me2quote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Aaaaaaw
Nou ik hoop voor je dat het wat wordt
iddquote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij kwam het door mijn opmerking
Ja, maar aan users als jij hebben we niksquote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij kwam het door mijn opmerking
Tietjes, kontjes en buikjes deel 2 ofzoquote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
iddmaar waar is die foto dan?
Hoe naakt wil je het hebben dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
iddmaar waar is die foto dan?
Frontal female nude is altijd goedquote:
Post dat dan dáárquote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mooi lichaam dat wel.
En Pino was een kloonquote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
ey dat ben jij helemaal nietdie foto dat is pino ofzo
Oho heeft ze een plaatje van het internet af getrokkenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
ey dat ben jij helemaal nietdie foto dat is pino ofzo
Bij mij is hij helemaal niet downquote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:50 schreef BVO het volgende:.
Hoe lang is Shok! al down ZOWIEEEEE?.
Net nu we een link op pekingexpress.startkabel.nl hebben gekregen..
Ik krijg ook een error ja, en nu ook op het forum..quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:56 schreef BVO het volgende:
Ik krijg steeds een heel wit scherm..
Doet de link die op http://pekingexpress.startkabel.nl staat het ook wel bij jou?
Daar krijg ik helemaal een vreemde melding.
Is het zo boeiend dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:01 schreef Tania18 het volgende:
Ik kan niet meer inloggen bij Shok
Lekker forum![]()
Ah, bij mij ook weerquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:21 schreef BVO het volgende:
Hij deed het net wel weer bij mij, ook vanaf startkabel.
Nu is er alleen weer die critical error, die was er gisteren ook een aantal minuten.
Kutserver..
evelien! evelien!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:11 schreef Airelle het volgende:
Oke!
Ik zie vandaag pas dat er een nieuw Shok-forum is.
Goed bezig.
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:21 schreef Airelle het volgende:
timmmmmmm![]()
wanneer kom je clowntje bij me spelen?
Ja he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |