie verschillende aansluitingen, en een tuinslang erbij liggen die nergens op past.quote:
Je sucktquote:Op maandag 28 februari 2005 09:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs, als je het een keer hebt gezien of gedaan is het misschien heeeel logisch. Maar ik heb het gechecked, zie verschillende aansluitingen, en een tuinslang erbij liggen die nergens op past.
Ga mij nou niet vertellen dat het makkelijk is, want ik sta niet voor de lol in de koud en zonder warm water!!
Je moet een slang hebben met een draai stuk.quote:
Gijijijijijijijijijijsssssssssssssssquote:
Zoooooooooo verschrikkelijk guntquote:Op maandag 28 februari 2005 11:05 schreef -Struikrover- het volgende:
had 1 of andere grapjas m`n netwerkkabel losgetrokken
Morge,quote:Op maandag 28 februari 2005 11:05 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijijijijijijijijijijsssssssssssssss
Goeiemorgen
Da`s minder gijsquote:Op maandag 28 februari 2005 11:18 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Morge,
Vandaag me laatste werkdag.![]()
De slang die er bij ligt heeft buitenschroefdraad, en de dingen die ik zie hebben binnen schroefdraad.. Vermoedelijk zou ik dus het verkeerde open draaien en water naar binnen gooien. Ze komen maar mooi langs dammit, betaal er toch geld voor godverdomme.quote:Op maandag 28 februari 2005 10:57 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Je moet een slang hebben met een draai stuk.
Aansluiten hier moet dat op de CV is meestal een bepaalde water laten lopen en de meters volgen.
Ga ervan uit dat er vandaag wel een mannetje langs komt.
Dacht laat es wat posten![]()
Ach ja, zal wel weer goed komen.quote:Op maandag 28 februari 2005 11:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Da`s minder gijs
maar dan heb je weer wel meer tijd om te gamen, dat dan weer wel![]()
BiA wacht ik ook opquote:Op maandag 28 februari 2005 11:49 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ach ja, zal wel weer goed komen.
Ja wacht eigenlijk wel op BIA.
Misschien oddworld die lijkt me ook fantastisch.
quote:Op maandag 28 februari 2005 12:54 schreef kepler het volgende:
[..]
BiA wacht ik ook op
maar TS3 komt ook nog deze maanden ik heb net een belastingaanslag gekregen van 300 euro
Dat gehuilquote:Op maandag 28 februari 2005 12:54 schreef kepler het volgende:
maar TS3 komt ook nog deze maanden ik heb net een belastingaanslag gekregen van 300 euro
quote:Op maandag 28 februari 2005 11:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
De slang die er bij ligt heeft buitenschroefdraad, en de dingen die ik zie hebben binnen schroefdraad.. Vermoedelijk zou ik dus het verkeerde open draaien en water naar binnen gooien. Ze komen maar mooi langs dammit, betaal er toch geld voor godverdomme.
Ahwwww, das kut man!quote:Op maandag 28 februari 2005 13:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
heb ik ook een keer gehad bij mij thuis![]()
bellen: heeft u wel genoeg waterdruk??
weet ik veel, ding loopt toch op gas
waterdruk bleek te laag te zijn, moest ik zorgen dat deze weer goed zat en daarna zou mijn verwarming weer aan kunnen gaan.
geen ideeeeeeee waar ik dat moest doen
dus ik had een tuinslang gevonden van 1 meter.... dus ik dacht dat die aansluiting wel ergens in de badkamer moest zitten......niks te zien
dus ik zit met dat waterdrukmeterding te spelen.....hédat ding beweegt misschien moet ik die slang wel hierop aansluiten
dus ik draai dat meterding erafkrijg ik me toch een straal goor stinkend zwart rot water in mijn muil
![]()
![]()
whahaha dus ik dat ding weer terugduwen en erop geprobeert te schroeven
whahahaha heel mijn badkamer zwart
En toen had O-Ren heel even de hoop dat het eraf gespoeld was?quote:
Gijssssssssssssssssssssssssssssquote:Op maandag 28 februari 2005 13:40 schreef -Struikrover- het volgende:
Strooooooooooooooooooooooooooooooollllllliiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
cunt![]()
![]()
toen woonde ik nog samen met surferquote:Op maandag 28 februari 2005 13:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En toen had O-Ren heel even de hoop dat het eraf gespoeld was?
ja mooiquote:
amateurquote:Op maandag 28 februari 2005 12:54 schreef kepler het volgende:
[..]
BiA wacht ik ook op
chocolaaaaaaaaaaaaaatjequote:
Oh Ja HAHAHAHAHAHA.... dat weet ik nog wel...quote:Op maandag 28 februari 2005 13:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
toen woonde ik nog samen met surfer![]()
dus wij bij de buren kijken waar dat kutding bij hun zatooooooohh daarooooo
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 13:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja mooien die surfer lachen man
![]()
ik ben er nuquote:Op maandag 28 februari 2005 14:10 schreef -Struikrover- het volgende:
Serieus, worden jullie nu pas wakker ofzo![]()
![]()
![]()
Ik wil met je gamenquote:Op maandag 28 februari 2005 13:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssssssssssssssss![]()
Was romantisch he !quote:Op maandag 28 februari 2005 14:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
chocolaaaaaaaaaaaaaatje![]()
![]()
dat dansen vrijdag![]()
![]()
Kom dan online pik.quote:
dat was ook het enige wat ik leuk vond aan die gamequote:
Vast welquote:Op maandag 28 februari 2005 14:25 schreef Strolie75 het volgende:![]()
![]()
Vanavond ben ik er opzekers bij.![]()
Is er in the Barrens een plek waar we flink kunnen grinden?
Ben op het werk henk.... ik bedoelde vanavond natuurlijkquote:
Dan ga je met een groep naar een bepaald gebied waar veel vijanden zitten die spullen achter laten, bijvoorbeeld een mijn. Zo verdien je in een korte tijd flink veel xp en geld.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2005 13:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whahahaha heel mijn badkamer zwart
quote:Op maandag 28 februari 2005 15:26 schreef Bastard het volgende:
[..]Mooi verhaal inderdaad!!
Nu is er een mannetje van een ander bedrijf in mijn huis, bezig met het expantievat te vervangen
Maar was je waterdruk nu te laag of niet?quote:Op maandag 28 februari 2005 15:26 schreef Bastard het volgende:Mooi verhaal inderdaad!!
Hier hele ochtend bezig geweest.. ga niet eens allemaal opnoemen wie of wat. Maar na 6x de vraag aan mij of waterdruk te laag was, verloor ik mijn geduld.....
Nu is er een mannetje van een ander bedrijf in mijn huis, bezig met het expantievat te vervangen
Waarde is 1.. meer weet ik er niet van. Is het te laag? Mooi kom maar bijvullen dan, want hoe weet ik niet. Nee, is niet uitgelegd, nee kan ik niet zelf, wil het risico niet nemen dat er iets kapot gaat. Betaal verdomme 600 euro huur, en zit nu een weekend in de kou, ik vind dat niet normaal.quote:Op maandag 28 februari 2005 15:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar was je waterdruk nu te laag of niet?
Waarde tussen 1 en 2 is prima. Daar moet die zelfs tussen liggenquote:Op maandag 28 februari 2005 15:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarde is 1.. meer weet ik er niet van. Is het te laag? Mooi kom maar bijvullen dan, want hoe weet ik niet. Nee, is niet uitgelegd, nee kan ik niet zelf, wil het risico niet nemen dat er iets kapot gaat. Betaal verdomme 600 euro huur, en zit nu een weekend in de kou, ik vind dat niet normaal.
Maar tis gemaakt nu, expantie vat vervangen en nog iets.
NEE DAT GAAT NIET SIMPEL!!!!!!quote:Op maandag 28 februari 2005 16:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bijvullen kan je vrij simpel door een aansluiting in een verwarming te zoeken....Slang er op aansluiten en klaar....
quote:
nee......je oma danquote:Op maandag 28 februari 2005 16:54 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news/489(...)o%27s_bejaarden.html
Wat een mongolen joh, zal je collega wezen..
Sja, dat niet luisteren van mensen ook.quote:
Ja, ja simpelquote:Op maandag 28 februari 2005 16:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarde tussen 1 en 2 is prima. Daar moet die zelfs tussen liggenBijvullen kan je vrij simpel door een aansluiting in een verwarming te zoeken....
Slang er op aansluiten en klaar.... Eerst even water in de slang doen anders vul je een dikke liter lucht en dat vind je CV niet cool
Ik heb het toevallig vorige week allemaal gedaan !
JA NIET SIMPEL,... IS MEER EEN UITDRUKKING !!quote:
Schat als ik jou niet had !quote:Op maandag 28 februari 2005 19:59 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja, ja simpel![]()
Wie zat er ook alweer te schelden omdat hij de slang niet op de kraan kreeg
En wie kreeg dat wel voor elkaar![]()
En wat is fok toch weer lekker snel![]()
Nou ja, dan zat hij in elk geval niet zo opzichtig in de kast als nu.quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Wat coooooooooooooolllllquote:Duitse oogarts ontdekt grootste priemgetal ooit
ORLANDO/MICHELFELD - Een oogarts uit het Zuid-Duitse Michelfeld heeft het tot dusver grootste priemgetal ontdekt. Dat heeft het Mersenne-project in het Amerikaanse Orlando, dat zich bezighoudt met onderzoek naar priemgetallen, maandag bekendgemaakt.
Als het getal met de hand zou worden uitgeschreven, zou het uit 7.816.230 cijfers bestaan, een verbetering van het oude record met ruim een half miljoen cijfers. In wiskundig jargon luidt de naam van het getal: 2 tot de macht 25.964.951 min 1.
Oogarts Martin Nowak gebruikte voor zijn berekening een Pentium-4-computer met een kloksnelheid van 2,4 gigahertz, voorzien van een speciaal rekenprogramma. De berekening kostte de machine ruim vijftig dagen.
Priemgetallen zijn alleen deelbaar door zichzelf en door 1. De eerste priemngetallen zijn 2, 3, 5, 7 en 11. Ze zijn onder meer belangrijk voor de ontwikkeling van fraudebestendige codes.
Het Mersenne-project is genoemd naar een 17e-eeuwse Franse monnik die als eerste een reeks bijzondere priemgetallen bestudeerde. De organisatie looft een beloning van 50.000 dollar uit aan iedereen die een recordgetal ontdekt. Wie als eerste een priemgetal van meer dan tien miljoen cijfers ontdekt, ontvangt 100.000 dollar.
Werkquote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Wat coooooooooooooolllll![]()
![]()
![]()
wat fucking nutteloos zeg
dat is ook nutteloos jaquote:
50.000 dollar.... daar zou ik ook voor gaan zoeken hoor...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Wat coooooooooooooolllll![]()
![]()
![]()
wat fucking nutteloos zeg
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:
VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETBULLLLLLLLLLLLLLTTTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
50.000 dollar.... daar zou ik ook voor gaan zoeken hoor...
*windows calculator start* .... op naar de 10 miljoen cijfers...
Heeerlijk Gijsquote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
![]()
hoe is het nou??![]()
Nog 90 dagen vriend....... en dan zitten we samen in de jacuzi het vliegtuigquote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heeerlijk GijsIk mis je zoals gewoonlijk
Vind je leuk hequote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Nog 90 dagen vriend....... en dan zitten we samen in de jacuzi het vliegtuig![]()
![]()
Das al op tijd zomervakantie danquote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Nog 90 dagen vriend....... en dan zitten we samen in de jacuzi het vliegtuig![]()
![]()
lekkerquote:
Samen...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
quote:
wil jij ook mee?quote:
http://files.userrankings(...)/forzamotorsport.wmvquote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:10 schreef mr_Brown het volgende:
nee?
jij ook een goedemorgenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen StruikroverSta je ook een keer vroeg op...
Dan maar Bown een goeiemorgen wensen...
Ja? Beetje met elkaar op een berg gestaan online?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:24 schreef Strolie75 het volgende:
Morgeuh Gijsjes
Gamen gisteravond heerste![]()
Niet gestaan, gezeten!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:26 schreef Bastard het volgende:
Ja? Beetje met elkaar op een berg gestaan online?
Cool!
Toevallig wel.quote:
En dan samen de berg af.. en de lokale Tjoe Tjoe instappen zekerquote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Toevallig wel.Cho moest poepen ofzo, dus toen moesten Surfer en ik op hem wachten.
![]()
ja was cool hèquote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:24 schreef Strolie75 het volgende:
Morgeuh Gijsjes
Gamen gisteravond heerste![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja was cool hè
dat lopen enzo
dat staan
gaaaaaf
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dan samen de berg af.. en de lokale Tjoe Tjoe instappen zeker
Sprak gister een gozer, die speelt al paar maanden op Amerikaanse servers.. was level 60.![]()
Je kunt wel achter elkaar aan rennen en treintjes geluiden maken ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:37 schreef Bastard het volgende:
En dan samen de berg af.. en de lokale Tjoe Tjoe instappen zeker
Sprak gister een gozer, die speelt al paar maanden op Amerikaanse servers.. was level 60.![]()
Ze brengen pas nieuwe games op de markt als de server-capaciteit is uitgebreid.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geweldig die game jaNadine sprak me aan op MSN, moest die game ook hebben
En schreeuwen en zeuren dattie nergens meer te krijgen was enzo
(Hoi Nadine![]()
)
Legio's ongebruikte condoms...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nope, een ouwe magnetron, tweedehands douchekop, 2 plankjes die nog ergens van zijn, papier, slaapzakWat een bende...
huhquote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben trouwens mijn bed aan het opruimen omdat ik hem ga slapen
Zeg bed en ik denk aan slapen. Ik bedoel dus slopenquote:
Wees blij, anders was je er allang doorheen gezakt!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben trouwens mijn bed aan het opruimen omdat ik hem ga slapen (krijg een nieuw bed voor mijn verjaardag). Wat een teringzooi is het daarin zeg
Ik heb een bed van ong 75 cm hoog en daaronder zitten twee grote laden, helemaal volgestouwd met zooi natuurlijk. Maar is het nuttig? Nope, een ouwe magnetron, tweedehands douchekop, 2 plankjes die nog ergens van zijn, papier, slaapzakWat een bende...
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wees blij, anders was je er allang doorheen gezakt!
Speak for yourselves, bitches.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Speak for yourselves, bitches.
ik vond er echt geen klote aanquote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Geweldig die game jaNadine sprak me aan op MSN, moest die game ook hebben
En schreeuwen en zeuren dattie nergens meer te krijgen was enzo
(Hoi Nadine![]()
)
whahahahhaquote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeg bed en ik denk aan slapen. Ik bedoel dus slopen
Als ik ooit zo'n game ga spelen dan wordt ik handelaar ofzo. Of ik ga 2 weken powergamen en verkoop mijn character en items op Ebay voor goud geldquote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik vond er echt geen klote aanbeetje wandelen in een bos
![]()
en dan schrik je van een egel
ga je vliegen op een vogeldier, kom je ergens geen idee wat je moet doen daar, je ziet zat gasten, maar dat zijn dan weer vriendjes van je, die mag je dan niks doen....... en dan loop je ergens zie je alleen maar lijken liggen, is er een vette slachting geweest
![]()
Dat dacht ik al, ik ging er niet vanuit dat je eerst nog een wagonlading geile sloeries uit je bed moest schoppen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg bed en ik denk aan slapen. Ik bedoel dus slopen
I always miss the fun parts.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
en dan loop je ergens zie je alleen maar lijken liggen, is er een vette slachting geweest![]()
ja mooiquote:
Dat soort spellen snappen we niet Gijsquote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja mooidenk je lekker knokken
neh
maar dan is het ook nog verstandiger om snel weg te lopen daar, omdat de gasten daar veel sterker zijn en een veel hogere level hebben en jij dan gewoon absoluut geen kans maakt
maw..... veeeeeel gamen en dan lukt het je misschien wel
wat een marketing zegen dan 10 euro per maand betalen omdat je toch door wil gamen omdat je wilt winnen
whehehehequote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat soort spellen snappen we niet Gijs
Net als hun niet snappen dat je rondjes tienden van secondes sneller wil rijden op een circuit, en daarvoor uren bezig bent
Mooi!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ben het filmpje aan het downen trouwens
Je hebt geeeen ideeeee..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja mooidenk je lekker knokken
neh
maar dan is het ook nog verstandiger om snel weg te lopen daar, omdat de gasten daar veel sterker zijn en een veel hogere level hebben en jij dan gewoon absoluut geen kans maakt
maw..... veeeeeel gamen en dan lukt het je misschien wel
wat een marketing zegen dan 10 euro per maand betalen omdat je toch door wil gamen omdat je wilt winnen
Klopt als een tiet!!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat soort spellen snappen we niet Gijs
Net als hun niet snappen dat je rondjes tienden van secondes sneller wil rijden op een circuit, en daarvoor uren bezig bent
dat heb ik welquote:
Oh sorry hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat heb ik welen ik vind er niks aan
![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:50 schreef silver-surfer het volgende:
Maar ik kan het me voorstellen dat je dat niet trekt... dat je lekker op A wilt drukken om de bocht door te gaan...
Gijsquote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat heb ik welen ik vind er niks aan
![]()
quote:
Jij ook nietquote:Maar ik kan het me voorstellen dat je dat niet trekt... dat je lekker op A wilt drukken om de bocht door te gaan...
Jaaaaaquote:Nee ... ieder zijn spel... Xbox live heerst ook...... maar de leuke spellen zijn er nu niet voor mij...
Straks "conker" weer![]()
Daar heb ik ZIN in!!!!!
neuken?quote:
Conker en Jadequote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Jij ook niet
[..]
JaaaaaConker. Ik haal hem voor de singleplayer, maar multiplayer wil ik ook zeker proberen
Verder Jade Empire, Timesplitters, Fifa Street, allemaal op de Xbox
![]()
Gijs... Jade Empire MOET ik hebben... dat ziet er zooo goed uit...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Jij ook niet
[..]
JaaaaaConker. Ik haal hem voor de singleplayer, maar multiplayer wil ik ook zeker proberen
Verder Jade Empire, Timesplitters, Fifa Street, allemaal op de Xbox
![]()
ik catch welquote:
Ik ging gillen bij die laatste filmpjes ! Die wereldquote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:35 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... Jade Empire MOET ik hebben... dat ziet er zooo goed uit...
Heeft wel wat van WoW vind ik hoor.... zo'n gigantische rpg...
Ik doe hetzelfde als bij RE4: niets meer kijken, ik weet toch wel dat ik deze game ga halen, net als Conker. Lekker maagdelijk gamen is zoooo veel leukerquote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ging gillen bij die laatste filmpjes ! Die wereldVol met oude Chinese legendes en avonturen !!
ik wil alleen maar even zeggen dat ze hem nog hadden bij de makro 10 stuks nog...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik doe hetzelfde als bij RE4: niets meer kijken, ik weet toch wel dat ik deze game ga halen, net als Conker. Lekker maagdelijk gamen is zoooo veel leuker
Je bent en bllijft een kindquote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:30 schreef mr_Brown het volgende:
hè lekker zo'n sneeuwballengevecht in je pauze
Geen dankquote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:11 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ik wil alleen maar even zeggen dat ze hem nog hadden bij de makro 10 stuks nog...
en het is echt geweldiggggwat een spel
bedankt voor de tip
mag ik aan je borstquote:
En dan zo'n ijsklomp er van maken en naar de directeur gooienquote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:30 schreef mr_Brown het volgende:
hè lekker zo'n sneeuwballengevecht in je pauze
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dan zo'n ijsklomp er van maken en naar de directeur gooien
Ken er anders wel een paar die eng dichtbij komenquote:
aaaahhhhhh wat liefquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:04 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ken er anders wel een paar die eng dichtbij komen
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
aaaahhhhhh wat lief![]()
dank je wel
ik vind jou ook wel lief hoor
En als je er zelf uit stapt?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gek is dat eigenlijk... Je bent aan het opruimen, 2 dozen en een vuilniszak staan al vol op de gang en je kamer lijkt voller dan ooit![]()
ga zelf eens op de gang staanquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gek is dat eigenlijk... Je bent aan het opruimen, 2 dozen en een vuilniszak staan al vol op de gang en je kamer lijkt voller dan ooit![]()
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ga zelf eens op de gang staanwedden dat je kamer veel ruimer lijkt
quote:
WHAHAHAHAHAHHAAquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ga zelf eens op de gang staanwedden dat je kamer veel ruimer lijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |