klopt en met foto's is het ook gezeik.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:41 schreef Lolo_Konijn het volgende:
BTW ik geloof dat je die video bestanden eerst moet converteren naar een aparte resolutie en met een andere codec. Lijkt me kut.
Films converteren meot idd. Foto's geen gezeik mee. Ondertitels ook geen gezeik mee. Video openemen kan idd niet. Maar jou minpunten kloppen niet helemaal... of helemaal niet.. Komt nog bij dat je av out functie heb. Dus als je er een aantal films op zet hoef je op vakantie geen dvd speler ofzo meer mee te nemen. Als je op je hotel kamer tv hebt, heb je aan je gmini genoeg.quote:Op woensdag 2 maart 2005 18:58 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
klopt en met foto's is het ook gezeik.
en je kan er geen video mee opnemen
beginnen we geeneens over ondertiteling
maar ja geld moet rollen
Heb er momenteel maar 1 film op staan. TF&TF. Ondertitels geen gezeik mee idd. Goed leesbaar. Foto's hebben resolutie van 2160X1440. Zou eens kijken of camera hogere resolutie kan. Ik spreek alleen over ervaringen die ik zelf met het apparaat heb. "AV out hebben we het toch niet over" Wil alleen aangeven dat dat (nog) een reden is om deze speler wel te kopen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:37 schreef Foo_niks het volgende:
Ondertitels ook geen gezeik mee =Je hebt een beelddiagonaal van 5.6 cm ,hoe groot zijn je letters dan?
AV out hebben we het toch niet over,en jij beweert dus dat elke resolutie goed overkomt qua foto's dat je niet hoeft te verkleinen? .Diverse eigenaren in mijn omgeving en de archos fan sites spreken dat tegen.
Ben overgens totaal niet negatief qua prijs/prestatie wat hij te bieden heeft,........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |