Huiliequote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:34 schreef kepler het volgende:
[..]
GIJSzo kunnen we nooit op vakantie
jullie zouden gister nog jullie namen zoals in paspoort sms-en naar mij(althans dat zei ang)
maaaaar ik heb nog niks ontvangen. Dus stuur dit weekend ff die namen en geboortedatum (op paspoort) van jullie door, dan kan ik dit checken met het boekings formulier.
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld![]()
Rover S, 11-06-1978quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:54 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Huilie
kom vanaaf maar ff op msn dan regelen we het even
je bent zelf een huilequote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:54 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Huilie
kom vanaaf maar ff op msn dan regelen we het even
Zegt meneer "ik-kots-mijn-eigen-wc-onder-omdat-ik-teveel-rode-wijn-opheb"quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:57 schreef -Struikrover- het volgende:
Auto onder kotsen oook, kantie niet uitkijken![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zegt meneer "ik-kots-mijn-eigen-wc-onder-omdat-ik-teveel-rode-wijn-opheb"
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nooit meer goed gekomen met de wc, tis ingevreten in de marmeren tegeltjesquote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Morgen even regelen dan? of zal ik het vanavond mailen ? welk email adres ?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:57 schreef kepler het volgende:
[..]
je bent zelf een huilevanavond moet ik werken. Stuur gewoon een sms met jullie namen en geboortedatum erin
![]()
Dan stuur ik vanavond nog een mailtje en is alles weer goed
Stuur gewoon een sms met jullie namen en geboortedatum (als in paspoort) erinquote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:10 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Morgen even regelen dan? of zal ik het vanavond mailen ? welk email adres ?
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:15 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zat ook bier en martini bij gijs
Ik voel me ook nog 17quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Cool experimenteren met drank heb ik ook gedaan.. toen ik 17 was.
Leerde al snel dat het niet gaat
quote:Twee verzorgers van de Amerikaanse gorilla Koko vinden dat ze onterecht zijn ontslagen. Koko, bekend om zijn uitstekende kennis van de gebarentaal, vroeg hen om een striptease. Toen de dames dit weigerden, werden ze de laan uitgestuurd. Koko ontkent alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |