je moet ze na de sex ook in de varkens-stal gooienquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:32 schreef King_Nothing het volgende:
Niet. Voor je het weet is ze er 's ochtends met je portemonnee en huissleutels vandoor.
True truequote:Op donderdag 24 februari 2005 19:40 schreef GertJanPeter het volgende:
Gewoon hard neuken, ook in de kont en dan hun geile bekkie ondersp*iten.
Kampwijven zijn leuk als je definitief besloten hebt dat het leven geen zin meer heeft.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:48 schreef boyv het volgende:
Bedoel je van die vernegerde bitchas of echt van die kampwijven?
Risico van het vakquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:44 schreef Excile het volgende:
[..]
True true
en daarna hard lopen voor de gasten met gouden kettingen die je achter je aan krijgt..
BTW ze kunnen vaak ook lekker smerig pijpen
Euhm, die kun je op z'n minst toch even hard pakken hoor. Probeer jezelf alleen niet teveel aan haar te hechten, de volgende week heeft ze toch weer een ander.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:51 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Kampwijven zijn leuk als je definitief besloten hebt dat het leven geen zin meer heeft.
Ik doel meer op van die kapstertjes/callcentermiepen met niet meer dan een vmbo veterstrik diploma.
Kut, je hebt me door!quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:51 schreef heckler het volgende:
volgens mij ben jij bang voor een goede neukbeurt !
Geef toe, je had gewoon geen succes bij de meidenquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:20 schreef op_dreef het volgende:
Echter zorgt "iets" er voor dat ik altijd weer bij intelligentere dames uitkom die minder snel in bed te krijgen zijn. Wellicht een soort "angst" om er na een leuke nacht niet meer vanaf te komen of zoiets. Kennen jullie dit probleem ?
Haal jij je nu maar een dom lelijk slaafje uit het Rifgebergte en laat de Nederlandse mieisjes maar gewoon met rust, die knappen toch af op kroeskoppen zoals jouw.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:51 schreef jpg97 het volgende:
Nederlandse vrouwen in het algemeen dus?
Gewoon een keer neuken en dan later toch een vrouw uit Marokko importeren
Precies.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:59 schreef boyv het volgende:
[..]
Geef toe, je had gewoon geen succes bij de meiden
Het probleem ligt meer omgekeert. Ik hecht zowieso niet zo snel waarde aan zo'n domme doos. Als het andersom wel het geval is heb je toch even mooi een probleem. Ik noem broers, gouden kettingen enz, enz.....quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:02 schreef Vassili_Z het volgende:
Neuken, maar wel lief enzo tegen haar blijven daarna, het laatste wat je wilt is ruzie met zo'n vrouw-mens.
En hecht je er niet teveel aanZe gaat toch zo weer met een ander. Of wilmpel haar heel voorzichtig af...
ja ja ja lekker en dat dat geverfde met je zaad zo naar beneden loopt en die rode lippenstift gloed op je pik oooooeeeeehhhhquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:52 schreef GertJanPeter het volgende:
[..]
Risico van het vak![]()
Maar zeg nou zelf, de aanblik van jouw geile neuksloerie als je net je liefdesvocht over haar gezicht heb gedeponnerd is toch gewoon onbetaalbaar!!![]()
En wie weet wat ze met die hond doet!!!quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:08 schreef ParanoidEv het volgende:
Doe het dan wel bij jou thuis, voordat je het weet steekt ze na de seks een dik shaggie op en een zet een cd van Andre Hazes op, en roept de ranzigste stinkhond ooit op bed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |