En jij moet acuut op nederlandse les.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:56 schreef Frezer het volgende:
, Die heb ik ook nog gehad ja, compleet nutteloos geldverspillend ding, dat binnen no-time kapot was. vroeger....
.
Iemand die zoiets bedenkt moet accuut in een gesticht worden opgenomen.
Cadmium, om precies te zijn. Nu vooral bekend van Bob Ross' Cadmium Yellowquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:47 schreef Isabeau het volgende:
En wat Omkron zegt: er zat gif in het plastic.
yup, hadden we die dingen helemaal ingevouwen en trots mee naar huis genomen, werden ze weer afgepakt, weet ik nogquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:12 schreef Dante_A het volgende:
[..]
Cadmium, om precies te zijn. Nu vooral bekend van Bob Ross' Cadmium Yellow![]()
Er zat materiaal in voor het toen veranderde onderwijssysteem. Er waren een aantal wijzigingen doorgevoerd die belangrijk waren i.v.m schoolgeld enzo, meen ik. Misschien dat je iets op http://nl.wikipedia.org kunt vinden ??quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:17 schreef Steijn het volgende:
Wat was de bedoeling van dat koffertje? Zijn er trouwens foto's van want ik heb geen idee waar het over gaat.
het was inderdaad ter gelegenheid van de invoeren van de basisschool (was nog lagere school)quote:Op vrijdag 25 februari 2005 07:59 schreef brambor het volgende:
Dat zal wel geweest zijn toen klassen groepen werden, zo rond 85/86. Ik zat in de tweede klas en ging toen naar groep 5 (en had les in de kerk vanwege verbouwing aan de school). Ik herinner me vaag iets over een koffertje maar niet dat we hem weer moesten teruggeven (misschien was dat te traumatisch;))
Foto!quote:
Nee, ik moet aCCuut een fatsoenlijk toetsenbord aanschaffen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:18 schreef rickyB het volgende:
[..]
En jij moet acuut op nederlandse les.
Ik ken die koffertjes ook nog. Waren van die zacht plastic vouwkoffertjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |